1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Max Payne film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 10 jul 2008.

1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, eeuwige held na The Matrix :cool:

Goed, het is geen briljant acteur. Wat dat betreft heeft Wahlberg een streepje voor. Maar het is gewoon niet zíjn personage, dat is veel belangrijker. Of ie erop lijkt vind ik ook niet zo heel boeiend.. Een neger of een blonde gozer zou nergens op slaan, maar voor de rest..

Hartnett misschien? Vind ik wel een toffe gozer, maar ken hem meer van Lucky Number Slevin bijvoorbeeld dus dat past ook weer niet echt. Eric Bana? Sutherland met geverfd haar? Joaquin Phoenix? Ach, laat die Wahlberg het maar proberen 8)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Fox heeft ruzie met een Indepent uitgever, maarja die Indepent dude is al jaren met die film bezig! Ruziee! check zijn blog!

[yt]FavZOgB7JN4&[/yt]

Vind het wel lullig voor die gasten hoor, want nu moeten ze en project waar ze al jaren mee bezig zijn afkappen omdat Fox de naam heeft gekocht.

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Max Payne 2 op de oude xbox was zo geweldig. Echt een goed spel. Hoop dat ze hier dan ook een echt mooie film van maken.

4. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne heeft zijn succes voornamelijk te danken aan de pc.

Verder leuke trailer, hopelijk wordt het net zo grauw als de game. Wordt denk ik een film om te kijken op de bank met een bak popcorn

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er is een 2de trailer uitgekomen, deze zal ook te zien zijn in de bios!

En omdat ik deze niet hier normaal kan neerzetten dan maar KLIKKEN!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Achter gt ook user zetten. :)

Die muziek is relaxed.
    Ik vind het jammer dat Mila Kunis erin zit want je hebt toch een bepaald beeld van haar uit de 70's show dit is hetzelfde als ik iemand uit friends in een film zie spelen.

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    10 oktober al? cool, ben wel benieuwd of dit wat word

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah okeej even uitproberen... :9

[gtuser]258567[/gtuser]

Yup je hebt gelijk, goed dat ik het weet thanks! :D

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  9. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt blij met dit nieuws! Max payne heb ik altijd al legendarisch gevonden. Zo'n prachtig sfeertje word er in die games neergezet, echt fantastisch.

Anyway, ik denk dat Mel Gibson die rol heel goed zou spelen. Hij speelde namelijk ook in de film Payback en die film had echt zo'n zelfde sfeer als Max payne imo.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind alleen die zwarte man met dat rare stemmtje in die trailer er niet echt bijpassen.

Ze hadden de echte stemmen/acteurs moeten gebruiken van Max Payne en de mobsters :cool:.

Deel Deze Pagina