1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

meeste straf werk ooit!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 13 sep 2005.

  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere dag om 8 uur op school hoeveel uren je dan ook vrij heb 's morgens en iedere dag in die schoolweek nablijven :'-(
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    haha

    bij ons ook nooit strafwerk alleen aula opruimen met zon grijpding ofzo 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    zo hè, dat was een nuttige post Fllix...

    Maar die vierkante weken zijn dan wel kut zeg, tering :{
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    is ie zo iets nuttiger :9
     
  5. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    gha jeroen toch brave jongen uithangen heh:).. mjaah ik heb hooguit omdat ik me normaal gedraagde uurtje na moeten blijven;)
     
  6. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0

    Aaap;)
     
  7. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, kmoest 1 keer een samenvatting van wiskunde overschrijven... Maar mn klas vond dat onterect dus die hebben allemaal een stuk voor mij geschreven.... Zelf nix geschreven:p Volgende les wist ze niks meer...:p
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    een vriend van me moev 7 uur corveeen, en 7 strafuren in de mediatheek zitten (deze week dus) omdat ie gespijbeld heeft :)
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zoveel strafwerk heb ik nog niet gekregen.

    K ben nu wel bezig met een geschiedenis opdracht: Een heel hoofdstuk overscrhijven, is echt tering saai -_-*.

    Wat wel grappig is: Iemand die ik ken moest 17 uur corvee'en (ook met zo'n grijp ding) omdat hij geen U tegen de directeur had gezegd, geweldig vond ik dat _O_
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    straf werk is voor docenten die thuis geen dondert te vertellen hebben
     
  11. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg nooit strafwerk, wel heel veel gespijbeld in de 2e. aan het eind van het jaar kwamen ze er achter dak ik 173 uur gespijbeld had, waardoor ik 346 uur moest nablijven:p
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    wtf heb je dat ook gedaan??? of ben je nog bezig :9
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan wel opzoek mag naar een nieuwe school?
     
  14. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tering das veel ff rekenen dat is eehm.. ben niet zow slim w8 ff.......±15 volle dagen das kut!!
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    haha das cker kut das 3 hele sgoolweken :eek:
     
  16. Wij hadden altijd ene mijnheer Nicolai als wiskundeleraar. Een man van ongeveer zestig jaar oud die al zittend op een ouderwetse verhoogde lessenaar, gekleed in prachtig pak, tot de klas sprak. Als ik dan weer, op mijn vertrouwde plaatsje achterin de klas, door alles heen kletste en niet oplette, moest ik in de hoek staan. Hetgeen natuurlijk erg op mijn lachspieren werkte. Toen hij er achter kwam, dat ik ook nog eens mijn huiswerk niet gemaakt had (zoals al die keren daarvoor)zwaaide er wat. Ik mocht 500 keer opschrijven: Ik moet mijn huiswrk maken en mag niet praten in de klas.

    Toen ikd at inleverde in ene apart schriftje, met een mooie tekening van hem inpak erbij krege ik een aai over mijn bol: "Je bent toch wel een brave jongen"
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    "Ik mag in de les niet praten als de leraar/lerares aan het woord is" ofzo. 150x. Was in de 2e :{.
     
  18. Haha, herkenbaar. Kletskous! Dit is dus de ideale plaats voor ons kanslozen om te posten :)

    Bij Aardrijkskunde zat altijd een wat alternatieve jongen achter me. Hij was gek op Sepultura. We mochten elkaar wel, maar haalden wel eens een (slechte) grap met elkaar uit. Meestal liep de leerkracht regelmatig het lokaal uit (de gore koffiezuiper!)terwijl wij zelfstandig werkten.

    Op één van die vele momenten dat onze leerkracht zoek was vond ik een spons in een bak met water. De spons was minstens zo oud als onze leraar (bejaard!) en die bak met water stond er al vanaf het begin van het vorige schooljaar. Ik kon het niet nalaten deze spons in de richting van onze Sepultura fan te gooien.

    Een voltreffer in zijn gelaat was een feit. Ik had echter niet verwacht dat ik enkele ogenblikken later die zelfde spons in mijn nek geduwd zou krijgen. Als echte man, kon ik dat niet over me heen laten gaan, dus ik aarzelde geen moment en pakte de volle emmer met bruine drab, om deze over het langharige tuig (en zijn hehalf slapende buurman) heen te gooien.

    Net toen het hele lokala nat was, stond de leerkracht naast me. Het stomme was dat deze halfgare pedagoog ook de slachtoffers van mijn daad wilde straffen. Ik heb toen bekend dat ik de werkelijke dader en aanstichter was (omdat ik zo'n ongelofelijk eerlijke jongen ben en omdat ik hoopte op strafvermindering). Nadat we uit de kes gestuurd waren volgde 's middags een uitgebreid gesprek. Ik mocht tien weken lang niet in de Aardrijkskunde lessen komen en ik mocht de verloren tijd 's middags inhalen. We hadden twee lessen per week en die duurden welgeteld twee uur!
     
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik werd er een keer uitgestuurd in groep 3.. ik had vroeger ongelofelijk veel last van concentratieverlies.
    Op de mavo was het veel minder, ik werd er heeeeel af en toe uitgestuurd. We kregen toen te maken met het Gele kaarten gebeuren. Als je 3 x eruit gestuurd was kreeg je een gele kaart. 3x een gele kaart en je hebt een schorsing. (1 dag ofzo)
    Nu zit ik op het mbo, en ben dr nog geen een keer uitgestuurd. :9
     
  20. DVL91

    DVL91 game or die!

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    maar was die man wel aardig of neit?
    want ik zou namenlijk zelf continu in de lach schieten hoor!
     

Deel Deze Pagina