Maxima gaat NU bevallen!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 7 dec 2003.

1. Sjors Albers

Sjors Albers The New Way Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijgen dit jaar al 1/10 minder dan dat ze vorig jaar kregen dus ze gaan er wel degelijk op achter uit.

Vind het kind eigenlijk niet echt belangrijk ze wordt natuurlijk wel het gezicht van nederland maar ik vind het belangrijker dat we een goede regering hebben. Hun hebben veel meer te zeggen. dan kan de koningin wel de baas van het land zijn maar ze heeft bijna geen macht.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hun hebben veel meer te zeggen. Dat kan echt niet hoor.:'-(

3. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    De koningin heeft meer macht dan menig één voorstelt. Op papier heeft ze betrekkelijke macht, achter de schermen gebruikt ze die macht die ze officiel heeft gekregen tot het uiterste. De hele vorming van de regering is niet per wet geregeld en valt meteen onder de macht van de koningin, ook kan zij wetten en regels blokkeren door simpelweg niet te tekenen. De AMVB's zijn wel rechtsgeldig, de wetten zoals de meeste die kennen (Koninklijk Besluit) niet zonder haar handtekening. Kortom, het is wel een belangrijk iets voor Nederland, de geboorte van een troopopvolger, vroeg of laat krijg je er wel mee te maken.

4. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ze ze zo'n wetsvoorstel niet ondertekent en als die wet nog 2 x wordt voorgesteld, en ze tekent weer niet, dan kan ze afgezet worden. (dus na totaal 3x weigeren te tekenen), dus tis maar wat je dan onder die macht verstaat. :)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben 13 en zit in de 2e maar het kan mij dus echt niet schelen, het is helemaal niemand belangrijks eigenlijk, wat doet de koninging dan voor bijzondere dingen?

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het is allemaal wel leuk en aardig, maar ze hoeven geen speciale uitzending in het journaal te hebben over de komst van deze baby. Ze kunnen het toch ook gewoon als 'normaal' nieuws zien?

Ik vind dat er teveel poespas omheen zit. Het is leuk dat ze een baby hebben en dat deze gezond is ondanks het niet helemaal vlot ging, wat ik hoorde, maar ik snap niet dat dan steden helemaal op hun kop staan en het allemaal willen zien en op de hoogte gehouden willen worden en dat alle bakkers ineens van die taarten e.d. gaan bakken en er ook nog eens van die reclame wordt gemaakt |:-

Dat ze wat mogen bezuinigen met het geld is ook waar, daar ben ik het mee eens. Ze doen wat ze niet laten kunnen, maar wij als bevolking zitten onze centen nog na te tellen omdat 'meneer-normen-en-waarden' het ons verteld heeft.

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    http://www.catharina-amalia.nl

Als je dat intypt kom je op de site van he Koningklijk huis.
    Sommige zeggen dat ze zo gaat hetn. Absoluut geen coole naam hoor.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Met zo'n naam zal ze wel met een hoedje op geboren zijn. Wat een koude kak zeg.

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: :eek: :eek:

NEEEEE!!!!! nou kan Maxima haar pappa niet hiernaartoe komen :eek: :eek:

geloof mij maar; NIEMAND van het koningshuis gaat er op achteruit...

en hoe kun je nou van achteruitgaan spreken als je al niks doet voor zoveel geld...

10. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ben jij Wendy? :confused:

/edit: Laat maar, iemand heeft het me al uitgelegd. :)

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat we niet eens een dag vrij krijgen :9

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    uhm hallo, er wordt niet iedere dag een koningskind geboren hoor, vind je het gek dat nederland blij is en extra uitzending is van het nieuws? Dat heb je toch ook als het WTC instort? Jesus je doet net alsof dit elk jaar gebeurd, maar dit maak je maar een keer in de 50 jaar mee hoor, dat er een koningin wordt geboren...

Nederlanders houden van hun koningshuis dus dit is logisch, ik vind het echt tof zoveel commotie en gezelligheid :)

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agreed@hordo,

ik vind het redelijk speciaal, en ook alle reden tot vreugde.. Het koningshuis vind ik toch wel tof..

Btw die naam vind ik eigenlijk best mooi, en mensen die het te lame vinden, remember dat het wel voor een prinses is.. en niet voor een kind van het "gepeupel"

14. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Hoezo gepeupel? in mijn doopnaam komt ook Catharina voor :)
    Beschuit met muisjes waren wel lekker op school.. wel handig voor bolletje.. zoveel reclame

15. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste babyfoto's zijn er ook al...

Schattig hoor :D

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ze lijkt volgens mij toch meer op Willem-Alexander dan op Maxima..maargoed misschien wordt het niet zo erg.

Maar..wat ook de vraag is: Mag meneer Zorregieta zijn kleindochter komen opzoeken??
    van mij zou dat trouwens wel mogen, er zitten toch allemaal criminelen in ons koningshuis..

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik hou niet van meerdere voornamen, staat zo ouderwets. Gewoon Jordi Bauw is goed genoeg voor mij :p. Moet me niet voorstellen dat ik Geraldus Oliver Rechird Cornelius Jordi Bauw hete ofzo 8)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De naam, tja, daar valt over te discussieren, ik vind het persoonlijk niks en ze hadden best met de tijd mee mogen gaan...

@Munch: Ik schaar mij achter Jordi en de rest, ik vind het ook leuk dat er aandacht wordt besteed aan het koningshuis, deze keer in positieve zin. De halve Spits stond er vanochtend mee vol, maar voor één keer moet dat best kunnen.

Daarnaast hadden wij vorige week oranje muisjes in de aanbieding bij de supermarkt. In de hele week werd er eentje verkocht, nu zijn ze opeens niet aan te slepen!

19. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik vind dat er zoveel aandacht aan wordt besteed alsof er geen belangrijker nieuws is :eek: Maja my oppinion :)

20. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja veels te veel...maarja dat is altijd zo met die koninghuis topics...Ze kunnen het beter maar afschaffen.Dat bespaard een hoop geld

Deel Deze Pagina