1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het is niet zozeer het idee van je droom bestuderen, het is beseffen dat je gedroomt hebt en zo kun je controle erover krijgen.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het allemaal wel fascinerend, alleen slaap ik altijd met de radio aan. Weet iemand of dit een probleem is? ik ga het donderdagavond maar even proberen als ik er de tijd voor heb, zou toch mooi zijn als je zoiets compleet kan beheersen en alle tricks kan uitvoeren als het moment daar is.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Juist ja, ik probeer voor het eerst lucide te dromen en ik wordt bruut vermoord op de achterbank:emo:.

Verder lukte het totaal niet, werd om het uur wakker leek het wel, sliep echt zwaar kut. Wel m'n droommoord opgeschreven.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Lekker bezig :+

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had dit laatst ook een keer. Om de 5 minuten werd ik wakker na een droom. Hierin wist ik vaak wel "ineens" dat het een droom was maar bleef ik gewoon doorslapen/dromen. Opzich wel grappig :9

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier denk ik wel heel slecht in. Ik droom volgens mij nooit (jaja ik droom wel maar ik onthoud het niet dat weet ik nu wel) Zou het helpen als ik er `s ochtends meteen over na ga denken en het probeer op te schrijven?

Wel het proberen waard ik vind het jammer dat ik vrijwel nooit iets meekrijg van dromen.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaaf dit! Vanavond maar eens uitgebreid dat artikel lezen.

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als je dat alleen leest, dan vat ik het wel op een hele foute manier op :+

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag mijn eerste stappen gezet richting droomcontrole. Mijn eerdere lucide dromen zijn ontstaan bij toeval, nu wil ik er iets structureels van maken. Vannacht ben ik een paar keer wakker geworden en heb vervolgens dromen opgeschreven. Probleem is dat ik meestal niet één vaste droom heb continu, maar dat er steeds nieuwe ontwikkelingen komen. Zo droomde ik eerst gisteren over magnum-ijsjes, vervolgens over drugsgebruik in combinatie met die nieuwe serie Feuten van BNN en vervolgens bleek een goede vriendin van mij zwanger te zijn... Tweede poging ging ook niet goed. Heb totaal geen besef gehad steeds dat ik droomde. Maar alles genoteerd en vanavond weer een poging.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zwanger van jou of een vriendin van jou?

Ik herinner me vaak mijn laatste droom, net voor ik wakker word. Soms kan ik dan echt wakker zijn en vervolgens weer in slaap te vallen en vrolijk verder gaan dromen daar waar ik gebleven was. Dat lijkt me ook een soort van controle?

Ga het ook maar eens opschrijven, gelukkig heb ik nooit natte dromen aangezien mijn meisje graag leest wat ik schrijf.....

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, nee niet van mij. Een vriendin dus:+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik schat dat ik al zo'n 3 jaar geen lucide droom heb gehad.. Vroeger had ik het redelijk vaak, was het alleen niet bewust dus heb er niet alles uitgehaald.. Eigenlijk kon ik alleen dromen annuleren door gewoon wakker te worden (wat ik zie als controle :+) en wat vliegen (wat echt tof was) in houtzagerijen.

Zou dat misschien komen doordat ik vroeger als kind veel vaker een boek las? Lijkt mij dat boeken je fantasie nogal triggeren, terwijl tv kijken/gamen dat totaal niet doet.

Ik ga me er maar weer eens mee bezig houden!

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wow, ben er sinds gister wat over aan het lezen en het lijkt me echt tof om te kunnen. Maar op forums lees je verhalen van mensen die kunnen vliegen, echt kunnen praten met mensen uit een droom en kunnen teleporten. Dit lijkt me allemaal erg vaag, je kunt dus gewoon doen wat je wilt? Ik ga het in ieder geval zeker eens proberen.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga dit ook maar is proberen. Het lijkt me namelijk wel erg vet om volledige controle te hebben over je onderbewustzijn.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan me niet echt teleporteren, maar ik loop bijvoorbeeld naar een deur toe en ik zeg als ik de deur open kom ik daar uit. Ik open de deur ik stap erdoorheen en ik ben er.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    We moeten wel uitkijken dat we niet met z'n allen in Limbo pleuren straks :eek:

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Gezellig toch, met z'n allen. :+

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan het er best gezellig maken, gezien Inception:cool:

20. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member