1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lowlands 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 21 feb 2010.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me heeft gratis kaartjes gewonnen via 3fm door een filmpje in te sturen voor een prijsvraag.



    Nu mogen ze een feest geven op kosten van 3fm met een budget van 15000 Euro in hun achtertuin (nou komt het goed uit dat ze redelijk wat ruimte hebben daar). Kan alleen weer net niet bij dat feest zijn omdat ik dan in Amerika zit, maar ach dat is ook best leuk :+
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Weer een twintigtal namen!

    Het volledige literatuurprogramma en alle (straat)theateracts zijn al bekend, maar met de muzieknamen zijn we nog niet klaar! Vandaag weer een twintigtal erbij...

    Ook dit jaar hoef je goede muziek niet ver te zoeken. Nederlanders representing Nederland in Nederland: Kalio Gayo, Blaudzun, MakeBelieve, My Favorite Scar, Boom boom du Terre, Daily Bread, Hef & Önder (Bang Bros) + DJ FS Green + Fresku en The Q4.

    Maar natuurlijk kijken we ook verder dan de grenzen van ons inmiddels subtropische landje: Villagers, Holy Fuck, Kele, Cymbals Eat Guitars, Airship, Vieux Farka Touré, Peggy Sue, I Blame Coco, Triggerfinger, Ginger Ninja, Tame Impala, Eli ‘Paperboy’ Reed & The True Loves, Mark Lanegan, The Ting Tings en Schlachthofbronx.

    Meer namen komen eraan!

    :)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wow goede namen dit keer!
    Eli Paperboy Reed, Mark Lanegan, Holy Fuck en natuurlijk Cymbals Eat Guitars.

    Ginger Ninja lijkt me ook een leuk feestje, vooral als je WK bent :D.
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Holy Fuck! :D Voor de rest vind ik deze namen dan weer wat minder boeiend.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker onderuit zakken, biertje d'r bij... Filmpje! Dat kan natuurlijk óók op Lowlands. We hebben weer een programma vol voorpremières, exclusieve vertoningen, én - extra speciaal - een knaller van een film in de Alpha op zaterdagavond: de première van The Expendables!

    Je kunt dit jaar de volgende succesfilms zien op Lowlands:

    Dogtooth, Un Prophète, The Doors: When You're Strange, Kick-Ass en Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans.

    Of gaan kijken naar de eenmalige vertoning van: Until The Light Takes Us, Ashes of American Flags: Wilco Live, The White Stripes Under Great White Northern Lights, Suck, Rated X Love Bites en Bitch Slap.

    We hebben natuurlijk ook weer wat voorpremières: Splice, Mammuth, Forget The Film - Watch The Titles!, Four Lions, Enter The Void en Exit Through The Gift Shop.

    En dus de première van The Expendables, de Alpha-film op zaterdagavond om 23:30
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Meastro, muziek!

    Had je net 3FM aanstaan dan hoorde je het al: nog een paar nieuwe namen!

    Rocker Alain Johannes (o.a. QOTSA, Them Crooked Vultures) komt... tsja, rocken! De X-Ray heeft een mooie psychedelische toevoeging met Gonjasufi. Je kunt springen bij Baskerville of spontaan ontbranden met de mannen van Boemklatsch.

    Meer melancholisch ingesteld? I Am Kloot sluit bij je stemming aan. Anouk keert daarnaast terug naar Lowlands, je kunt je haren in de rondte laten vliegen bij Skindred en tot slot komen The Opposites + DIO + Flinke Namen + friends zich een stevige slag in de rondte rappen!

    Het muziekprogramma is hiermee bijna volledig bekend, spoedig meer nieuws! Voor deze artiesten en alles wat tot nu toe is aangekondigd, zie het programmablok.



    Nou, Anouk jongens. Gekkenhuis.. :F:
    Verder niet veel interessants.
     
  7. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb in het voorjaar Skindred live gezien, was erg tof. Ze maken reggae metal en ik heb van de show genoten.

     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben!

    Eerste kaarten uit zwarte handel ongeldig!

    Vandaag zijn de eerste 432 Lowlandstickets uit de zwarthandel ongeldig gemaakt. Morgen om 14:00 komen ze voor de normale prijs en met een nieuwe ticketcode weer beschikbaar voor de reguliere verkoop via lowlands.nl

    Net als voorgaande jaren wordt de kaartverkoop van Lowlands geanalyseerd. Verdachte transacties worden onder de loep genomen en kaarten waarvan bewezen kan worden dat ze door handelaren zijn opgekocht met als doel ze met woekerwinst te verkopen, worden ongeldig gemaakt.

    Het ongeldig maken van kaarten uit de zwarthandel gaat door tot aan de start van het festival. Ook deze kaarten komen weer beschikbaar voor de verkoop. Blijf de site en nieuwsbrief in de gaten houden voor meer info.

    Mensen die een kaart buiten de officiële voorverkoopkanalen om hebben gekocht kunnen zelf controleren of hun kaart ongeldig is gemaakt. De ongeldig gemaakte ticketcodes worden op www.ticketsenconcertkaarten.nl gepubliceerd. Op deze site staat bovendien veel informatie over zwarthandel en het veilig kopen van kaarten.

    Dinsdag 20 juliom 14:00u komen de kaarten weer beschikbaar voor de verkoop via www.lowlands.nl. Er kunnen maximaal 2 tickets per persoon worden gekocht.

     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik had het gehoord van m'n broer, ik heb nu 2 kaartjes! \o/ Lowlands here I come!!!!!!!!!!!
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Kutschema. Holy Fuck & Beach House tegelijk, the xx & Hot Chip tegelijk, en the national & die antwoord tegelijk.

    Zoveel toffe dignen zijn er nu ook weer niet, en dit zijn juist de dingen die ik echt wil zien. 8)
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb mezelf er nog niet echt in verdiept, maar Noisia op vrijdag om 04:00 is geniaal. :D

    En jammer dat Against Me! tegelijkertijd met The National staat.
    Zullen nog wel meer overlappingen zijn, ach laten we zeggen dat het er bij hoort. ;)
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Mja, ik snap 't van holy fuck en beach house wel, en die antwoord en the national ook omdat het niet echt het zelfde genre is, maar the xx en hot chip valt op zich best wel binnen dezelfde scene geloof ik.
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff... ook voor mij zijn er een hoop overlappen. Echt kut.
     
  15. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Rapid_Razor_Bob
    Morgen weer tickets voor Lowlands in de verkoop! http://bit.ly/cJnoGW #LL10

    Jonges wat blokkenschema! Nu plannen word hem niet, dan maar on the spot.
    Zal iig niet lang meer duren voor de Lowlands apps komen voor de telefoon :)
     
  16. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Rapid_Razor_Bob
    Hij is er: de Lowlands Mobile Festival Guide! Gratis & voor niets een dikke #LL10 app (niet alleen iPhone): http://bit.ly/cJnoGW

    Gewoon Lowlands zoeken in je mobiele Market en downloaden!
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zolang die half zo overzichtelijk is als de website is het al een vooruitgang. :+
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Het pukkelpopschema is ook niet echt voordelig. Ook veel acts uit hetzelfde genre die elkaar overlappen.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zijn schema's ooit voordelig? :+ Ik heb er áltijd ruzie mee.
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik verkoop mijn kaartje voor Lowlands. Als iemand interesse heeft, PM me maar. :)
     

Deel Deze Pagina