1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kunnen mensen beter naar de site gaan als ze willen weten wat er bevestigd is...anders wordt 't zo'n opsom topic :p

Maarja...for those who care ;) GODSMACK EN GUSGUS zijn zojuist ook bevestigd

2. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie moeten ook even bij Corvus Corax gaan kijken, alleen weet ik alleen niet wat ze daar nu eigenlijk gaan doen.
    Zijn namelijk dezelfde als Tanzwut, alleen is tanzwut inderdaad Metal/Gothic.
    En is Corvas Corax alles behalve metal, is meer middeleeuwse Gothic.
    Het is gewoon tanzwut zonder de rammstein invloeden, heerlijke muziek.
    Maar je moet er wel van houden, zeg maar:).
    En Nightwish, Opeth, Staind, zijn al meer groepen om te zien dan vorig jaar, nu nog een leuk film aanbod.

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    en owja... greenday is kut imo... kep wel een cdtje van ze hoor... maar heb je ze al eens live gezien? kom dan maar terug dan praten we verder!!! toch maar rancid dacht ik zo... dit wordt btw mn achste lowlands... toppie festival!!!

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er nou films kijken op een festival??? Dan moet 't muziek aanbod wel heel bagger zijn....:)

Ik zal jou trouwens niet tegenkomen, alleen Opeth vind ik leuk....gothic vind ik vreselijk en metal is ook niet meer wat t was :)

5. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Is wat je onder gothic verstaat, bands als WT, AF is wat de meeste mensen als gothic bestempelen, terwijl het eigenlijk meer doommetal is.
    Maar bands als Lacrimosa, Illuminate, Goethes erben, Blutengel, Wumpscutt mogen er voor mij best wel eens staan op zo'n festival.
    En films vindt ik wel grappig op een festival als lowlands, ben niet zo'n dance mensje, en om 12 uur naar bedje te gaan al helemaal niet, dus als er dan weer een lekkere Horrornight is als vorig jaar(films vielen alleen tegen toen) of een vage film als Mulholland drive doe ik dat toch liever.
    Of onder LOTR elke keer als er weer een trol gedood wordt de wave doen.
    Is best grappig, of ik had toen teveel gezopen kan natuurlijk ook.

Maar moet je gelijk geven dat metal niet meer is als vroeger, als ze bands als Linkin Park, Limp Bizkit enz. metal noemen is het net meer leuk.
    Dat is toch meer Alternative rock, voor mijn gevoel dan.

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik weet wat gothic is...ik heb zat vrienden :)

films zijn idd wel leuk op lowlands ja, maar als ik kan kiezen tussen dat of een band weet ik 't wel...

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Op lowlands 1996 naar de film Killing Zoe gegaan. En echt, er is niks toffers dan een hele zaal vol dronken mongolen die zitten te juichen als er weer iemand weer roekeloss wordt afgeslacht. Stel je voor als ze Evil Dead zouden draaien... wow.... dat zou nog beter zijn dan de beste stagedive act

8. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    en godsmack komt ook.

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

;)

En Apers weer op Lola via Essent awards....:)

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  10. 70ffL1n3

Leuk Bevonden:
    0
    Als green day zo kut is, verkoop je CD dan of verbrand 'm. Smaken verschillen.

ik heb Green Day Life gezien (ik ben dan ook die-hard Green Day Fan; zowel op AVI als irl) en die optredens zijn dus echt bruut(set the drums on fire tre :D). Het grote verschil tussen Rancid en Green Day ; de zanger van Green Day zingt wel ipv zo'n schorre heze stem bij rancid (ooit life cover van Bob gehoord? klinkt niet).

vind'k Rancid en NOFX ook nog wel goed :D

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  11. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmz ik heb green day gezien en toen bakte ze erg helemaal nix van gewoon... die zanger mompelde maar wat en ze speelde maar iets meer dan een half uurtje en ze gingen weer weg... dat vind ik echt niet kunnen... nofx is vink altijd nog de mooiste punkrock!

12. 70ffL1n3

Leuk Bevonden:
    0
    zolang het een mening is heb je mijn zegen. Dat moest dan '98 op lowlands zijn geweest? Op Pukkelpop waren ze wel goed :D

13. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    w00t! hoezo bump?

ok how about a meeting op de lowlands voor alle chille mensen die erheen gaan?

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meetings zuigen, ben je lekker aan 't doen wat je wil moet je weg omdat jehebt afgesproken :mad:

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahaha! Inderdaad. Lig je net te chillen ergens, moet je binnen een half uur naar de andere kant van het festivalterrein rennen om je afspraak na te kunnen komen. Vervolgens krijg je weer gezeik omdat je te laat bent. En vervolgens is het helemaal niet gezellig met die mensen. Had je beter in het gras kunnen blijven liggen met je witbiertje en jointje

16. Karelax

Karelax Guest

WoooooT!!!!!!!
    Komt Blackalicious? Is dat al zeker? Dat is de beste hiphop aller tijden, kut wanneer zijn die lowlans eigenlijk alleen voor hun zal ik al gaan.

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou wel willen, pinkpop was top, maar er zijn minder mensen nu die naar lowlands willen omdat de helft niet kan en anderen niet willen. ik wil maybe maar dan kan ik maar gaan me 2 anderen, beetje weinig. en ik moet het dan ook nog regelen met mijn stagebedrijf aangezien het net in de eerste week is, en ik 2 dagen vrij moet hebben dan

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik ga mischien naar Lowlands, eens kijken hoe ik aan geld kom. :D

19. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    lowlands is bruut man... ik hoop dit jaar genoeg geld te hebben om voor de negende keer te gaan... is ff kijken of mn portemonnee mn vakantie heeft overleefd... reden dat ik ga: gezelligheid en goede muziek

20. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow wreed. De negenste keer al. Ik ga pas voor de tweede keer. Het is idd gezellige sfeer en de muziek staat mij ook well aan. Vorig jaar was echt top. Met underworld. FF kijken hoe het nu is.

Deel Deze Pagina