1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik best grappig soms haha ben een keer zo uit mn bed geflikkert:+

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb dat ook wel een keer gehad. Dan ben je wakker maar kan je gewoon niks bewegen. Alleen je ogen. Echt super raar. Dan wil je je arm optillen, maar dat lukt dan gewoon niet.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Heel vreemd inderdaad, soms duurt het ook gewoon een tijdje 8)

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Had ik in de trein, heb meestal dat ik fiets en dan val ofzo. Dan schrik ik wakker en doet me lichaam raar :p

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik val meestal recht achterover ofzo, of ik val van de stoep :+

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren echt de raarste dingen gedroomd. Na elke droom ook wakker geworden en kan alles nog precies herinneren. Onder andere een X-rated droom over mijn ex lol. Daarnaast ben ik een voetbalveld opgerent tijdens een wedstrijd, achterna gezeten door stewards en toen kon ik niet meer rennen zoals wel vaker hier is gezegd.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb dat twee keer gehad. Echt heel bizar. Het was alleen vreemd omdat ik niet weet of ik het droomde of dat ik echt verlamd was. Toen ik helemaal wakker was kon ik me gewoon weer bewegen in ieder geval, dus ik sliep nog wel denk ik. Ik weet in ieder geval nog dat ik op het einde schreeuwde, alleen weet ik niet of dat in de droom was of óók in het echt :+

Het was best angstaanjagend maar ook wel heel gaaf eigenlijk. Het besef komt heel snel namelijk.

Wanneer ik mijn dromen het beste onthou of zelfs kan 'besturen' (de lucide dromen uit de titel dus) is als ik 's ochtends wakker word en daarna nog wat door dommel. In dat kwartiertje/half uurtje dat je nog (licht) slaapt maak je de gekste dingen mee :D

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  8. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat wel eens meegemaakt toen ik wat jonger was. In mijn droom was ik in een nauwe gang en kon geen kant meer op, omdat iemand mij wilde vermoorden. Aan het einde van de gang kwam ik in een doodlopende ruimte en kon geen kant meer op, waardoor ik "achter de deur" ging staan. Ja de moordenaar zag mij natuurlijk en schoot mij neer. Alleen op een gegeven moment voelde ik me ook echt uit mijn lichaam gaan en ik kon het niet negeren. Toen raakte ik in paniek waardoor ik gelukkig wel wakker werd. Dit is misschien wel 10 jaar geleden, maar ik kan het het nog behoorlijk goed herinneren. Verder heb ik dit niet meer meegemaakt.

Ik heb trouwens ook een keer meegemaakt dat ik mijn armen niet meer kon bewegen na het slapen. Dat was op vakantie en ik ging pas om half 7 s'ochtends slapen. Ik was toen zo moe dat ik met beide handen onder het kussen in slaap was gevallen. Hierdoor kreeg ik voor beide een slaaparm wat mij ook wakker maakte (ik besefte dat nog niet). Ik wilde me omdraaien maar dat ging niet, dus ik in paniek mijn vriendin wakker maken, omdat ik dacht dat ik verlamd was :+. Sindsdien hou ik er altijd rekening mee voordat ik ga slapen.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon mijn arm eens niet bewegen omdat ik er de hele nacht op gelegen had.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Meh

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb een keer gedroomd dat ik daar last van had. Iig ik denk/hoop dat het een droom is. :emo:

Gekke was dat ik na heel veel moeite wel kon bewegen en iedere keer weer (wakker) werd en weer in m'n bed lag met het zelfde probleem. Zie het maar als een droom in een droom. Dit is de meest erge droom die ik ooit heb meegemaakt. Ik dacht echt dat ik verloren was en er nooit meer uit zou komen. :mad:

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gister een soort van 'WILD' geprobeerd. Het lukte wel want na een paar minuten ging mijn hart sneller kloppen en kreeg ik een piepje in mijn oren. Daarna ben ik maar gestopt want ik vond het best wel vaag worden. :+

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Nvm

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Lol, ik had precies hetzelfde.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is weer altijd hetzelfde met dit, vertelde dus dat ik echt nooit droomde/een nachtmerrie had, wat gebeurd er -> dezelfde dag 2 nachtmerries! 8)

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dit is gewoon 1 mindfuck topic. Ik werd vannacht wakker en zag een rode flits, bleef daarna nog naar het plafond staren want snapte het niet. (nog steeds niet) Kon trouwens maar slecht slapen gister, meeste gedeelte wakker gelegen.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zoiets paar keer gehad, maar wel iets anders. Als ik slaap, dan voelt het 'echt' alsof ik val, en dan van een heel hoog gebouw. Ik raak dan ook in paniek, omdat ik niets in mijn droom kan doen, en uiteindelijk schrik ik wakker met een rare beweging. Best eng...

De meest enge droom was vroeger. Ik sliep toen met de deur op een kier, en elke nacht kwamen er hoofden van dode mensen op mij af. Het maakte me echt gek :mad:.

18. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb dat ook ontzettend vaak. Dan droom ik dat ik fiets, en dan val, en dan schrik ik in één keer wakker en lijkt het ook echt alsof ik viel.

En mijn deur gaat soms plotseling open, maar dan is het m'n kat :+.

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    heb ook wel eens tijdens een droom, dat ik heel hard weg wil rennen, maar kan dan amper lopen, terwijl ik niks heb, of dat ik wil schreeuwen maar dat lukt niet8)

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Holy shit dat is echt creepy 8)

Jij moet later thrillers/horror gaan schrijven ofzo.

Deel Deze Pagina