1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Man veroordeeld voor ombouwen Xbox

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Technoob, 5 jul 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dus, omdat games duur zijn ... mag je ze downloaden.

    Je kan toch wachten tot ze in de budget bakken liggen of geld sparen?

    Maar ja deze thread lijkt weer een modchip discussie te worden :eek:
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Terecht! Als je ze hebt vind ik niet dat je veroordeeld mag worden, maar als je ze verkoopt, tsja, dan is het terecht
     
  3. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Gast, je mag toch ook niet op de markt gaan staan met een cocaïne kraam?
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Want dan weer raar is; Je mag gestolen waar niet verkopen maar je mag gestolen waar wel in je bezit hebben.
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ombouwers zijn nog steeds niet strafbaar, behalve als ze hele gemodde xboxen gaan verkopen. Rare regeltjes ook :+
     
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2

    Wacht heel ff, een cocaine kraam ?

    Wil je daarmee zeggen dat beiden illegaal zijn of wil je cocaine verkopen vergelijken met het verkopen van een omgebouwde, van games voorziene, Xbox ?

    Als dat zo is kun je eerst even beter nadenken voordat je bepaalde dingen met elkaar vergelijkt.

    Dit is niet bedoelt om je af te lopen zeiken maar je moet niet appels met peren gaan vergelijken.
     
  7. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh idd maar dese gast wel met zijn xboxjes met een groot bord: IK VERKOOP ILLEGALE XBOXEN!!!!! nee tog:p hahaha tis maar hoe je het ziet maja boeie had hij het maar via via moeten verkopen! (ofzo weet ik veel:p)
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je leest 't ff in de context...

    korte vertaling: Je mag gemodde xbox'en verkopen, aangezien het niet verplicht is om ze te kopen

    ik zeg dus: O je mag alles aanbieden, en alles is legaal, aangezien niemand verplicht is om het te kopen en neem ff een extreem voorbeeld.

    Volgende keer ff de rest lezen he ;)
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een hoop schijnheilige reacties bijelkaar weer. Ik durf te wedden dat iedereen zeker een of twee gekopieerde spellen heeft.

    Tuurlijk mag het niet. En is het op eigen risico. Maar al die reacties van: 'Terecht dat ze die boeven die durven te kopieren opsluiten'. Dat komt nogal schijnheilig over.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zonder modchip/softmod kan je geen gecopieerde spellen spelen... ik speel liever op live
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Slaat echt als een kut op dirk. Zit jij nu het ombouwen van een console (en dat kan om talloze redenen) te vergelijken met het leegroven van een kluis? Ga toch weg man.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik reageerde op de opmerking die daar boven stond die sloeg op het zelfde

    Om het uit te leggen ....

    Je hebt geld in de kluis liggen .... een dief opent de kluis en steeld het geld .... verzekering zegt "We keren niet uit, omdat u het geld beter had moeten beveiligen"

    De chip van ms is geencrypt --> deze wordt gekraakt --> nu mag copieren wel ... antwoord van een modder "Hadden ze het maar beter moeten beveiligen"

    Dus mag het
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achja, je krijgt er ook leuke extra's voor terug. Buiten het spelen van gekopieerde games om krijg je een aantal extra opties zoals: Radio, skins en extra video opties. Natuurlijk is het gelul om te zeggen dat je je xbox hierom zou ombouwen, maar op papier kan het zeker een reden zijn :)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt legaal hoor...
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het lullig voor hem dat ie ook al zijn apparatuur kwijt is. Maar ach eigen schuld :)
     
  16. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor zijn apparatuur, die verkocht hij toch niet?
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik durf best te zeggen dat ik gekopieerde games in mijn bezit heb, meerdere zelfs, maar niet voor de Consoles. dat vind ik zonde..

    Op de PC heb ik er minder moeite mee, al stamt mijn laatste kopie uit 1999 8)

    MP3tjes doe ik ook niet moeilijk over.. _O_
     
  18. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer gebruikte zijn pc om games te downloaden en die illegale meuk te verspreiden.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij is gewoon dom geweest door die xboxjes zo compleet aan te bieden.
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

Deel Deze Pagina