1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Melk is slecht voor je! :(

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 11 nov 2003.

  1. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom zou ik er ook niet al teveel bij stil staan... In elk kunstmatig gemaakt product, of deels kunstmatig, bevat in principe wel wat slechtere stoffen voor je. Maar je lichaam kan die slechte stoffen wel weer afscheiden, wat er achterblijft, das pech. Ik eet ook gewoon fruit tussendoor, ik vind voor mezelf dat ik gezond leef.
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan trek ik nog maar eens een gezond flesje coca cola open.

    Veel lekkerder dan die melk zooi.

    Dan zou ik nu nog een opmerking kunnen maken over dat we dit beter niet bekend kunnen maken bij het vrouwvolk.
    I.V.M bepaalde overeenkomsten met natuurlijk geproduceerde eigen stoffen en het consumeren daarvan, maar dat doe ik niet.
    :+
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd al geweten... daarom drink ik het ook nooit:+
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    * Stopt met zuivelproducten, heb al jaren last van exceem maar de oorzaak is nog nooit gevonden.
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er echt niks van. Gisteren stond er in een boekje dat melk juist gezond was en dat het vet afbreekt. En daar was ook een onderzoek van een jaar vooraf gegaan. Dus... ik weet niet meer wat ik moet geloven.
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Niets van aantrekken :mad:

    Je moet gewoon doen wat je wilt _O_

    Die onderzoekers willen ook wat te doen hebben dus om de paar jaar wordt een product de grond in gestampt en evenlater weer niet omdat het dan toch blijkt dat er een of andere vaag iets inzit dat weer goed is 8) .
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik lust helemaal geen melk, dan ga ik echt over me nek !!!
     
  8. The Forest

    The Forest Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Das al jaren geweten. Noem eens een zoogdier dat na zijn zoogperiode nog melk kan verteren (als je katten wilt noemen, ze kunnen het wel lekker vinden, maar tis ook voor hen ongezond). Al eens afgevraagd waarom de meerderheid van de wereldbevolking lactose-allergie heeft. Kijk maar Japanners, die leven het langst, maar hebben wel lactose-allergie. En karnemelk is helemaal niet beter(elk zuivel product trouwens). Het enige wat beter is, is sojamelk.
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    als je btw veel melk drinkt voor het zuipen ben je niet kapot te krijgen, rlxd is dat.
    De nadorst lessen met melk is ook goed btw.
     
  10. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ach melk is helemaal nergens voor nodig.... (kweet niet eens hoe het smaakt..) heb alleen de eerste maand van me leven melk gedronken... daarna kwamen ze er achter dat ik er alergies voor was... dus zou het niet weten... maar doe al me hele leven zonder melk... maakt mij het allemaal uit :p
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het word zelfs opgemerkt in de film Snatch, zuivel producten zijn relatief nieuw. Ons lichaam is er nog niet aan gewend geraakt en kan het dus moeilijk afbreken.

    Heb ik geluk dat ik eigenlijk al jaren geen melk meer drink. :)
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk niet dat het ondertzoek erg realistish is. De waarde van melk met betrekking tot ziektes als botontkalking is in medishe kringen al tijden bekend.

    Te veel melk is natuurlijk niet goed. Zelf drink ik elke ochtend een glas melk, gevolgd door een glas water. Eigenlijk vooral omdat ik anders een uur moet wachten voordat ik mijn tanden weer kan poetsen :mad:
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist wel dat melk eigenlijk niet voor volwassen mensen is.
    En de laatste tijd drink ik ook steeds minder melk.
    Als je iets wil drinken wat gewoon wel goed voor je is moet je Water drinken. Ik drink dat tegenwoordig nog al veel met siroop en ijs.

    En Cola light is trouwends ook niet goed. Omdat er inplaats van echt suiker namaak suiker wordt voor colo light. En die suiker wordt chemisch gemaakt is.
     
  14. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    oh ja, van pindakaas krijg je ******...
    dus ook maar geen pindakaas meer voor jou, Ugamer???
     
  15. THA MATRIX

    THA MATRIX De Meneer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk halen ze het niet uit de schappen...je kunt toch ook nog bier kopen en als je ergens hoofdpijn van krijgt....
     
  16. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    dan is t niet van bier....

    Ook weer bullshit, ik drink regelmatig veel bier... nog nooit hoofdpijn gehad...

    Ik hou t maar bij de uitspraak van Paracelsus, die zei in de middeleeuwen geloof ik dat alles vergif is, wanneer je het in te grote mate inneemt (en elk voedingsmiddel heeft een verschillende 'mate' dan natuurlijk) teveel is iig nooit goed
     
  17. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Vader van mijn vriendin is arts en waarschuwt ook al een tijd voor melk. Veel klachten die nu voorkomen bij oudere mensen (dementie etc) zijn misschien een gevolg van het eten van mensen tegenwoordig. De anti biotica die de dieren krijgen, het toevoegen van groei middelen en anderen dingen zorgen ervoor dat wij echt liters aan gif binnen krijgen elk jaar.

    Ook vitamine pillen trouwens raadt hij sterk af, althans... de pillen die te koop zijn bij drogisterijen en supermarkten. De betere pillen zijn echter extreem duur, maar bevatten minder schadelijke stoffen dan de zogenaamde vitamine pillen van de winkels.

    Een ander iets waar hij voor waarschuwd, en al een tijdje aan het lobbyen is om te verbieden is paracetemol. Dat is echt TROEP. Echt, iedereen die dat hier gebruikt... gebruik het niet. Je kunt het beste ibuprofen gebruiken (advil, nerofen etc) of aspirines. Die zijn ook slecht voor je (maag vooral), maar slopen niet je lever onherstelbaar.
     
  18. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    mogen we nu de auteurs van "Kaaskade 12" aanklagen?Die gasten adverteren bijna tot het drinken van melk! :+
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    idd..
    K drink geen melk sinds mn 1e ofzo..
    Maar dit is natuurlijk wel grappig *)
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ach ja, dan maar een biertje bij het eitje en de boterhammetjes met kaas en ham, he? :D

    alles voor mn gezondheid ;)
     

Deel Deze Pagina