1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dromen kunnen nog gekker. Ik herinner me één droom, wat gewoon iets weg had van Katy Perry - Cali girls (clip). Ik was in een kleurrijk gebied, op avontuur met fantasie beesten. Uiteindelijk komen we in een UFO, en vinden we een doodskist. Het is de doodskist van een vampier. We doen de kist open, maar de vampier is er niet. Opeens valt het licht uit, en horen we iets. Plots bijt de vampier in me bil...:'-(. Het raarste was, dat ik echt wakker werd met pijn precies op de plek waar ik werd gebeten.

Spacende dromen heb ik gehad...

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Mag ik ook datgene dat jij gebruikt? 8)

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik wist wat het was ^^al kan het mijn iets te grote fantasie zijn . Is het eigenlijk wetenschappelijk bewezen oid dat je pijn kan voelen van je dromen in bepaalde grenzen?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat het andersom is, je voelt pijn en in je droom ga je daardoor pijn krijgen.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha :D

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je droomt altijd. Of je je dromen onthoudt is de vraag.

Dat denk ik ook.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb dat echt zo vaak. Niet perse met fietsen, gewoon willekeurige dingen en dan maak je dus ook daadwerkelijk zo'n beweging om dat op te vangen ofzo. Heel raar, denk dat het komt doordat je in een of andere wazige staat zit waarin je brein denkt dat het echt is en signalen geeft aan je lichaam om te reageren. Lijkt me meest logische.

Volgens mij heb ik ook geregeld lucide dromen (gehad). Herinner ook vaak dromen nog best in detail en dergelijke. Rare is dan wel dat ik vaak niet echt mijn acties in die droom kan controleren zeg maar. Of ik kan mezelf niet echt laten doen wat ik wil, als je begrijpt wat ik bedoel. Nogal een spacend verhaal natuurlijk, maar een simpel voorbeeld is dan bijvoorbeeld dat ik niet kan bepalen dat ik harder ga rennen ofzo.

Weet niet precies hoe het zit, maar de mate schijnt nogal te variëren als ik het me goed herinner.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    I know, ik dacht zet het er dit keer niet bij... :+

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ging me er ook maar eens in verdiepen.

Kladblokje naast mn bed. Echter, werd ik 2x wakker in een slaapverlamming. Heb daar sowieso af en toe last van. 2x achter elkaar nog nooit meegemaakt tho. Echt scary haha

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    waarschijnlijk een punaise in je bed ofzo :+
    haha wel een mooie droom hoor _O_

Ik heb 1 keer echt echt echt een kutdroom gehad. Toen was ik een klein jochie en ik woonde toen nog in amsterdam. In die droom mocht ik een keer tot laat buiten blijven (voetballen volgens mij). Wanneer ik terug kwam en over het pleintje liep naast de flat, zag ik allemaal mensen daar staan in het donker. Ze deden alleen niet zoals normaal, beetje raar gegrom en klonk net alsof ze ziek waren. Ik dus snel op de bel drukken om naar binnen te kunnen, wil ik die deur opendoen en zie ik daar opeens mijn broertje als zombie voor mij. Ik wil naar achter lopen, maar die mensen in de schaduw komen in het licht en blijken ook allemaal veranderd. Ik duwde mijn broertje weg en rende keihard naar boven, hopen dat er nog ergens een plek was waar ik veilig was. Ik bel aan bij mij ouders en mijn vader doet open. Voordat ik weg kon rennen beet hij mij en werd ik wakker :'-(

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Yeah, vandaag m'n eerste notitie in m'n droomlog. Soort van vage mix van minecraft en oblivion... Ik werd om 7 uur wakker doordat ons pap en mam lawaai aan het maken waren, en toen zat ik er midden in.

Trouwens, schrijven in het donker als je ligt werkt voor gee meter. Ik deed de lamp aan, en al mijn zinnen liepen helemaal scheef door elkaar heen.:+

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad, dat iedereen evil was en dat je daaraan probeerde te ontsnappen, dan ren je weg bij je huis maar door die slow-mo gaat dat frustrerend langzaam, een typische nachtmerrie

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat incubus stukje is ook wel eng zeg 8)

Ik heb wel eens een drom gehad dat ik door het huis liep, en alles normaal leek, ik deed mijn achterdeur op slot (kijk je naar de achtertuin en het is dan ook donker, je ziet niks), en het moment dat ik de deur dicht wil doen zie ik een licht flits en een gezicht vlak voor de deur verschijnen. Ik schrok wakker en kon niet meer slapen :+

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Vannacht droomde ik trouwens dat ik alleen in een coffeeshop zat met een Famas en ik een zieke kill-streak had op iedereen die binnen kwam lopen, dat is het enige wat ik me kan herinneren:+ en hij was niet lucide..

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Minder Black Ops spelen dus :+

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vannacht maar nog eens proberen met 'WILD'.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het lukt me nog niet echt, was wel bij de fase waar ik opeens een kind keihard hoorde gillen, best freaky.

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat een fase of zijn dat de buren?:+

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha dat kan ook, maar zover ik weet hebben die geen kinderen. :9

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Is best wel triest, ik heb die nog geen één keer gespeeld maar speel momenteel veel MW2:+

Deel Deze Pagina