1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mazda mx3 onderdelen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boessie3, 18 mei 2003.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Die eps dinkies zijn ook volledig van RVS dacht ik die sebring niet, of wel????

2. Ja dat klopt, bij die dempers van EPS heb je vaak ook een mooie blinkende demper. *) Helemaal van roestvrijstaal. Daar kan je wel een tijdje mee toe. Die dingen van Sebring hebben na 3 jaar hun beste tijd wel gehad. Laten we over Remus maar Helemaal niet beginnen. Supersprint maakt ook wel Relaxte uitlaatjes, maar die dingen zijn redelijk pittig geprijsd. Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding moet je zowiezo kiezen voor EPS. Die dingen Roeleren8) Echt strak afgewerkt en een geweldig geluid. Die gast kan je ook helemaal het geluid naar wens geven. Dat wordt bepaalt door die eindstukken die uit de demper komen. Ik had er een met 2 x 90mm diameter. Soms had ik wel een's een opeltje acter me staan die een paar keer stoer gas stond te geven. Dan gaf ik gas en die gastjes durfden door het geluid geeneens meer gas te geven. Gingens ze op eens netjes 50 rijden.
    Er zit een verradelijk geluid in die EPS pijpen. Je zou aan het geluid te horen net zo goed een blok met 200 pk in je Golfje, of wat voor beetje snelle wagen dan ook kunnen hebben.
    Van zo'n demper zal je zeker geen spijt krijgen.

3. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom al die Europese crap?

De MX3 is een Jappe bak, gooi er dan ook iets Japans onder! :p

HKS, Apex, GReddy... You name it. That's the real shit! :D

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    patsers.....maar ja ik ben nog te jong voor een auto nog een paar jaartjes:D

5. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    wat voorn golf heb je dan??? mijn ouders hebben als 2e wagen een golf 2 16v kr, die heeft ook wel een lekker geluidje vooral onderin, zit alleen maar een sport einddemper en een k&n filter in.

6. Ik heb twee Golf 2 GTI 8v's gehad. De eerste heb ik helemaal totall los gejaagd. En daarna heb ik een FIRE & ICE uitvoering gekocht van de verzekeringspoen. Donkerpaars metallic
    en er rijden er maar 200 van soort rond in GTI uitvoering.
    Die heb ik vorig jaar verkocht toen ik ging verhuizen. :'-(
    Beiden waren ze nieuw gespoten:9 en helemaal strak afgebouwd. Verlaagd, sportvelgen, verlagingssetje, lekkere plofpot etc. etc. M'n broer is automonteur dus dat was allemaal zo geregeld. Bespaard ook klauwen met geld_O_
    Er zat ook zo'n open luchtfilter (paddestoel ) van K&N op, die produceren inderdaad een mooi blazend geluid onder de kap vandaan.*) Voor die 2e( bj '91 ) heb ik nog 4000 euro gekregen toen ik hem verkocht, dus je kan je wel voorstellen dat het geen lelijk barreltje geweest kan zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2003
  7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaan er mooie Volkswagens dan?

Sorry, ik haat Volkswagen. }:]

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    hiero mijn voruge auto was een vw polo millestone sport.
    ik haat liqued,
    and i love volkswagen

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Er staat hier in de buurt een leuk bmw'tje met een Schnitzer uitlaat eronder....is dat niet iets?

10. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik haat trouwens opels.

Mijn broer heeft een scirrocco 8v met dubbele webers en k&n filters erop, klink ook wel grappig.

Deel Deze Pagina