1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    Oh noes, Cero precies op waar zijn Hollow-gat zit! Wie weet... :+ Ben benieuwd. Zou wel vet zijn als ie gewoon ECHT dood is.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Nee man, ichigo is gewoon echt dood. (zou wel geniaal zijn ma'ja)

Hichigo moet gewoon komen, of z'n pappa komt ichigo redden. (of lelijkste optie is dat ishada tijd gaat rekken)

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    laatste zal wel gebeuren, met daarachter 1 van die 2 opties.

---

ik vraag mij af of het yamato nog zal lukken om de kyuubi te onderdrukken nu naruto zijn kristal halsketting in duizend stukjes ligt.

en hoe komt die 6 opeens in zen handpalm terecht? zal wel 1 of andere jutsu zijn vermits er een fsx bijstaat.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Yay!
    Yondaime en Hichigo \o/.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    Zijn er al scans van de manga dan? Scanlation is vrijdag, roight?

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    Yep, scanlations zijn vrijdag maar (echte) spoilers zijn vroeger :). Zo heb je de summary van de chapters bijna altijd al wel op donderdagavond.

7. AraXiS

Leuk Bevonden:
    dit zijn de enige spoilers die ik nooit bekijk van bleach en naruto. verpest voor mij de verrassing.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    In dat geval mijn excuses en ik heb ze in een spoilertag gezet.

Ik bekijk de spoilers eigenlijk ook gewoon uit gewoonte/verveling/entertainment. Sommige fake spoilers zijn soms zo grappig dat ze het gewoon waard zijn om te lezen :+ en indien het de echte zijn dan heb ik verrassing een paar dagjes vroeger. Maar opzich kan ik best een week wachten.

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    Naruto 439 Spoiler
    Naruto met 8 tails. Hij scheurt de Seal kapot. Dan verschijnt Yondaime. En vertelt dat hij het leuk vindt Naruto te zien. En noemt hem: "My son". Hinata die bijna dood is

10. AraXiS

Leuk Bevonden:
    is vriendelijk :cool:

heel in het begin keek ik ook wel eens af en toe naar de spoilers. was idd wel grappig om al die fake spoilers te lezen.

goede fake spoilers mag je natuurlijk wel vertellen (denk ik)

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    Waar halen jullie eigenlijk je manga fix? Gewoon bij de scanlater elke vrijdag checken?
    Zelf kijk ik gewoon op:

www.onemanga.com

Niks downloaden, gewoon online lezen.
    Als ik echt niet kan wachten ga ik bij www.mangahelpers.com langs,waarschijnlijk de meest complete manga site met scanlations op het net.

12. AraXiS

Leuk Bevonden:
    zelfde zoals jij, onemanga.com

nieuwste manga is weer heerlijk om te lezen. zitten wat nieuwe verrassende stukken in.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    Bleach en vooral Naruto begint nu te vorderen in zijn plot, erg spannend allemaal. Veel vragen worden beantwoord, en gebeurtenissen die die het verhaal gaan veranderen.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    Van Bleach verwacht ik qua verhaal neit meer zo heel veel, eigenlijk. Het is spannend wat er in de laatste afleveirng met Ichigo gebeurde. Het leek dat hij weer bij krachten kwam en dat z'n haar lang werd, dus zal wel iets met de Hollow te maken hebben. Maar qua verhaal? :+ Vechten, vechten, klaar.

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de manga van Naruto 440
    Naruto and Yondaime have a conversation.
    It’s long, so I’ll skip it.

Scene changes and Jiraiya’s face… Jiraiya opens his eyes.
    Somehow, Kabutomaru (is there?).

Kabutomaru: So you have woken up.
    Jiraiya: “Orochimaru…” Why… I shouldn’t have been able to survive the fight against Pain…
    Kabutomaru: Uchiha Madara and Pain, their existence are a bother to me. It would be convenient if you could take them out for me. That’s why.
    It seems like Sasuke-kun is also an Akatsuki member now.

Kabutomaru disappears from the place.

Next issue: Jiraiya’s revival… And Konoha.
    De "Conversation" staat in de volgende Spoiler
    Naruto stares in shock at the fourth.

Naruto: “Your son? How is it even possible for you to be here?”

Minato looks at naruto and a tear comes to his eye.

“Minato it was a sacrifice that had to be made.”

A flashback image occurs as we see minato standing a distance away on the back of gamabunta.

Minato: “If this scroll works as I have figured, the fox will be utterly stopped from attacking konoha. Its destiny directly tied to the fate of my son.”
    Gamabunta looks up at minato.
    Gambunta: “But at what cost? Your life? Your soul? Surely there has to be another way.”

