1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Maxima gaat NU bevallen!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 7 dec 2003.

1. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet helemaal waar iedereen zich altijd zo druk om maakt als er iets met een beroemd persoon gebeurt. wat is dat nou voor gezeur dan? laat die mensen lekker hun ding doen zonder dat gelijk de pers en heel nederland er bovenop zit, ja toch? laat ze lekker een leven hebben zonder al die publieke bemoeienis (is dat een woord trouwens?).
    maar als er ergens in een klein dorpje een kind geboren wordt, kraait daar toch zeker ook geen haan naar of wel soms? misschien ligt dat een klein beetje anders met (wie weet) de toekomstige, na willempie dan, troonopvolger, maar laat die mensen lekker met rust..... das mijn mening hierover

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    HELL YEAH!!!! _O_ MY MAAAN!!!

ik vind het wel zooooo vreselijk... het is zeker leuk voor de familie, maar WTF HEEFT 'HEEL NEDERLAND' ER MEE TE MAKEN?!?!

/edit: toch maar ff aangepast, iets te agressief :p wel terecht, maar anders gaan de mods weer zeiken

Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is de koningklijke familie? Dat meisje wordt zometeen Koningin? Ik weet niet hoe het met jou zit maar Maxima en Alexander komen mij gewoon over als hartstikke aardige mensen, gun ze het van harte :). Vraag me af hoe ze heet... echt tof de toekomstige Koningin woei :D

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja was wel cool geweest, maarja een jongen mag ook wel eens toch :), we hebben al genoeg koninginnen gehad dacht ik zo :D

5. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Erg fijn voor Willem & Maxima, maar ik vind het echt onzin dat het zo enorm in het nieuws komt.

6. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik nou ook, de programering wordt er zelfs voor aangepast. kan mij nou niet echt veel schelen.

7. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    volgens mij had je het wel leuk gevonden als je er een vrije dag door kreeg, of niet? :)

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En dan ook die jongens die voor het ziekenhuis gingen staan te wachten tot de baby kwam :confused: waar the FUCK slaat dat nou weer op :confused:

9. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk! maar dat heeft niks te maken met of ik het koningshuis nou leuk vind of niet.

10. Navy_Seal

Navy_Seal Guest

ehhh... ze werd geboren op 17.01 die 1 ben je vergeten

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Oei, 1 minuut later, het is maar goed dat we het weten! :p

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zit me net te bedenken, Maxima heeft dus een kind gekregen. Wat dus betekent dat ze geneukt heeft met Willem alexander. In welke geestelijke toestand was dat mens!!?

En over het feit dat ze dat kind heeft gekregen: I couldn´t care less about it, opgefokt gedoe, dat koningshuis.

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baby lief :D.

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bonez lief :D

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Tsjonge jonge, je kan wel zien dat de gemiddelde leeftijd hier 14 is met het IQ van een visstick|:- Wat een argumentatie zeg, en hoezo dit soort opmerkingen: 'wattafak kan mij het schelen!?' Nou dat leer je nog wel als je eenmaal in de 2e klas van de middelbare school zit. Dit meisje word later onze koningin als alles goed gaat en daar behoor je respect voor te hebben. Als je het flauwekul vind dat er zoveel aandacht word besteed aan deze geboorte moet je die zin hierboven nog maar eens lezen.

Ikzelf vind het een bijzondere dag die je later (als je zelf kinderen heb) nog zal heugen! Maxima en Alexander: congrats!

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 14 bent zit je zo'n beetje in de 2e van de Middelbare school hoot

Gefeliciteerd Willem-Alexander en Maxima

Hoe denken jullie dat ze gaat heten, ik denk aan Emma, naar de overgrootmoder(of zoiets) van Alex

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    De geboorte van de dochter van Maxima en Willem-allexander is zeker een hele belangrijke gebeurtenis. Ik ben zelf journalist, dus ik weet dat dit echt groot nieuws is wat ons de komende weken nog gaat bezighouden. Eerst de naam natuurlijk, de doping, later wat voor school ze gaat doen enz.. Vergeet niet dat de meesten op dit forum vanaf vandaag getuige zijn van het opgroeien van onze nieuwe koningin.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ach ik ben geen echte oranje fan. Persoonlijk vind ik dat het koningshuis wel met wat minder geld mag doen en wat minder tripjes mag maken, zeker in deze tijden dat iedereen alleen maar achteruit gaat.
    Maar ondanks dat vind ik het wel leuk voor ze, en het is toch ook voor ons een historisch moment. Zo vaak gebeurt het niet dat je de geboorte meemaakt van een toekomstige koningin.
    Ik hoop alleen voor dat kind dat ze op Maxima gaat lijken en niet teveel op haar vader. Ben bang dat we anders een vrijgezelle koningin gaan krijgen :{

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    't Is inderdaad een belangrijke gebeurtenis, en ik vind het erg leuk voor Willem-Alexander en Maxima.

Maar de hamvraag is nog niet beantwoord; hoe gaat ze heten? Ik denk zelf ook Emma; een hedendaagse naam met een geschiedenis in de Oranjes. En voor buitenlanders is het ook makkelijker uit te spreken dan Beatrix en Willem-Alexander...

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die zin nu al 5 keer gelezen, maar volgens mij zit er een loop in.

Dat mensen een andere mening hebben dan jij wil nog niet zeggen dat ze achterlijk zijn trouwens. Ik vind alle aandacht ook overdreven en vind dat het koningshuis beter vandaag dan morgen opgedoekt kan worden (het is niet alleen veel te duur, maar kan ook nog een politiek risico vormen, denk maar eens aan wat er allemaal gebeurde toen Bernard die boete wilde betalen) en ik ben toch ook niet achterlijk? Toch?:confused:

Deel Deze Pagina