1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gn!uz, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een nieuwe versie van dat Transcode programma uit. Er wordt ook gezegd dat er support is voor subtitles. Op zich wel chill dat je zo subs kan meestreamen. Weet iemand hoe dit werkt? Ik verwacht gewoon een file met dezelfde naam in de map zetten ofzo?

    Ik moet zelf nog even een sub vinden een van mijn 720p xvidjes, die zijn iets lastiger te vinden dan voor de kleinere xvids...
     
  2. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    wie weet of je dts kan afspelen met je .ts bestanden op je 360.
     
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die subs ook vaak gewoon zelf even syncen\

    ps: hoe de hell krijg je het voor mekaar op 720p xvidjes goed te streamen zonder haperingen

    ps 2:):ik had al subtitels dmv vobsub...
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Baal een beetje dat je persee service pack 2 moet hebben... vind dit een verschrikkelijke upgrade voor windows!

    Is er een andere mogelijkheid dat het zonder kan??
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, ik wil mijn xbox360 dus connecten aan mijn computer.
    Het is geen media center. Maar wat heb je allemaal nodig? Ik bedoel ik heb een wireless netwerk adapter en een computer die allebei op hetzelfde netwerk zijn aangesloten, maar heb je die afstandbediening nodig voor de 360? En moet SP2 op je computer staan?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de mediac onnect thread post 1: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78344

    daar staan je antwoorden :)

    nope je hebt sp2 nodig
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  7. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen

    Ik ben sinds 2weken ook bezig met het gebruiken van de MCE xbox360 uitbreiding,
    Omdat ik een "echte" MCE2005 intel machine onder me tv heb heb ik niet echt ervaring met de mce360 uitvoering,

    alleen nu heb ik sinds 2weken een HDtv en wil ik dus .ts bestanden gaan afspelen,
    vreemd genoeg speeld me mce2005 pc via de tv dat niet lekker af, en via mce360 wel (ik heb alle codecs geinstalleerd staan )

    alleen nu doet het vreemde zich voort
    als ik me mce pc aanhebstaan en dan me xbox aanzet via de mce knop werkt het perfect, ik kan dan alles wat mce kan,
    alleen ongeveer na 20min filmkijken bevriest me beeld en kan ik de xbox alleen nog maar uitzetten, als ik hem dan weer aanzet kan hij de pc ineens niet meer vinden,
    restart van me pc en alles is weer inorde,
    (Een sp1 versie van mce2005 bestaad er geloof ik niet, maar voor de volledigheid ik heb sp2 erop )

    zijn er meer mensen die deze problemen hebben ? Ik heb het speciale account dat mce360 aanmaakt al alle rechten gegeven alleen het probleem blijft
    Geen firewall aan ect

    Iemand enig idee ?
    want verder ben ik zwaar tevreden over hoe mce2005 en de mce360 extender werkt (hoop dat het bij vista media center in januari nogsteeds lekker werkt)

    alvast bedankt
    menno stil
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  8. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem bij het installen van mediacenterextender op me pc, ik heb het wel eens eerder op deze pc geinstalleerd en het werkte allemaal, maar toen heb ik een keer een formatje gedaan, en nu dacht ik vandaag weer, laat ik het eens gaan installen. het gaat goed totdat de setup windows firewall gaat configureren, hij kapt er dan gewoon mee, nu dacht ik laat ik eens de firewal zelf configureren, maar als ik windows firewall open krijg ik dit
    [​IMG]
    iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, ik heb al geprobeert naar een update of nieuwe instalatie van service pack 2 proberen te zoeken maar niet kunnen vinden:)
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben me ook aan het bezighouden met het media center gedeelte.. sinds gister ook MCE.. alleen na alle stappen uitgevoerd te hebben krijg ik de volgende melding:

    Kan geen 360 in het netwerk vinden dit wordt mogelijk veroorzaakt door netwerkverbindingen of firewall

    Weet iemand hoe dit komt.. Heb de windows firewall toen uitgezet en nogmaals geprobeerd maar weer geen succes. helaas
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via Media Center extender ook gewoon vids streamen die niet in 'Mijn Video's' staan in je documenten? Ik heb bijvoorbeeld op mijn D: schijf nog wel wat staan. Hoe kom ik hierbij vanuit MCExtender op de 360? Ik heb al zitten klooien met de Mappen die geshared staan bij Media Connect maar daar bereik ik niks mee. Ik krijg bij 'Mijn video's' op de 360 in Extender, echt alleen de video's die in 'Mijn video's' in 'Mijn Documenten' staan.

    Help....
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan snelkoppelingen in de mijn video's map zetten:)
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha _O_

    Dat is wel een oplossing ja...tnx
     
  13. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je voegt de mappen even toe.. ;) Dus je zet ze op delen op je computer en dan ga je naar MCE... en dan druk je in de map videos op info (op je AB) en dan kan je add of iets dergelijks doen... de rest wijst zichzelf..

    Heb hier in het begin ook nogal mee lopen stoeien :+
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaaa, oke dan :)
    Er moest idd een manier zijn op gewoon mappen toe te kunnen voegen, zou een beetje raar zijn als je echt alles in Mijn Video's moet zetten.

    Bedankt.
     
  16. richardkranen

    richardkranen GMR NL

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    360 extender

    je moet zowiezo de update rollup 2 van microsoft binnenhalen voor een goede werking, ikzelf stream alles vanuit mijn pc naar mijn xbox alleen de filmpjes in divx en avi etc daar heb ik nu een converter voor die uitermate goed werkt en waar je gelijk alles in de correcte map kunt plaatsen :p http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/video.html/COLOR]
    ik heb zelf een hauppage 150 mce tv/radio kaart en dat draait perfekt.
    mijn bevindingen zijn dus uitermate goed al moet je wel ff zoeken naar de goede weg om alles lekker draaiend te krijgen.
    dus bij deze succes ermee :D
     
  17. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0



    Hey dat programma lijkt me wel wat! Toch maar Windows Media Center installeren denk ik.. ;)

    Heb je dat programma al getest? Werkt het een beetje goed?
     
  18. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mannen,
    ik heb de zoekfunctie gebruikt maar nog steeds niet echt een oplossing gevonden.
    Hier mijn probleem:

    Ik heb op mijn pc (xp sp2) media connect installed en dit werkt probleemloos met m n 360
    Dit alles is bedraad en gaat via m n router. No probs
    Nou heb ik vandaag m n nieuwe laptop binnen gekregen en er Win Media Center op gekwakt maar krijg met geen mogelijkheid verbinding met m n 360. Zowel media connect als media center wil niet werken. Dit alles is wireless (dus wireless naar router maar bedraad van router naar 360)
    Als ik de setup keurig doorloop gaat allemaal goed totdat ik de code in moet vullen, doe ik dit gaat ie zoelken naar 360 maar kan ie niets vinden.

    Wat o wat is hier de oplossing voor? Of wat doe ik verkeerd :confused:

    Ps firewall is helemaal uit!
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had een vraag. Ik heb sinds vandaag Windows media center op mijn laptop: Acer 3613LMi. Als ik TV signal wil, zeg die dat ik ik geen tuner heb, enzo. En als ik radio wil zeg die dat ook geen radio tuner heb ofzo. Kan iemand mij A.U.B helpen?
     
  20. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel een tuner?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina