1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 21 feb 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waar kun je nog ergens LL optredens nakijken?
    Ben wel benieuwd naar The National en The Temper Trap eigenlijk.

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    In de zin van dat ze noten misten? Op Pukkelpop speelden ze best netjes, of ik heb foutjes gemist, maar vooral hun timing was goed.

3. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Een vriend van me en ik hebben vanavond afgesproken volgend jaar naar Lowlands te gaan. Ik heb er al zin in :D :cool:

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren ff een stukje Lowlands op tv gezien en The Ting Tings met That's Not My Name was wel weer lekker, staat alleen nog niet op YouTube :mad:.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Net terug van Lowlands, wat een feest _O_. Vooral dat van Kees van Hondt ging helemaal gek, de opblaasbeesten/containers/crowdsurfers/picknicktafels gingen over het publiek heen. Meesterlijk feest _O_

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    net terug van lowlands! het was weer vet alleen was ik gister echt compleet naar de klote! dus de laatste avond was best kort.

ff cijfertjes geven dan maar:

Cymbals eat Guitars
    Heel tof al kende ik het al. Alleen was het af en toe niet gedurfd. Ze bleven erg trouw aan de plaat die natuurlijk wel gewoon steengoed is. Het publiek werkte ook niet mee. maar ik vond het briljant. een briljante bak herrie!
    7,5

Band of Skulls
    Leuk toen ze begonnen en er zaten wel goede riffs tussen maar toch meer van hetzelfde. Niks spannends.
    5,5

Frightened Rabbit
    Het was toffe muziek alleen leek het allemaal op elkaar. Gelukkig was er wel sfeer in het publiek wat het altijd leuker maakt!
    6,5

The Kooks
    Leuk jeugdsentiment voor me onderhand. Ze deden wat er van ze verwacht werd en de nieuwe nummers klonken ook weer leuk maar echt verrassend is het niet meer. Wel meegeschreeuwd en goeie sfeer!
    7

Tame Impala
    Fucking hell wat was dat vet! Rasechte hippies die dromerige riffs met tempowisselingen combineren. Zeer catchy en die zanger is gewoon John Lennon! En dan kreeg je een soort jamsessie aan het einde die het echt afmaakte! geniaal_O_
    9

Blink 182
    Het was tof en leuk om ze eindelijk een keer te zien. Maar de muziek kan me nu niet echt meer boeien. Vergane glorie
    6,5

Black Sun Empire
    een uur lang dreunende bassen is net iets te lang voor me! Maar wel lekker losgaan!
    6

Netsky
    Beter dan Black sun maar hetzelfde verhaal!
    6,5

And So I Watch You From Afar
    Heel tof. erg verrasende post-rock zonder zang! Nummers van 7 minuten met zoveel variatie dat het er meerderen lijken! lekker knallen!
    7,5

Laura Marling
    Erg mooie breekbare muziek. Hele mooie stem en die gaat groot worden! Alleen jammer van de geluidsinstalatie.
    7

Mumford & Sons
    Geweldige sfeer in de alpha en de muziek is ook gewoon erg nice! Live stelt het zeker niet telleur. Ik ga het alleen maar vaker opzetten nu!
    8

Marina And the Diamonds
    Standaard wannabe lady gaga muziek. nee niks voor mij. maar ze was wel lekker:)
    5

Anouk
    Leuk om ff tussendoor te zien en de sfeer was goed. Alleen ben ik geen fan van der en dat zal ik ook nooit worden. Meegesleept door vriendin.
    6

Beach House
    Erg coole dromerige muziek. Ik ging er heen zonder verwachting en werd aangenaam verast. Zeer strakke set en pakkende muziek.
    7,5

Go Back to the Zoo
    leuk catchy en goeie sfeer. Maar erg bijzonder is het niet.
    6,5

My Favourite Scar
    Wannabe metal. Alsof ze ingehuurd waren door een reclamebureau zoals de 3voortwaalf site al zij!
    4

Alain Johannes
    Goeie akoestische muziek die ik niet had verwacht toen ik de naam zag. Ga ik zeker wat van checken.
    6,5

Pendulum
    Hoe cheap het ook is het is vet!! vooral als de hele alpha kapot gaat! dat was weer flink losgaan! Mijn lowlands moment van dit jaar was het moment dat iedereen moest gaan zitten en tegelijk weer moest springen. helemaal naar de klote gaan!
    8

Thirty Seconds to Mars
    wat was dit slecht. En dan het publiek op zo'n slechte manier proberen op te jutten! de oude nummers zijn oke maar die nieuwe zijn echt bagger. op de helft maar weggelopen!
    4

The XX
    Klonk vet van een afstandje en er zaten toffe dingen tussen. maar niet echt heel goed beluisterd.

