1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisje heeft röntgenogen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 21 jan 2004.

1. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die russen zich gewoon vervelen in dat land van ze.. en daar door gewoon leuken verhaaltjes verzinnen (deden wij westerlingen ook in de middeleeuwen als ze zich verveelden)
    waar komt bericht vandaan De fabeltjeskrant of zo ????

2. Arabar NL

Arabar NL infinity

Leuk Bevonden:
    0

waarom zou dat niet mogelijk zijn dan?? Ik denk dat dit het begin is van de gevorderde evolutie van de mens.Want we kunnen weinig ontwikkelen dankzij gebrek aan een dreigende ondergang,behalve onze hersenen. En die kunnen veel, als we nu nog maar aanzienlijk 30% gebruiken.... Ben benieuwd!En op het moment kunnen we technisch gezien ook met elkaar praten zonder je mond open te trekken.Niemand ervaring meej?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jawel hoor, gebaren taal.
    Gebruik het dagelijks op straat naar vriendelijke automobilisten. :)

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit vind ik echt vreemd.

Op zich zou dit mogelijk kunnen zijn maar al is het alleen theoretisch, ze kunnen dit namelijk nooit bewijzen of wil je via haar ogen gaan kijken.
    Als het waar zou zijn is zij mischien dichter bij de volmaaktheid dan een normaal mens, maar dit sluit ik ook meteen weer uit omdat zij dan ook meer hersencapiciteit zou moeten hebben. als ze 3 procent meer van haar hersens zou gebruiken zou ze rond deze tijd nu ze 16 is al met meer stellingen en feiten zijn gekomen als Albert Einstein.
    Ik geloof al helemaal niet in evolutie. Als ze haar ogen aan zou kunnen passen moet ze het anderen maar snel leren, ik vind dit uitermate vreemd maar niets is meer onmogelijk nu de mens steeds meer van zichzelf ondekt. Want wie kon geloven dat je zelf je hart kon stilzetten?
    Zelf denk ik dat de mens eerst volmaakt moet worden en dan pas meer dingen moet gaan ondekken want dan zou je een veel heldere kijk op dit soort dingen hebben.
    Wel vreemd maar ze moeten dit wel eerst bewijzen voordat ik het geloof, want dit kan je jezelf niet in 16 jaar aanleren volgens mij, en het gevaar wat erbij komt kijken is voor een mens ook veel te groot.
    We will see

5. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof sowieso dit hele verhaal niet maar wat ik in ieder geval zeker weet is dat het GEEN röntgen kan zijn want met een röntgenfoto en -stralen kun je alleen botten zien (en een paar andere dingen) maar zeker geen ingewanden. In het verhaal blijkt duidelijk dat dat meisje ingewanden ziet.
    De medische wereld kan dat ook wel maar dat gaat dan met een MRI (magnetic resonance image) oftewel ze heeft eerder een magnetische visie.
    Dit meisje kan als het waar is of stralingen (van welke soort ook) opvangen in haar ogen die de ingewanden uitzenden (de ogen van ieder mens kunnen stralingen opvangen alleen die van haar andere blijkbaar).
    Of ze is een soort van vleermuis die magnetische stralen uitzendt en die vervolgens weer terugkrijgt maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

6. nielzo

nielzo Guest

Omdat ze een weerwolf is misschien

7. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het wel
    want ik heb namelijk een l*l waar ik metaal mee kan vinden

een metaaldetector zeg maar
    want als ik langs een mooi vrouw loopt, en ze heeft ringen of oorbellen aan dan gaat mijn jonge heer omhoog

die dingen zijn meestal van metaal dus ik denk dat het daar aan ligt

ppffffffffffff ben weer goed bezig

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ehhh.....Ziet iedereen de botten van die gast:confused: . Anders heb ik dezelfde gave:eek: ...........................:D

Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  9. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat de Russen van al dat Wodka gezuip rare ogen kregen, maar dit is toch weer het uiterste. Misschien toch een tikkie teveel op ? :+

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat switchen vind ik raar..als je ogen zo gevoelig zijn dat ze rontgen kunnen zien, dan kan het netvlies gewoon *niet* normaal licht aan zonder kapot te gaan... hoe moet ik met dat switchen voorstellen? beschermende lenzen uit?
    ik geloof er dus niks van totdat het NOS het meld.

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    mmmm, ik geloof et zelf niet echt..
    Maar als het echt zo is, waarom zou het dan röntgen straling zijn? Het kan dan toch gewoon elke vorm van alfa, beta of gamma straling zijn?

Iedereen straalt wel verschillende soorten straling uit, dit is gewoon om voorkombaar, je vangt het op uit de ruimte van de zon enz.
    Maar dan zou zij dus ook elke zonnestraal op de aarde moeten zien vallen (EN dat zijn er heel wat tegelijk :))
    Maarja.. ze zei al dat het 's nachts niet werkt :)

Achja... Zelf geloof ik et nie. Ze mogen het eerst bewijzen hoor
    (Man slikt bepaalde vorm metalen object in en dan mag zij de vrom raden :p)

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LoL..she's a mutant!..ehrm..ik bedoel "gifted".

Tja zal het waar zijn..ze zullen dat kind ik echt v top tot teen hebben onderzocht voordat ze zo'n statement maken..

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    lijkt me wel geinig als het waar is

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wou ik ook net zeggen ja, K bedoel, hoeveel procent van de hersenen gebruikt de gemiddelde mens helemaal niet.

Alles blijft trouwens altijd ontwikkelen, t duurt meestal wel héél erg lang en heb je dr weinig besef van.

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    LOL als vriendje hele dag anti stralingspak aan

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn niet genoeg röntgenstralen om op te kunnen vangen, anders was iedereen dood..

17. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Er is meer... denk aan X-files. Er zijn voorspellingen die zeggen dat de menselijke geest meer kan dan wat wij voor mogelijk houden. Ook zijn er voorspellingen die zeggen dat we in de komende tijd meer te maken krijgen met "onbekende" verschijnselen.

Naar mijn mening is het een "evolutieproces". Zoekt en gij zult vinden... ook op internet.

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    euh?? leg uit..
    Ik snap je zin niet..
    Waar zijn niet genoeg röntgenstralen om op te kunnen vangen???

19. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Er is niet genoeg röntgenstraling om het op te kunnen vangen. Als dat wel zo zou zijn zou iedereen dood zijn.
    Daarom maken ze ook röntgenfoto's met zown apparaat. Dat gooit een hele landing röntgenstraling tegen je lijf aan en vangt dat ook weer op.
    Vroeger waren het van die schermen, maar daar werd je dus een lange tijd aan röntgenstralen blootgesteld, wat NIET goed voor je is, daarom maken ze nu een foto waarbij je maar een klein stukkie van een seconde word blootgesteld aan de straling.

20. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Wowwwww X-men invasie whahahaha

Deel Deze Pagina