1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 21 feb 2010.

1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    AAAH Fucking chill.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dat snap ik ook wel, ik bedoelde meer bij wijze van.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Die Antwoord op Lowlands!
    En donderdag 20 nieuwe namen (eigenlijk 19, aangezien Die Antwoord er 1 van is).

4. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    16

Hier nog 3, in de spoiler tag voor de mensen die het toch liever morgen zien ;)

Netsky, You Me At Six en Noah's Ark

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    word ik alweer niet warm van jammer genoeg. Als morgen me alsnog teleurstelt denk ik dat ik mijn LL ticket verkoop en Pukkelpop aan doe dit jaar

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vermakelijk, maar niets bijzonders. Word mijn eerste jaar, qua line-up nog niet echt spannend, maar heb altijd gehoord dat het vooral om de sfeer ging? O-)

7. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    :b: zo is het maar net

Nou ga ik dit jaar zelf niet omdat de line up wel echt matig is vergeleken met andere jaren, en veel van hetzelfde... Alhoewel SnowPatrol en The kooks wel oke is.. En Dave Clarke stampen voor de late uurtjes.. Maar verder niets wat er voor mij uitsprong.. (en eerder genoemde eigelijk ook niet echt)

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Op wat voor soort namen zit jij te wachten dan, ben wel benieuwd. :)

Tussen die lijst van morgen zullen ook wel Noisia en Chase & Status staan trouwens! _O_
    Die waren ook al min of meer bevestigd deze week.

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Haha fucking nice. :D Ik zie mezelf nog niet zo tussen het publiek staan maar Die Antwoord is geniaal.

10. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    23 nieuwe muzieknamen!

Je let even niet op en HOP, we hebben 23 nieuwe muzieknamen voor je. Hoeveel? 23! Gekkenhaus!

En niet de minste: zo komt Serj Tankian ondersteund door het Metropole Orkest en nemen Typhoon & New Cool Collective samen het podium over. Je kunt je laten betoveren door Jónsi, los gaan op Aeroplane of er achter komen hoe zef Die Antwoord live is. Daarnaast vind je in het programmablok ook nog eens meer informatie over

Broken Bells // Katzenjammer // The Drums // Laura Marling // Miike Snow // Selah Sue // Band of Skulls // Fool’s Gold // Jaga Jazzist // Wallis Bird // Go Back To The Zoo // Jesca Hoop // The Gaslight Anthem // Beach House // Local Natives // Imelda May // Diablo Swing Orchestra // You Me At Six

Stay tuned for more!

:)

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet echt grote namen, of heb ik dat? :confused:

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nergens last van. :) Ik vind de line-up echt fantastisch nu. Jónsi is echt een mirakel, Local Natives en Laura Marling zijn goed en Beach house is tof. Dus.

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    dit is wel heel erg...
    ik kan bijna niks leuks opnoemen8)
    van die nieuwe lijst in ieder geval niks.... ik ben in de verkeerde tijd geboren!

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Of je hebt gewoon niet de juiste muzieksmaak. :+

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Serj Tankian met het Metropole Orkest klinkt alweer stukken boeiender dan Moke.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Noisia staat er toch niet tussen :+

Ik wil gewoon Limp Bizkit, Steve Aoki, en ngo wat grote namen die Pukkelpop wel heeft :p

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil The Prodigy! :'-(
    Al betwijfel ik dat die komen, aangezien ze er vorig jaar al waren.

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    :'-(

cymbals eat guitars schijnt ook te komen btw!
    dat zou dan wel weer vet zijn!

19. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Groot Deel Danceprogramma!

Tijdens het finalespel van Lowlands Bij Je Thuis gisteravond op 3FM verklapten we vast dat Nosaj Thing en Flying Lotus naar Lowlands afreizen deze zomer. Voor de andere namen moest je nog even geduld hebben: tot nu dus! Liefhebbers van het betere danswerk kunnen hun lol op want we zorgen dat je de hele nacht door kunt gaan op drum ‘n’ bass, techno, dubstep, you name it. Met onderburen (Dr. Lektroluv, Netsky) en oosterburen (Marcel Dettmann b2b Ben Klock, Len Faki). Met eigen buren (Noisia, Black Sun Empire), en eh… verre zuiderburen (Jack Parow). Maar natuurlijk ook met artiesten die een flinke plas water moeten oversteken, waaronder Skream, Benga en Artwork als Magnetic Man, Groove Armada, Major Lazer en Caribou.

Daarnaast tref je in de X-ray, India en Bravo ook nog:

Actress // Caspa & MC Rod Azlan // Chase & Status (live) // Dorian Concept // The DJ Producer // Floating Points // The Hundred in the Hands // Olene Kadar // King Midas Sound // Martyn // Hudson Mohawke // Ed Rush // Shameboy // Shed (live) // Steffi // Subfocus & MC I.D. // Tinie Tempah // WALLS

Informatie over al deze artiesten vind je zoals gewoonlijk in het programmablok!

Binnenkort meer....

Noisia, Black Sun Empire, Caspa, Chase & Status en Subfocus zijn sowieso hard! :D

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nosaj Thing, Flying Lotus, Jack Parrow, Caspa, Hudson Mohawke, Subfocus...

Ik had me geen betere namen voor kunnen stellen! :b:

Deel Deze Pagina