Sleepy Sun
    Magistraal! hippie muziek afgewisseld met bijna noise! Was geniaal om te zien en mijn ontdekking van lowlands dit jaar! Die zangeres bleek ook nog een gouden strot te hebben! heerlijke solo's ook.
    8,5

QOTSA
    Natuurlijk weer een strakke set en wat kunnen ze toch ongeloofelijk goed spelen! Alleen wat een lul is die Homme toch! eerst mooie praatjes en vervolgens een kwartier voor tijd stoppen en geen encore geven. dus nog even uitgefloten door de hele alpha! Maar het uur dat ze gespeeld hebben was weer geniaal! eindelijk heb ik ze een keer gezien!
    8

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Blink 182 ook gezien. Ze speelden best aardig, alleen die Tom DeLonge is zo'n loser. Hij maakte grappen die jochies van 15 maken over neuken, blowjobs, poep, plas en scheten. Gelukkig zijn Travis en Mark dan nog wel goed genoeg om het niveau iets op te krikken (Travis met een geweldige Drum-toegift, waarin hij met drumstel en al over de kop ging! Als je niet gelooft zoek op youtube).

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha bij ons op Pukkelpop ook 10 minuten van tevoren gestopt. Wat een onzin. Tame Impala was inderdaad fantastisch!

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ja die drumsolo was idd :thumbs: En de veters strikken grap was wel aardig:)

10. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lowlands was super! was er wellis waar aan het werk maar heb wel een aantal vette artiesten gezien, het vetst vond ik Miike Snow.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Kees van Hondt was wel geniaal ja. Vooral in de kern van het publiek ging het er echt op. Te droge muziek eigenlijk ook :D. Flying Lotus en Nosaj thing vond ik erg goed! Triggerfinger trouwens ook (geweldige opening)!

12. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer erg gezellig dit jaar!:D Hoogtepunt van mij is toch zeker wel SkinDred! Wat een geweldige band is dat. Wist het hele Publiek constant bij de nrs te betrekken, erg vet!

13. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft 1 van jullie ook een uitsmijter gehad vlak bij Bravo ? :p

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zo, ik leef ook weer een beetje.

Rug zit onder de bloeduitstortingen en blauwe plekken van Bloody Beetroots, tering tering tering wat was dat vet. En hard. En wat was het publiek fijn. Verder eigenlijk niet eens zoveel gezien. QOTSA zijn hoeren, en het geluid was kut (teveel bas, te weinig hoge tonen, zelfs als ie alleen maar praatte was het een hoop bas). Weet niet precies waar ik allemaal heen ben geweest.

15. Remco

Remco Guest

Ik zag ze een dag later bij Area4 in Duitsland. Tom was katjelam en bleef maar irritant doen. Hij zong nog valser dan normaal en was elke keer te laat en zo. Die drumsolo van Travis maakte wel ontzettend veel goed _O_ Echt gekkenhuis!

Tom en Mark zeiden trouwens wel dat Holland, ofwel Lowlands, geen zak aan was :cool:

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me logisch met die avatar. :thumbs:

17. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn zelf ook geen zak aan dus dat scheelt haha, Enige vette aan die band vind ik de Drums van Travis, derest vind ik crap

18. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha zo kan ik ook zien aan jou avatar waar jij veel naar luisterd :p

19. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel grappig. Hij zei bij het lowlands optreden precies hetzelfde. Dat ze de dag er voor in belgië speelde en dat dat waardeloos was. En dat lowlands te gek was. Beetje standaard dus.

Vond het optreden van blink overigens maar slap. Alleen de drumsolo was vet.

20. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, volgens mij zei Tom idd bij ons op Pukkelpop (Belgie): You guys are the best Audience Ever!

Deel Deze Pagina