1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Martial arts

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 5 nov 2004.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als er iemand van 1,90 op je af komt stormen geef je die een flink pak rammel in zijn vruchtbare lucifer.

Krav Maga dan maar?
    (vind het zelf geen sport, maar het is wel gruwelijk effectief).

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nevermind.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2008
  3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zitten jullie nu allemaal op voetbal?

Ik kreeg afgelopen donderdag een trap tussen mijn benen (had gelukkig een tok aan), maar boog wel even voorover. Ik bleef zo even staan omdat ik best ver van mijn tegenstander vandaan stond en ik dacht dat hij het wel in de gaten had.
    Ik zeg 'lekker in mijn... 'BATS' '. Voordat ik mijn zin af kon maken kreeg ik nog een trap in mijn gezicht.
    Hij had het dus niet door. Kan ik me niet voorstellen maar goed. Dat was niet zo prettig :'-(

Binnenkort Clubkampioenschappen Taekwondo, daar heb ik wel zin in. Nog wel even bitje kopen.

4. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit niet op voetbal :D ben een karate bikkel maar er zijn niet echt veel vechtsporters geloof ik op dit forum, ik houd wel van de meeste vecht/zelfverdedigingssporten ook om naar te kijken. veel succes met je clubkampioenschappen!
    ik lig nu zelf even uit de running, heb mijn meniscus gescheurd tijdens een training en ben nu geopereerd. jammer want hierdoor heb ik een hoop belangrijke wedstrijden gemist die zwaar tellen voor kwalificatie voor het wk

Laatst bewerkt: 1 nov 2008

Deel Deze Pagina