1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht even. Laat mij een bepaalde pagina uit een bepaalde chapter halen. Ik edit zo wel.

    Lees het onderste van deze pagina.
    Ik zei teleporten om een bepaalde reden. Minato, zijn vader, was the Yellow Flash. Door middel van zijn speciale kunai's kon hij teleporten, omdat er een seal oid op was geplaatst. Ik dacht/denk dat wat Naruto hier deed ook teleporten was, en dat het duidelijk wordt gemaakt door 'All I saw was a yellow flash'. Het kan zijn dat ik er natuurlijk compleet naast zit, maar dat denk ik :p

    E: Oh, en Bee zegt 'A teleport technique etc...^^
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja uiteraard heb ik dat ok gelezen, dacht even dat er in dezelfde manga nog werd gezegd dat het puur snelheid was echter, maar nu zie ik het niet meer. Dan zal het wel dezelfde techniek zijn alleen zonder marker nodig
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het probleem met Bleach en ook Naruto in die actiescenes is dat er vaak dynamische hoeken worden gekozen, gebruik word gemaakt van "speedlines" en het zwart wit is zonder dat er gebruik wordt gemaakt van "screentones". Hiernaast zit er ook weinig tot geen verschil in de lijndiktes, iets wat helpt om diepte te verduidelijken.

    Als je niet oplet ben je inderdaad snel de weg kwijt.
     
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleach weer gelezen.

    Wat een fucking onzin man, Ichigo die ineens 100x sterker is dan Aizen? :emo:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, denk dat dit wel meevalt. Ik verwacht dat er nog een echt zwaardduel volgt, het moet echt ff terug naar basic en een gevecht van skill worden. Alleen laatste pagina snapte ik niet helemaal... 8)
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ichigo bedoelt dat zijn zwaard die hele aardverschuiving heeft veroorzaakt, inplaats van Aizen.



    Naruto was deze week trouwens best vet.

    Kisame die helemaal zichzelf opoffert om geen informatie door te geven. Damn, was echt benieuwd naar die informatie!
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bleach, wtf! :eek:
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gevoel dat die Hyogku of w/e Ichigo op de één of andere manier heeft uitgekozen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik nu ook... omdat Ichigo de Hougyoukou wél begrijpt. Althans, als hij gelijk heeft over Aizen. Maar zolang Ichigo niets kwaads wilt doen, is het toch niet slecht dat hij de Houkyoukou zou 'bezitten'?
     
  10. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het gevoel alsof Kubo een stuk vergeten is.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat heb ik ook ja. Zou nog wel een stuk tussen mogen...
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is de man volgens jullie dan vergeten?
     
  13. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Einde gevecht tussen Zaraki, Kuchiki en Jami.

    en nog wat meer uitleg over het feit dat Ichigo nu een gewone ziel is.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond ook dat het einde van het "gevecht" tussen Ichigo en Aizen (en de entree van Urahara) niet goed uitgewerkt was. Overgang was niet soepel en had het gevoel dat er steeds gaten tussen zaten.

    Overigens irritant dat er geen naruto manga is deze week :+

    Tijd voor een nieuwe serie ook, One Piece valt me beetje tegen, zoek wat meer in deze richting....
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het eind gevecht is inderdaad een groot gemis. Ik had het gevoel dat het gevecht echt spectaculair zou worden, maar je zag niks meer nadat Ichigo weg ging. Over Ichigo is het op zich toch wel duidelijk? Ik denk dat later één van de 2 of allebei de onderwerpen wel meer worden toegelicht.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch niets nieuw dat Kubo doet? Zo hebben we in de SS arc nooit het hele gevecht tussen Zaraki en die fox captain gezien. Ook het gevecht tussen Yamamoto en die 2 oude captains is niet getoond. In het gevecht van Ulquiorra vs Ichigo zijn we even weg geweest en toen we terug kwamen waren ze eigenlijk al een stukje verder. Het is gewoon hoe Kubo het doet, hij probeert al simultane gevechten zo "real-time" mogelijk te doen en als er een zeer belangrijk gevecht is focust hij zich daarop en ook als het niet weet wat voor nieuws ie kan doen :+.

    Ook het dat gevecht niet zo spectaculair geweest denk ik. Kuchiku bankai, Zaraki nonchalant en wat gekibbel tussen die twee. M.a.w. niets nieuw.

    En dat van Ichigo lijkt me inderdaad vrij duidelijk, al ben ik er vrij zeker van dat er de komende chapters wel wat uitleg zal volgen.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt waarschijnlijk wel gelijk over het gevecht. Byakuya zou waarschijnlijk zijn Bankai gebruiken en Kenpachi zou waarschijnlijk er op los slaan. Ookal is het niet bijzonder, het blijft geweldig om Kenpachi te zien vechten en het zou mij een bruut gevecht lijken, ookal brengt het niets nieuws. Gewoon 'for the heck of it'.

    Toch ben ik benieuwd hoe het er nu aan toe gaat.
    Aizen is dood en al zijn peeps, alleen Yammi leeft nog zoals gezien in de laatste chapter. Hij is wel half dood, maar toch...
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Aizen is niet dood dacht ik? Hij is zijn hollow krachten kwijt en is gesealed. In die seal is naar Sereitei getransporteerd waar hij dan pas eigenlijk gedood ofzo zal worden. Er bestaat nog altijd een kans dat ie ontsnapt of gered wordt.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Woops, mijn fout. Hij is idd gesealed en de Central 46 Chambers zal zijn straf nog bepalen. Heel misschien, maar dan ook heel misschien komen nu de Vasto Lordes in beeld. Als ik het goed heb, waren die toch 'hoger' dan de Espada? Ik krijg eigenlijk het gevoel dat iemand anders dan Aizen de touwtjes trok aan de 'Hollow kant'. Dat lijkt me iets wat ik nog wel zie gebeuren.

    Bleach Chapter 198, Pagina 1 t/m 6. Deze 'Arrancars' zie je bij alle andere Arrancars staan, maar je ziet ze verder niet meer voorkomen. Daarnaast lijkt het alsof Halibel haar hoofd buigt voor de Arrancar op pagina 6, wat misschien betekend dat het haar meester is? o.o
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Vasto Lords zijn toch zwakker dan de Espada? De Vasta Lords zijn volgens mij 'gewone' Hollow die heel groot en sterk zijn geworden.
     

Deel Deze Pagina