1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Marco van Basten als Bondscoach van Nederlands Elftal...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxbezitter, 15 jul 2004.

  1. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Dus laten we lekker gaan experimenteren tegen de Tsjechen met Denneboom in de spits. Je kunt toch wel nagaan dat een speler zoals Denneboom die nog nooit bij een topclub heeft gespeeld 't zeer moeilijk gaat krijgen bij een nationaal elftal en dus straks rondlopen tussen spelers als Davids, van Nistelrooij enz.?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    precies... ze moeten met veel meer zekerheid spelen tegen Tsjechie. Anders halen ze het strax ook nog nie... de nieuwelingen moeten zich eerst nog bewijzen, pas daarna kun je positief of negatief zijn over de mietjes die door moeten gaan voor voetballers.
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Tshechië is ook meer dan Nedved, Baros en Köller. Zij hebben ook genoeg spelers uit de tjechiesche competitie.
     
  4. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat wil je daarmee zeggen?
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou iedereen loopt die nieuwelingen af te katten enzo...
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan zich maar eerst bewijzen in het Nederlands Elftal... tegen Zweden hebben sommigen onder de nieuwelingen zich naar mijn bescheiden mening al waargemaakt. Anderen moeten het nog waarmaken..

    Ps: kben trouwens al blij dat ze die Kluivert eruit hebben getrapt... hij gaat maar eerst laten zien dat hij WAT kan... Kluivert heeft z'n tijd wel gehad bij het Nederlands elftal :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, ze moeten eerst nog tegen Leichtenstein en dan pas tegen Tsjechië. En stel ze doen het echt geweldig goed tegen Leichtenstein, dan kun je ze altijd meenemen voor de wedstrijd tegen Tsjechië.

    En die wedstrijd die ze tegen Leichtenstein spelen is een oefen wedstrijd, dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat ze gaan experimenteren, want wanneer wou je dat anders doen??? Die jongens moeten ook ooit hun kans krijgen...
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Waarom selecteerd ie Castelen? Die is gebleseert toch?
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wel jah... was ie eerst nog nie ;)
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    aparte opstelling vanavond. op zich snap ik wel waarom van basten davids op linksback heeft gezet omdat hij niet echt een spelers is om vanuit het middenveld op te bouwen. maar dan denk ik waarom geen seedorf centraal op het middenveld ipv sneijder die niet eens in vorm is.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi 3-1 gwonnen van Finland... de 1e 20 minuten waren net zo kut als de wedstrijd tegen Macedonie, maar daarna ging het stukken beter.
     
  12. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Een goede 3-1 zege van Nederland ik vind dat ze goed gespeeld hebben. De keuze voor Landzaat in plaats van van Bommel is ook goed vind ik. Ik vond het elftal goed, maar verdegend ging het niet zo goed, daar moet denk ik wat verandert worden, maar voor de rest staat alles goed.
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste keer tegen Engeland speelden ze ook vrij goed. Het werd 0-0, terwijl de Engelsen verwactten ons wel ff onder de voet te lopen.
     
  14. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, vindt dat ze nog geeneens zo super spelen, al moet er wel bij worden gezegd dat van Basten nu aan het werken is voor een 'nieuw' team dat met 't WK 2006 hoge ogen moet gaan gooien, tenminste: als we dat halen :p.
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    een beetje nederland zegt: ''we halen het!'' :cool: Beetje meer vertrouwen he in ons nationale elftal
     
  16. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    NederlandER :+.

    Nee, denk dat ze wel een goede kans maken, nu ze o.a. Tsjechië met 2-0 hebben afgedroogd. Het gelijkspel bij Macedonië was onnodig: daar hadden ze - uiteraard - met drie punten het veld moeten verlaten...
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Welke Engelsen verwachtten dat dan? Heel Engeland schijt in zijn broek van het Nederlands elftal. Simpelweg omdat de kans bestaat dat Oranje goed speelt en op die manier kan de prestatie van Engeland alleen maar meevallen.
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Bovendien heb ik engeland ook al jaren geen prestatie van formaat zien neerzetten op een EK of WK. Engeland, Spanje en Nederland behoren tot de meest overschatte landenteams vind ik.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    De engelsen dachten dat ze ons wel ff onder zouden lopen toen ze onze lijst met spelers zagen (al die beginners die Van Basten heeft zitten selecteren). Zij hadden wel gewoon hun bekende sterren. Bijna elke engelse voetbalfreak verwachtte dat Engeland zou gaan winnen omdat NL met onbekende spelers op het veld kwam.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de wedstrijd volledig op de BBC gekeken en daar niets van gemerkt.
     

Deel Deze Pagina