1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Qeep, 1 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    masterninja jongen, heb je een oogje op der ofzo ;) :D

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo ben jij misschien. Nou heb ik ooit es iemand verteld dat ik een xbox had. En nu zeurt ze dat ik zo vaak over mijn xbox praat (maar dat doe ik nooit, omdat ik toch weet dat ze gaat zeuren8)). Terwijl ze zelf een ps2 heeft!

Wat me wel stoort aan sommige meisjes, is dat ze soms helemaal gek worden van bands als Blue. Ik zie er 2 voor me. Liggen aan een mp3-speler helemaal weg te kwijnen en "U make me wanna" mee te zingen. En dat vinden ze zo geweldig lief en ga zo maar door. Waarom? Die jongens schrijven hun eigen teksten niet en laat staan dat ze iets van die woorden menen. Het is een bedrijf die zet iets commercieels op met een paar knappe mannen erbij en een hele grote groep meisjes tuinen er zo weer in. :eek:

Nee, geef mij maar meisjes die zelf iemand zijn en niet zomaar alles wat "cool" is nalopen.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Koninklijke meervoud :cool:

Ehh jongens waar hebbe jullie het nou eigk over? kom op zeg.... :{
    Mag hij zich ook verspreke of moette we hem nu maar van dit forum afkicke of zo? get a life man,...

4. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen ik zeg nergens dat het bitches zijn.
    En om mij nu gelijk gay te noemen dat is wel heel erg voorbarig ik loop jou toch ook niet uit te schelden.
    Ik zeg gewoon wat ik vind en als je het niet leuk vind maakt mij niet uit.
    en achtergebleven ben ik ook niet jij mischien wel jij kan alleen maar schelden of beledigen.
    ik maakte alleen een paar grapjes maar ja humor is blijkbaar niet je sterkste kant.

5. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister ook naar Blue en You make me wanna.. Niet omdat mijn mede mannen het doen mar omdat ik het mooi vind.. en geloof me ik luister er ook niet naar om de jongen die in de band spelen. ;)

@Ninja, ik werd alleen pissed omdat je blijkbaar voor iedereen spreekt. That`s All. Was niet echt kwaad bedoelt(kwam maybe beetje agri over, maar zo was het iig niet bedoelt.) Maare let`s go back ontopic. :)

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  6. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het over de mensen die dit forum lezen

7. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    damn Qeep als jij dat bent op die foto..
    Ben je vrij as zaterdag avond:p

8. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik nou ook het is echt irritant zeker als het je vriendin is die zo doet.
    ze lopen gewoon op al die beroemdheden te geilen maar als je effe naar een meisje kijkt dan ben je dagen of weken de klos.

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet zozeer liegen maar ze gaan toch altijd vragen waarom je niet op zaterdagavond op stap gaat want dat schijnt te horen want iedereen doet het en als je dan probeert uit te leggen dat ik daar juist geen zak aan vind dan vinden ze je een ouwe lul want je moet genieten van het leven enzo nou als ik op stap ga dan geniet ik helemaal niet want ik game liever dus zeg ik meestal maar dat ik film ga kijken dan stellen ze meestal niet zoveel vragen meer en ik kijk ook wel veel films dus het is meer een leugentje om bestwil je moet ook niet denken dat ik een of andere eenzame verstoten kluizenaar ben want ik heb wel mn sociale contacten alleen niet in een disco of kroeg

10. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een hekel aan meiden die proberen zich te profileren als een asociale jongen. Ik heb een hekel aan boeren en scheten bij jongens, maar bij meiden gooi ik er nog een factor 2 qua irritatie bovenop. Mja, wat moet ik zeggen over meiden. It differs...

Wat word het eigenlijk voor thread? Ik vind .... meisje leuk en wie wil met me daten thread?

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Over disco's gesproken, daar kunne meiden pas irritant zijn... Of ze krijge ruzie met elkaar, of je hebt weer zo'n sloerie die nog geen 16 is die tege iedere jonge aan gaat staan rijde...
    Wat je ook wel es ziet dat ze gewoon een jonge gaan versiere om daar iemand anders mee jaloers te maken :confused:

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Tja wat kan ik zeggen over mijn eigen geslacht :) ieder meisje uniek. en daar zitten dus idd ook bitches enzo bij. achja. niemand is perfect?. welkom trouwens Qeep :) eindelijk nog een meisje

13. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    leuk gezegd ik bedoel ze ziet er wel leuk uit op die foto hoor maar liever niet.
    Trouwens ik zoek het liever wat dichter bij huis. :)

14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de groote ik-zoek-aandacht(en-misschien-meer) actie

Maar over boerende meisjes gesproke, nee das nie alles nee, ik zat pas een hele week met een meisje opgescheept die nx zei als ze nuchter was en als ze zat werd ging ze met iedereen een wedstrijd wie die hardste boer kan late houden....

Maar net gedaan of ik haar niet kende O-)

15. Qeep

Qeep Guest

Als je geen meisje in real life kan krijgen dan lukt dat je hier ook niet hoor :) En zeker niet met dat soort goedkope truuks;)

16. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Qeep, wat vind jij eigelijk van jongens?

Ik weet eigelijk helemaal niet hoe meisjes daar tege de jaren tegen aan kijken? verandert dat ook sterk?

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pfff dat hier z ovee lop gereageerd word..vaaaaaaaaaaaaaag.... gewoon een of andere xbwguy die fun wilt :p... srry als t niet zo is_O/

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat je op dat oranje ding valt. Ik kan niet eens defineren of het een mens is, laat staan het geslacht ervan...

19. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Die is wel erg hard .
    ik weet weer iets goeds om over meisjes te zeggen ze hebben meestal gevoel voor humor.

20. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 16 en kijk ok wel na de meiskes e, maar soms toch wel te veel :p, en kem ok soms 3 verschillende in 3 avonde ofzo...maar is niet zo goed :confused:, ma nu vrij ik toch al ff...en gaat soms wel es verder ja:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina