1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij gaat ze vast niet allemaal verslaan. Waarschijnlijk krijg je wel een gevecht met Madara en Sasuke, maar ik denk dat bijvoorbeeld Kabuto het gaat opnemen tegen Bee of een andere grote personage.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    We zien het wel! Ik had eigenlijk gehoopt meer over Tobi te weten te komen in deze chapter. Ik heb eigenlijk ook al maanden geen anime meer gekeken, waar is deze nu bezig ten opzichte van de manga?
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Fillers.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gelukkig is de Bleach anime weer verder gegaan bij de nieuwe manga arc. De manga vind ik niet zo boeiend, maar in een episode van 20 minuten is het toch al wat boeiender.
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Probleem is alleen dat de manga van Bleach al weer heel dicht bij de anime is. Wat dan weer resulteert in nieuwe fillers, na deze mini-arc.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik denk dat het vrij vlug zal gaan. Ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk dat de serie na deze arc, nog één arc doet om alle vragen te beantwoorden. Goed, dat moet dan wel een arc van drie jaar zijn, want jezus. 8)

    Ik wil vooral meer weten over papa Kurosaki.
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Zou wel tof zijn. :cool:
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke leuk, maar als Madara dan weer tot leven kwam omdat hij zijn ogen op gaf voor Nagato. Waarom is hij dan niet normaal tot leven gekomen maar door een edo tensei wat inhoudt dat je gewoon dood bent.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat wordt toch gewoon uitgelegd in de video?

    Madara offerde zijn EMS op voor de Rinnegan, door zelfmoord te plegen. Als de Rinnegan dan bij iemand anders (Nagato) ontwikkeld zou zijn dan zou degene wiens ogen gebruikt zijn voor het offer weer tot leven komen. Madara dus, zeg jij. Maar Madara heeft zijn EMS juist gekregen door de ogen van Izuna te pakken. Dus toen Nagato de Rinnegan ontwikkelde is niet Madara maar Izuna weer tot leven gekomen, omdat hij zijn ogen waren die geofferd zijn. ;)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Video niet gezien (geen zin in :+) maar dan vraag ik me af,
    hoe de geresurrected Madara dan aan de Rinnegan komt? Ik wil best geloven dat Kabuto Madara zijn krachten heeft versterkt maar ik betwijfel dat hij even Madara de Rinnegan kan geven. Ook was het imo vrij duidelijk dat het Madara was die controle had over zijn lichaam tijdens het gevecht en die wist wel duidelijk wat de Rinnegan kon en hoe die te gebruiken.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bleach begint nu aan zijn final arc :eek:.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heb vandaag 't eerste chapter gelezen. Maar goed dat de serie stopt, is de laatste tijd nou niet echt je-van-het. Ben benieuwd hoe het eindigt.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eindelijk de final arc. Minpunt is wel dat dit weeral een grote zou moeten worden (de vorige was een kleinere arc) dus de komende jaren gaan we nog wel Bleach hebben om te lezen.

    Ben benieuwd naar Naruto. Vraag me ook af waar Itachi zit. Zou het Itachi vs Sasuke worden of Itachi vs Masked Madara. Wat is er trouwens met de "echte" Madara gebeurd?
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gaat nu vechten tegen de Hokages.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Itachi vs Kabuto. Ik dacht namelijk dat Itachi heeft gezegd dat hij de Edo Tensei zou stoppen. Het wordt trouwens Sasuke vs Konoha 11 en Naruto vs Tobi. Kunnen ze allebei hun nieuwe krachten laten zien voordat ze het tegen elkaar opnemen. :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor zij die het nog niet gelezen hebben, Mangastream stopt met het scanlaten van o.a. Naruto en Bleach. Benieuwd wie de series nu gaat opnemen.

    Zou het dom vinden moest niemand de series opnemen want beiden lopen op hun einde.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaar >< mangasteam is erg chill.

    Al weet ik nu niet of Naruto bijna afgelopen is. (kan het me bijna niet voorstellen)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, kut. Hoop dat er een goed alternatief komt!
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik lees de nieuwe chapter u op Manga-Access.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ze gisteren al gelezen op Mangafox, maar de vertaling van Naruto was maar zo-zo.

    Lijkt erop dat we misschien toch nog een Itachi vs Sasuke gevecht hebben. Ik hoop het, kan Itachi eens Sasuke een lesje leren \o/ (natuurlijk dat Sasuke gaat winnen, maar dat terzijde).
     

Deel Deze Pagina