Minato looks down at a nearby hut with a damaged roof. Inside we see kushina and Sarutobi hovering over naruto working on the last of the seal.

Minato: “There is no other way.”

Minato does a series of hand signs and the reaper appears near the scroll.

Minato: “I call fourth the reaper of souls to make a trade. Half of my soul and half of the soul of the kyubi in exchange for the other halves of our souls sealed within my son in that hut there.”

The reaper turns to look at the fox which is at the edge of konoha’s gates. A ghostly hand reaches from its mouth and strikes the fox in the chest. The fox shudders in horror as its eyes widen in shock. The reaper turns and looks at Minato. Another ghostly hand shoots out and hits minato in the chest. He screams in shock and collapses to his knees. He looks up one last time and we see through his eyes half of his soul floating away along with the kyubi’s soul towards the hut. Inside the hut, kushina and sarutobi watches as the new seal on naruto begins to spin. The fox’s soul and minato’s soul slowly are drawn into it before vanishing entirely. Kushina then collapses and starts crying.
    Kushina: “What have we done? My husband? My son? Both sacrificed to protect the village.”
    Sarutobi: “It had to be done. Look at this as a gift. Your son will always carry within the heart of his father to guide and protect him.”
    Kushina looks at naruto and starts crying as he awakens.
    Kushina: “I cant take this. Im leaving the village. I entrust naruto and the body of minato to your capable hands.”
    Sarutobi: “I will care for them well. I promise.”
    Kushina: “Leave me now so I may spend some last minutes with my son alone before I leave.”

Sarutobi walks out of the hut and heads towards the body of minato still laying on gamabunta’s back. He picks up the scroll and puts in the case. Gamabunta looks up at sarutobi.

Gamabunta: “He died well to save us. I will inform the other frogs to build a shrine in honor of his sacrifice.”

Sarutobi looks at the hut and at the fallen minalto.

Sarutobi: “On the promise of my life minato and yours, I promise I will serve and protect this village to my final days. I will protect it once again as the third hokage. I will also watch over your son as you requested. He shall be remembered as the savior of konoha.”

Naruto stumbles back at the enormity of what he has seen. Minato smiles at naruto who gets up with a look of surprise.

Minato: “As you can see naruto. There is no need for you to break that seal. For I shall always be with you and watching over you. Now it is time you truly finished pain once and for all.”
    Naruto: “But I have nothing left. Im no match for this pain.”
    Minato: “You have forgotten something though. Something that pain has no idea you still have.”
    Naruto: “The shadow clone?! I still have enough for one last use of sage chakra.”
    Minato: “Always remember naruto. As long as there those who will sacrifice themselves for the lives of others, there will always be great ninja. Even though death may claim the lives of many of the greatest. A new generation will take its place. Each working hard to create a better life for the generation to come and to honor the sacrifices of those who came before. Honor me and all those before you naruto. Go show pain the true power of the hidden leaf village.”

Devi Pain stares at the dust storm of the reminds of the chibiku tensei. As the dust storm clears from a wind blow, naruto is revealed in sage mode. Then another naruto is shown. Then another. Until the wind blows away the last of the dust to reveal that devi pain is surrounded by not one but thousands of naruto clones. Nagato’s eye widen in shock at what he is seeing before him.

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    Bleach 350 spoiler
    SSJ2! Euhm, ik bedoel Vaizard Level 2:
    [​IMG]

17. Willem

Leuk Bevonden:
    Over die manga spoiler:

Lame, de zoveelste plostelinge power-up die hem zal redden!

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    Scanlations zijn uit :).
    Naruto 440
    Bleach 350
    (One Manga links)

Bleach:
    Eerste dat me opvalt is het Hollow gat in Ichigo zijn lichaam... of is het gewoon het gat van die wonde. Het tweede dat het gedrag niet Ichigo, noch Hichigo is. Het gedrag lijkt meer op die dolgedraaide hollow tijdens de training met de Vaizards, maar dan getemd. Tenminste hij heeft nu enkel Ulq als doelwit... maar wie weet wat hij zou doen als Ulq uit de weg is.

Naruto:
    Alleen gepraat, maar we zijn eigenlijk niets nieuw te weten gekomen. Dus middelmatige chapter.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Lekker vroeg :) bleach was erg harde chapter.

Naruto erg boeiend natuurlijk.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    Dat nieuwe design van Ichigo is best cool... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. En ben benieuwd of Ulquiorra zijn arm nog terugkrijgt. :+

Deel Deze Pagina