1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man misbruikt jongen na Xbox Live-contact

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 10 jan 2006.

1. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vind dat dit nergens op slaat..
    hij stuurt foto's (ook nog obscene)
    en toch spreekt de jongen af? :confused:
    en waarom geeft hij nu nummer adres en dergelijke aan een vreemde ...:confused:

maarja toch bedankt voor de waarschuwing

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    had dit een paar weken geleden ook al gelezen.Maar beetje dom van die jongen, die vent geeft eerst obscure foto's van zichzelf en daarna gaat die jongen er alsnog op in?

en dat er word gezegt xbox live vind ik ook een beetje nutteloos. kan beter worden gezegt: "hebben elkaar ontmoet op het internet" xbox live heeft hier niet veel mee te maken.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, vind ik ook wel zinloos.
    Krijg je straks natuurlijk weer van die domme en negatieve opmerkingen over de Xbox Live Community.
    In elk geval wel vreemd van dat kereltje, dat hij idd er verder op in is gegaan.
    Klopt ook niet helemaal, wel.....?

4. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Er lopen steeds gekere mensen rond op deze wereld! Raak iedereen gestoord ofzo? Ach zolang het overzee's is maak ik mij er niet te veel druk om.
    Maarja eerst die gekke jappen, toen de Amerikan en in Engeland was er toch iets via gamen (chatten) gebeurt.

5. basovich

basovich Guest

haha prachtig die amerikanen (A):p...

6. Celius

Celius Guest

Dit ongeval is natuurlijk weer gebeurd in Amerika 8)

Die jongen van 14 is trouwens ook niet goed wijs, want wie geeft er nou zijn telefoonnummer en adres, nadat een man van 26 je van die ranzige foto's stuurt.

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dan houden de Nederlanders zich tot nu toe nog slim? Toch als jongen van 14 (Ben dat zelf ook bijna) kan je toch wel naar denken? Ik had hem gelijkt geblockt (Weet het me tweede post in deze thread!)

8. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    adres geven dat is nog niet zo erg stom als afspreken met die |:- |:- |:- slim is die jongen niet |:-

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Toch is het makkelijk gezegd dat je hem wel blockt. Aangezien dat jongetje toch met een man heeft afgesproken, neem ik aan dat ie ook wel op jongens valt. Dus om goed voor jezelf te kunnen vergelijken, zou je eigenlijk je moeten voorstellen dat een vrouw van 26 naaktfoto's naar je stuurt en wil afspreken.
    Ik weet niet, maar ik denk dat groot deel van 14-jarige pubertjes daar niet meteen nee op zeggen..
    Bovendien is het als je een gekwetste puber bent, helemaal niet zo afstotend als iemand je een keer aandacht geeft..als je daar een beetje psychologisch mee gaat praten zeggen er heel veel wel ja denk ik.

Neemt niet weg dat die jongen wel erg dom is als ie ergens alleen met hem af gaat spreken..volgens mij was het sowieso al een soort 'sexdate' dus het is wel beetje zijn eigen schuld.

Maarja ik weet niet wat de regels zijn.. mag je wel als vrienden afspreken.. en is dat foto sturen ook al strafbaar? Die jongen van 26 is in iedergeval wel goed strafbaar na wat ie heeft gedaan, ookal was het vrijwillig volgens mij..dus ja..ookal was het vrijwillig

10. mars15

mars15 Guest

drama van dat kind zelf geen medelijden...

11. elfje

elfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je gaat toch niet met zo'n vieze pedofiele kerel afspreken. Mischien was het ventje ook wel wanhopig omdat die mischien homo was en dat hij er niet voor durfte uit te komen. En nu hij een kerel had ontmoet dat hij dan dacht...dit is mijn kans om er achter te komen. En daar kwam hij dus achter..en nu denkt hij vast OMG dat ik dat heb kunnen denken. Nu is hij hetero

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    of hij vond het gewoon wel lekker 8) want hij ging wel blij zijn moeder vertellen dat ie een vriendje had van 26.. en die dacht toen: :eek: WTF
    daarom is het naar buiten gekomen maak ik uit het bericht op.

Deel Deze Pagina