1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisje heeft röntgenogen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 21 jan 2004.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ha.. röntgen.. fasinating..

straling is niks anders dan een foton..ok.. ik zal eerst met licht beginnen.. Over licht zijn ze er niet helemaal uit wat het nou is.. een trilling? een deeltje? bijde van die gedachten kunnen niet kloppen.... maar ze hebben wel een soort van verklaring eraan gegeven.
    je heb een atoom, om dat atoom zitten electronen (in verschillende schillen). bij het opwekken van licht word er electriciteit op het atoom gezet, waardoor die electronen 1 schil naar buiten gaan zitten. Vervolgens vallen ze terug naar de schil waar ze oorspronkelijk in zaten. maar de energie die er in is gegaan (dmv electriciteit) moet er ook weer uit komen. Dus scheiden ze een foton af.

infeite gebeurt bij straling (en dus ook bij röntgen) het zelfde, alleen dan word er veel meer energie ingestoken (dmv iets) en worden de electronen 2 of meer schillen naar 'buiten' geduwd. als ze dan terug vallen scheiden ze een foton met veel meer energie af. In dit geval röntgen.

DIt is wel sterk versimpel ej mensen.. ik ga niet in op stoffen (zoals uranium enz) die onstabiel zijn en uitelkaar vallen, waarbij fotonen vrij komen...

Zeker zijn we er dus van dat het kind niet over röntgen ogen beschikt. Wel ben ik er van overtuigd dat het menselijk lichaam veel meer kan dan dat de meeste mensen kunnen. Misschien klopt er wel iets van. ALs onderzoeker moet je je minstens voor alles openstellen... en niet gelijk iets afschepen als lulkoek als het toevalling niet binnen het huidige model past..

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom nu weer röntgenstraling? genoeg andere alfa beta en gamma straling hoor..

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Was ze toevallig aanwezig toen er radioactieve stralling uitbrak?! Maf verhaal, geloof helaas niet, Stond zeker in de Telegraaf!

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ZIJ heeft zogenaamde 'röntgen-ogen' dus lijkt me nogal klaar dat het om röntgenstraling gaat..:{

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    mmm.. als ze inderdaad door iemand heen kan kijken dan ziet ze dus de straling (straling is soort licht) en maakt et dus niet uit welke vorm van staling het is..

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Superwoman... haha.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Om even terug te komen op eerder deze discussie, dit is zeker wel in het nieuws gekomen, maar alleen in de geschreven nieuwsvormen... Ik vondt het ook maar vreemd om te horen, maar toch moet je in gedachten houden dat er veel wacko's zijn die denken dat ze dingen kunnen zien die anderen niet kunnen etc, en die worden dan afgescheept. 1. Hier zijn er toch vrij veel van naar mijn idee, Wacko's or not. 2. Deze meid wordt erkend door de russische pers, en dat gebeurt duidelijk niet vaak, dus moet er wel IETS achter zitten, paranormaal of niet.

Ik ben pas 16, en ik weet niet wat ik overal van moeten denken betreffende paranormale dingen, ik duw ze het liefst van me af, maar ik ben er ook van overtuigd dat er veel meer mogelijk zou kunnen zijn/worden. En we hebben het hier ook niet over geesten en spoken fzow dus..

8. Lijkt me wel lijp eigenlijk :cool:, zulke ogen :D

9. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

dat de mens maar 30% van zijn hersenen gebruikt is ook een broodje aap.

Waarom zou dit verhaal niet waar zijn? Ik bedoel je kunt het niet echt bewijzen...(maar het tegendeel ook niet)

10. Halogamer

Halogamer manowarfreak

Leuk Bevonden:
    0
    wat die russen allemaal niet uitvreten!

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    er is idd niet genoeg röntgenstraling om op te vangen.. waarom hebben ze anders in ziekenhuizen van die peperdure troep om grote hoeveelheden op te wekken om alleen je botten te kunnen bekijken als er toch genoeg zou zijn om met een soort van aangepaste fotocamera foto's te maken via röntgen?

waarom het niet waar is? nou, gewoon, omdat het ook niet waar is dat de aarde plat is.. ER IS NIET GENOEG RÖNTGENSTRALING OM TE ZIEN.. en zeker niet genoeg gammastraling ofzo mocht je dat soms denken..

12. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    er is zeker wel genoeg, alleen zijn onze ogen niet gevoelig genoeg om het te kunnen zien..

13. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen röntgen straling, maar nucleaire straling:p

14. mieke

mieke me is a jedi

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me behoorlijk ranzig

15. Lijkt me handig bij het uitzoeken van een meisje.

Je weet nu zeker dat ze geen grote bos haar van onder heeft.:D

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    `

Helaas kun je dat niet zien :p

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is idd het meest vreemde; ze kan switchen.

manual : turn left ear to get x-ray view
    turn right ear to get normal view

:p

18. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

Deel Deze Pagina