1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat kom ik nou weer tegen, hahaha!

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @ Willem: Ik heb die pic in een spoilertag gezet. Anders kon ik niet meer posten (nja, moest wachten tot die pic geladen was) :+.

Volgende week terug Bleach, ben benieuwd! Volgende week trouwens geen Naruto.

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe Bleach chapter is uit.

Tatsuki is nog heter geworden :9. Trouwens een leuke chapter die hard overeen komt met chapter 1.

Geen Naruto deze week.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wow, interessante chapter. Vind het echt zielig dat Ichigo zijn krachten kwijt is en hij gaat er ook zo heel raar mee om, beetje melancholie in dit chapter. Ben benieuwd wat er komen gaat, of Ichigo zijn krachten ooit nog terugkrijgt. En wie die kerel op het einde is? Vraag me ook af of Aizen echt gevangen zit... voor goed.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe Bleach chapter was wel geinig. Maar aangezien Kubo andere personages niet meer diepte gaat geven (zoals Tatsuki) hoop ik dat die wat vooruit (Kubo al kennende waarschijnlijk niet).

Naruto chapter zou er binnen het half uur moeten zijn.

EDIT: Naruto chapter is uit.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bleach is wel ok inderdaad. Ik zou graag wat meer dialogen tussen Ichigo en zijn pa zien. Over de geschiedenis van pa Kurosaki bijvoorbeeld, hoe zijn bestaan als Shinigami was / is. En of Ichigo ooit zijn krachten nog terug krijgt. Maar ik denk dat we daar de komende weken wel meer over te weten zullen komen.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik lees de manga niet, wel kijk ik de anime weer sinds kort maar man wat is Naruto weer vet! Afgelopen zaterdag gewoon 2.5 (!) uur Naruto gekeken, de tijd vloog voorbij. De battle met Pain was ook gaaf! Ben nu erg benieuwd naar wat Pain laat zien van 'their pain' aan Naruto.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dan raad ik je het anime topic van Naruto aan... tenzij je wil weten wat er volgt? :+

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, absoluut niet. Ik ben er al mee dood gegooid een tijd terug op school. Maar thanks! Ik verdwijn wel uit dit topic.. :p

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe Naruto chapter_O_. Het gaat beginnen.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand wanneer Bleach komt? En waar staat de manga meestal het snelst op? Ik kijk altijd op Bleachexile of ie er al is.

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bleach zou er normaal wel binnen een paar uur moeten zijn, tenzij er een probleem is i.v.m. de raw. Dat betwijfel ik echter aagenzien de One Piece en Naruto chapters al uit zijn. Op Mangastream staan ze het snelst.

EDIT: De Bleach chapter is uit :).

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, daar was eigenlijk geen klote aan. :+ Beetje rekken totdat er wat belangrijks komt, zoals die kerel op het einde. Ben op zich wel benieuwd, maar ik zou liever wat meer dialogen tussen Kurosaki senior en junior hebben. :)

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe Bleach chapter was interessant :eek:... nja, het einde toch :+.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ó wat weet hij niet? Zoveel geheimen! Ik ben best benieuwd naar de geschiedenis van zijn vader als Shinigami.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou bijna stoppen met lezen want het was zo'n kut chapter. Op het einde na dan :)

En waar blijft Naruto? :eek:

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Die moet zo komen, aldus Mangastream.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    En, wat vinden jullie van de mensen van
    The Execution groep? Ik zelf denk niet dat ze Ichigo's krachten terug willen hebben, zodat zij hun krachten aan hem kunnen geven. Volgens mij gaan zij Ichigo's powers terug geven, zodat zij vervolgens zijn krachten kunnen overnemen met hun soul-suck gebeuren :eek:! Misschien krijg je dat een zogenaamde plot twist over wraak vanwege blablabla

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag weer begonnen met de manga. Ik heb nu 514 t/m 520 gelezen. Het is nu echt episch geworden. Iemand die me kan uitleggen wat er aan de hand is met Sasuke's ogen? Ik zag hem alleen zitten met verband om zijn ogen maar ik weet niet meer wat er gebeurd is. :p

20. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    als ik het goed heb, heeft hij nu de ogen van Itatchi gekregen.

Deel Deze Pagina