1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Qeep, 1 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    yo suus als je zo heet tenminste hoe ken je nou 20 zijn als je in 1986 bent geboren??
    en op wat voor type ik val,blonde meiden trekken altijd wel mijn aandacht:9

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qeep heeft snel haar leeftijd verandert

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  3. Qeep

Qeep Guest

Ja ik zag het ook net, ik heb het ff veranderd :) Was vannacht een btje laat toen ik me hier aanmelde:eek:

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt?? Ik weet anders wel een paar boeren hier in het brabantse land die niet zo veel om die wet geve 8)8)
    (joking he voordat ik hier heel verkeerde opmerking op terug krijg)

5. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    wat ben je nou 17 of 20 ?
    wel eerlijk antwoord geven O-) dus zeg nou maar gewoon dat je 17 bent vinden we niet erg

6. Qeep

Qeep Guest

Haha, nee ik ben 20:) Maar daar gaat het nu niet om :p Zullen we weer ontopic gaan?:cool:

7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Wat wil je dan nog meer weten?

Ohja en waarom wille vrouwen zich altijd ouder voor doen als ze zijn? :D

8. Qeep

Qeep Guest

Haha, ik denk omdat ze zich willen ontdoen van de jongens die even oud zijn als hun en meestal nog een stuk minder 'volwassen' zijn dan zij (denken ze dan ;)),

9. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Slimme antwoord niet dat we het geloven want op die foto lijk je anders ook niet echt 20 eerder 18 of 17 maar ok we gaan wel weer ontopic.
    ok weet je wat ik nog meer van meisjes vind het lijken soms echt geboren leugenaars dat is echt vervelend.
    en meeste van de tijd met een hoop geslijm komen ze er nog mee weg ook.

10. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Die is goed ik denk dat vrouwen onzeker zijn en dat daarom doen.
    of gewoon om erbij te horen

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Meisjes kunnen altijd zo lekker over elkaar roddelen. Kleding, schoeisel en make-up zijn in dergelijke gevallen dankbare onderwerpen. Maar verder zijn het wel geinige schepsels hoor. Je kunt er van alles mee enzo.

12. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Praat voor jezelf ofzo... :{ Als zij zecht dat ze 20 is heb ik geen enkele reden om daar aan te twijfelen.. ene over dat profiel, bij mij staat ook nog dat ik 11 ben.... :p Terwijl ik 16 ben(als je het niet gelooft, heb ik er ook een klein beetje schijt aan. ;)

Maar om ook ff ontopic te gaan:Meisjes..... Meisjes... Ik vraag me echt vaak af wat ik er mee moet. Mijn ex vriendin b.v. die had ong. eenhalf jaar lang ruzie met een meisje uit haar klas alleen omdat ze bij gym een bal progelijk tegen haar snuitert kreeg. Ik wil hiermee dus duidelijk maken dat meisjes soms echte bitches kunnen zijn. Ze maken ruzie om de stomste dingen maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer erg behulpzaam. Ze helpen vaak om een ruzie tussen het mannelijke geslacht op te lossen(imo)

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

en als je dan zegt dat je 24 bent en nog op een spelcomputer speelt zien je gelijk als een grote loser niet allemaal natuurlijk maar veel wel want de meeste meisjes zijn totaal niet geintresseerd voor games en xboxen
    ik zeg meestal dan maar dat ik veel films kijk in mijn vrij tijd en dat vinden ze dan weer wel nuttig :) wat vinden jou vriendinnen er van dat je 20 bent en achter een spelcomputer hangt in je vrije tijd

14. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Effe oftopic kunnen we hieruit afleiden dat je toch hebt gelogen over je leeftijd wat trouwens erg onvolwassen zou zijn.
    ok nu weer ontopic meisjes hebben ook goede kwaliteiten alleen ik kan ze nu niet opnoemen |:- .
    ok 1 dan en dat is de meeste zijn leuk voor het oog en hebben een hoop polygonen waar ze horen te zitten. 8)

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat verbode ofzo? en wat geef je er eigk om wat andere vinden? wat is het nut om je te gaan gedrage zoals de massa dat doet? dan word het er alleen maar saaier op.
    Ik vind het meestal juist leuk als iemand 'rare' trekjes heeft, zolang het maar niet te weird word :+

16. Qeep

Qeep Guest

Ik vind het zoiezo al een beetjte zielig dat je liegt over wat je erg leuk vind! Als jij het leuk vind om computerspelletjes te doen dan vind je dat toch!? Al;s dat meisje dat niet leuk vind is ze jou niet waard..klaar!

Ik heb echt schijt aan wat vriendinnen vinden van mijn hobby's. Maar ze vinden het allemaal wel ok, en ik heb pas net een xbox en niet al te veel tijd dus hij is er alleen maar voor de vrije uurtjes waarin ik niks te doen heb :)

17. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    hey k ben 12 k hou van meisjes behalve als se lelijk sijn maja in t algemeen vink meisjes leuk en van mij mag t veel verder als samen naar de bios(niet dat ik dat erg vind hoor....

18. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen positiefe dingen over meisjes opnoemen ?..... Ben je gay of gewoon een beetje achtergebleven ? :confused:
    Ja oke meisjes kunnen bitches zijn, maar dat kunnen jongens ook.. Je hebt erg aardige jongen en erg aardige meisjes. Meisjes kunnen gewoon dezelfde karakter eigenschappen hebben als jongens. Het licht aan het persoon zelf, elk persoon is anders. de ene een bitch de ander een engel. Als je dan zegt meisjes zijn vaak een bitch dan generaliseer je wel heel erg. _0/

19. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde het alleen effe weten hoor mag ik niet nieuwsgierig zijn.
    En over dat voor mijzelf praten natuurlijk praat ik voor mijzelf voor wie zou dat anders moeten.

20. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm je zei WE in je post, met we zijn waarschijnlijk dan alle jongens in dit topic bedoelt ? Of is WE voor jou hetzelfde als IK? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina