1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Qeep, 1 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je weet wel meisjes met een leuk karakter, niet arrogant,lief.....................................................En er gewwon keeeeeiiiiii lekkers uitzien!!!!!1 :D :D :D :D :9
    Maar dat is niet het enige wat telt O-)
    Maar waar doel je nou op?? :confused: :confused: Een of andere praatgroep make van het xbw of gewoon een lekkere jonge score!!

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Best nutteloze thread eigenlijk ja. Kun je net zo goed iets openen als: Wat vind je van schapen?

Maar ja ik zou niet zonder meisjes kunnen. Het is altijd leuk om ff met wa meisjes te buurten(en om naar te kijken :9 ), je komt er dan ook axhter dat sommige heel aardig zijn en lief. En je komt er ook achter dat sommige meisjes nogal arrogant zijn. Waar ik ook niet tegen kan, is dat sommige meisjes alleen met een bepaalde jongen omgaan om een goed punt te halen. Om vervolgens niks meer te zeggen. Ik spreek hierbij niet voor mezelf:). Meisjes roddelen ook nogal al veel over elkaar en anderen. Ik ben trouwens 15 jaar.

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud ben je eigelijk zelf?denk dat de meeste wel naar je foto kijken en denken hmmm..mooie meid behalve als jongens onder mekaar zijn want dan is het hmmm lekker wijf en naar mate je ouder word ga je er anders tegen aan kijken en anders over denken maar hoe de meeste jongens denken dat wil je denk ik niet eens weten
    maar wel leuk dat er eens een vrouw/meisje iets te melden heeft

4. Qeep

Qeep Guest

Kijk dit is nou interresant!

Nou ik heb gehoord dat hier maar iets van 4/5 meisjes zijn op het forum en 4 a 5 van de 10000+ is echt wel meer als 99% meisjes dan ;)

Maar goed, meestal zie je heel veel verschil in hoe de jongens tegen meisjes aankijken op een bepaalde leeftijd. Hoe jonger ze zijn, des te meer kritiek hebben ze meestal :p Op een bepaalde leeftijd veranderd dit en krijgen ze steeds meer interesse.

Ik ben dus benieuwd op welke manier dat veranderd en hoe je dit bij jezelf heb meegemaakt :)

5. Qeep

Qeep Guest

Ik ben zelf 20 :) En nee, ik wil geen praatgroep optrichten ofzo hoor ;) Ik was er gewoon benieuwd naar. En hoezo is dit een doelloze thread? Ik zie al heel veel leuke en interresante reacties. :)

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Weet je wat ik zo leuk vind aan meisjes? Als je er een stel bij elkaar zet. Wat er dan gaat gebeuren? Heibel in de tent! Echt, vrouwen/meiden kunnen slecht met elkaar overweg. Je ziet het zelfs op de HBO waar je in projectgroepen moet werken. 4 Jongens bij elkaar en je hebt geen enkel probleem. 3 Jongens en 1 dame is ook een prima combinatie, maar zodra 2 of meer dames in een groep hebt zitten, krijg je gedonder in de keet. Dan doen ze hun bijnaam bitch alle eer aan. Dan hebben ze het echt achter de ellebogen. Soort van guerilla-oorlog/ondergrondse oorlog gaan ze dan voeren. Lekker valse roddels over elkaar in de wereld helpen en meer van dat soort dingen.

Jaaa...het blijft een apart fenomeen.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zeg dan gewoon niks, beetje loze opmerking had je denkje niet?

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ben ik helemaal met je eens. Meisjes willen onderling ook stoer tegen elkaar doen. Hierdoor denken ze dat anderen haar aardig zullen vinden. En wanneer een meisje veel leert is het gelijk een stuud en dan zeggen ze ik leer niet zoveel blabla. Maar dan ga ik liever met z'on meisje om wat veel leert, want deze is gewoon zichzelf. En die heeft er later ook nog profijt van.

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we zeggen het veranderde ongeveer op mijn 10de ok toen begon ik meisjes leuk te vinden net zoals de meeste jongens.En zo gaat die interesse steeds verder als je begrijpt wat ik bedoel.

10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Jong en je vind meisjes irritant
    word puber en begint te snappe dat je er mischien meer mee kan
    word nog wat ouder en je gaat ze zelfs aardig vinden
    word nog ouder en je komt er ook achter dat je er veel meer mee kan
    word nog ouder en je gaat ze zelfs respectere 8)

Raar genoeg heb ik nu voor de 3de keer met het zelfde meisje iets, eerste keer in groep 7, 2de keer 3de klas en nu weer, dus er zit nogal verschil in die relaties

De 1ste keer was het gewoon wel leuk, je weet wel kusjes geve en zo en geëindigt met op de bek vatte...
    De 2de keer ware we gewoon veel opener tege elkaar en ginge we experimentere niet dat dat helemaal geslaagt ging, maar toch
    de 3de keer kan ik nog weinig overzegge want we hebbe pas iets sins gister met elkaar duss.....

11. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hou van schapen:9

12. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    1 van de redenen dat ik t niet altijd echt goed kan vinden met meiden/vrouwen..

Geef mij maar een meid die zichzelf durft te zijn en is, een leuk spontaan karakter heeft, en een goede uitstraling.. :)

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    animol sex is verbode he :eek:

14. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    deleted by myself ( slechte uitleg ;) )

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  15. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit me hier bij aan

16. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    20 in je profiel staat anders leeftijd 17

17. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    moet zeggen dat ik t daar ook mee eens ben.. O-)

18. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Als meisjes ruzie krijge dan kan da ook echt lang door gaan om nx, gewoon een jaar ruzie???

als jonges ruzie krijge slaan ze er een keer op los en dan is het meestal wel weer opgelost... is ok niet helemaal waar tuurlijk, marja

Bij meisjes ruzie krijg je zo vaak iets van nx meer tegen elkaar zegge en als ze er niet bij is tege over haar gaan roddelen |:- HOEZO IRRITANT???

19. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoel eigenlijk voor kerst etc ;)

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hou van Dames, Dames is voor mij alles, als er geen Dames op deze aardkloot rondlopen heeft het leven geen nut he :)
    Ik doe stiekume dingentjes met dames :) ik verwen ze hahah w00t w00t O-) O-)

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina