1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Ik kon altijd, als ik een nachtmerrie/nare droom had, gewoon kei- en keihard m'n ogen dichtknijpen en werd ik wakker. Wtf? 8)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Haha, had het vandaag gehad, ik droomde dat Stavoren werd genuked 8) / Dat ik in bed lag en me totaal niet kon bewegen, soort van dat de zwaartekracht 10x zo hoog was, dat vond ik wat minder leuk :9.

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Is hier niemand die net als ik eigenlijk vrijwel nooit iets meekrijgt van dromen? Ik wist dus totaal niet dat mensen zo realistisch konden dromen.

Heb wel als kind nachtmerries gehad, telkens dezelfde, die ik nu nog steeds niet kan verklaren. Misschien heb ik het wel verdrongen of zoiets 8)

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb vaak ook moeite met het onthouden van dromen. Ik denk dat ik me ongeveer één keer in de maand een droom kan herinneren als ik wakker wordt, maar meestal zijn dat dan ook van die extreem vage dromen die nergens op slaan. Toevallig zijn die ook meestal in first person...

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vanavond maar weer is proberen, hopen dat ik niet weer zo kut slaap. Vannacht echt 100x wakker geworden (en kon me elke keer natuurlijk niks herinneren, op 1 keer na)8).

6. Forty

Forty Guest

Wow that sounds so complex and cool.:p

@topic

Ik ga het ook weer 's proberen.
    vorige keer hield ik het 2 weken uit maar er gebeurde niks (ik ben nogal ongeduldig)

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb precies hetzelfde, weet nog van zo'n 6 jaar geleden dat ik achterna werd gezeten door een hond in een gebouw en dat ik niet kon ontsnappen, ook dat ik is werd geontvoerd terwijl mijn ma in de buurt was en ik niet kon schreeuwen. Heel raar dat ik die nog heb onthouden.

Voor de rest droom ik echt nooit meer (jaja, 11x per dag ofzo), maar niet zoals vroeger dat ik nog echt weet dat ik had gedroomd/een nachtmerrie heb gehad.

Dit wordt echt niks voor mij, heb al genoeg moeite met slapen. :+

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb ik ook wel is gehad. Dan lijkt het net alsof je wakker bent. Maar toch ben je nog aan het dromen. Wil je iets op tillen lukt het niet. Je kan dan alleen je hoofd bewegen. Echt zo fakking creapy.

9. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin me er nu een beetje in te verdiepen, kwam er wel achter dat ik vannacht heel veel dingen heb gedroomd.

Gisteravond heb ik een film gekeken, en ik droomde ook over die film. Alleen alles wat er in die film gebeurde, gebeurde bij mij. Heel vreemd.
    De andere dromen kan ik niet goed meer herinneren omdat ik ze niet heb opgeschreven, maar ik weet nog wel dat ik er vannacht van wakker werd en het toen nog wel wist.

Ben nu die guide aan het doorlezen, lijkt me wel erg gaaf als ik me dromen kan beheersen.:p

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat iedereen heel realistisch droomt, alleen je kan het je niet herinneren. Wat ik trouwens wel vaak heel raar vind, is dat ik persoonlijk de laatste momenten van mijn droom alleen kan onthouden als ik wakker schrik, bijvoorbeeld door een val of dat je dood wordt gemaakt.

Wat ik hier raar aan vind, is dat je de momenten daarvoor wel beseft dat je droomt, maar wel wetend dat je zo meteen wakker schrikt door een moment wat je niet kan beïnvloeden. Terwijl ik andere dingen wel weer kan beïnvloeden tot een bepaalde hoogte.

Het lijkt alsof je onderbewustzijn al besloten heeft wat er gebeurt om wakker te worden.

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan mezelf wel wakker maken in dromen, bijv. bij iets engs ofzo :p Dan open ik gewoon vanuit mijn slaap mijn ogen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  13. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dit lijkt me opzich best wel beangstigend om mee te maken :eek:

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was er hier een gast die daar last van had. Had nog een topic geopend geloof ik.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet niet of dat eronder valt, maar ik heb sowieso vaak een vergelijkbaar iets. Dan ben ik net ingedommeld en voelt het alsof ik val. Niet van een grote hoogte, maar eerder alsof ik struikel vanaf een stoeprand of iets dergelijks. Dan treedt er een reflex op met mijn been en ben ik klaarwakker daarna. Heel vreemd.

Tevens heb ik een paar keer meegemaakt dat ik gewekt werd door een stem die mijn naam riep. Meestal een vrouwenstem, soms een mannenstem. Ik schrik wakker en daarna is er gewoon niks. Heel creepy, maar een hallucinatie.

Mijn vader heeft overigens de beschreven ''uittreding van het lichaam'' enkele keren meegemaakt zegt hij.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat is niet zeer speciaal, volgens mij heeft elk mens dat weleens meegemaakt.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oei dat heb ik echt enorm vaak (zowel bij m'n nachtelijke slaap als een dutje overdag). Ook vaak genoeg gehad dat ik in de klas in slaap viel en m'n been opeens ging trippen :+. Keek iedereen je weer raar aan.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen kijkt je toch raar aan als je ligt te maffen in de klas?8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was bij mij nooit zo'n verassing :+.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha dat heeft iedereen wel eens!

Deel Deze Pagina