1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meisjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Qeep, 1 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    LoL nu we het er toch over hebben (en ook om het topic een beetje een zin te geven) Hoe versieren jullie nu echt meisjes, Fearles Nl deed het net al perfect voor (;) )
    Ik ben best saai qua versier truuks. Ik ga meestal direct op de man(dame) af, ik probeer het soms ooknog wel es met de truc, ik ben mijn tel. nummer vergeten, mag ik de jouwe ? :'-(

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik geen trucjes krijg je toch bijna alleen maar zulke harde antwoorden op terug net als qeep net gaf.
    gewoon recht op de vrouw af is veel beter.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is zo herkenbaar!! Dat heb ik ook bij iemand. Zit ze te zeiken dat zij zoveel volwassener is dan ik (al nam zij laatst een navelpiercing om erbij te horen!! das pas onvolwassen). En dat zij verder in het leven staat en meer plezier heeft, omdat zij uitgaat. En op het gymnasium zitten alleen maar trieste mensen (zij zit op havo). Ik wordt er zo gek van! Dat gezeur van je moet dit en je moet dat. Dan vindt ze mij dom omdat ik niet uitga (ik ben 15, en zij ging al op haar 14e tot 4 uur naar de discotheek, man dat mag je niet eens dus ze moet niet zeuren). Wil een meisje bij mij in de smaak vallen, dan moet ze niet zo zeiken constant.

Zullen we Mischa er eens bijhalen?

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken wel een heleboel verkeerde trucks, ik weet niet of je daar iets aan heb 8)
    zoals ik een meisje aflope en dan zeg je
    ik ben jan en dan haar op de bek vatte
    als ze dan zegt, ik ken jouw helemaal niet
    gewoon antwoorde Nu wel en verder niet op lette

die truck heeft zelf een keer echt gewerkt, heb ik nog een vriendin aan over gehoude :cool:

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Je luistert zelf naar een boyband zoals Blue..wie is er dan gay? O-) _0/

6. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah dan heb je mzzl gehad, vaak eindigt zoiets met een hadn afdruk op je wang of soms zelfs met een gebroken neus als die meid een vriend heft.

@goofdfella:Ik luister waarna ik wil, als je mij gay vind is dat leuk, bel me maar is. Maar om toch duidelijk te zijn, ik luister het omdat het mooie muziek is, en niet omdat ik op het zelfde geslacht als mijn vriendin val. :cool:

7. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon niks van aantrekken zo zijn meisjes nou eenmaal ze willen altijd de baas zijn en ze weten het altijd beter.
    later als ze oud zijn en ze hebben een dochter dan bedenken ze zich wel dan denken ze wat was ik dom toen ik zo oud was.

8. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie, hier in brabant in de beurt bij eindhove doen we er niet echt moeilijk over, we klote met z'n alle maar wat aan...
    En echt bang voor iemands vriend hoef ik niet te zijn als ik in m'n stam-disco ben want ik ken daar zo bietje iedereen...

is trouwens ook een aanrader zoiets alleen bij een meisje te doen waar je eerst oog-contact mee hebt gehad

9. Qeep

Qeep Guest

Ik bedoelde het niet zo hard hoor :) Sorry..

Maar ik ben idd wel benieuwd hoe jullie door de jaren heen meisjes benaderden als je ze leuk vond/vind. Ik kan bij mezelf nog wel herinneren dat het begon op de basisschool dat ik een hele zeldzame postzegel kreeg van een een jongen. Heel lief was dat :p

10. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    je trok net anders wel snel een conclusie over mij omdat ik "niks positief" over meisjes te zeggen had maar iemand die naar boybands luistert moet zulke dingen idd niet zeggen

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

marruh zoals ik net ook vroeg? hoe kijke meisjes eigk tegen jongens aan? ik denk dat dat ook wel door de jaren heen verandert of niet dan?

12. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en herpes zeker

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, op de basisschool had ik voor zo'n meisje dat ik leuk vond, een hartje van strijk-kraaltjes gemaakt :+ (van die kraaltjes die je in een vorm kunt leggen & dan aan mekaar strijken)

14. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou ik ook wel willen weten?

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

aaaaaaaaaaaahhhhh.... wat lief :+

16. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg of je Gay was.. ik zei niet dat ik dat vond. Lees nou eerst es goed. En tjah als jij vind dat ik gay ben omdat ik naar Blue luister dan vind jijhet vast ook erg gay als een jonge jou een schouderklopje of iets dergelijks geeft. :'-(

17. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand om verkering gevraagd...
    Altijd als ik dat wou doen was diegene die ik wou vragen MIJ net voor:p
    Ben eigenlijk altijd gevraagd door 'n meisje nooit zelf hoeven te vragen :)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kreeg toen ik op de basisschool zat ook zo'n strijkkralen hartje, ik zou niet meer weten van wie ofzo, maar toen ik dat ding kreeg dacht ik egt zovan Hmmm wat moet ik hiermee 8)

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Mijn liefde heb ik ontmoet via msn :eek:
    gaat hartstikke lekker met ons
    af en toe is msn wel goed voor de minder waaghalsen en die eerst ff willen afzien ;)

20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Op basisschool kreeg ik nog van die geheimebrieve die ze dan in je tas doen als ff niemand kijken en waar dan van die o zo zoete gedichte met te veel hartjes en parfum en zo'n lipstik kus-afdruk...

alleen lastig dat ze toen nog niet hun naam er onder durfte te zette zit je daar een paar dage af te vrage van wie het eigk komt :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina