Hola
Ik hoor al heel vaak van myn oudste zus dat melk echt slecht voor je is en dat 70% van de wereld bevolking er allergies voor is. Ik zelf was vroeger ook allergies voor melk, en als ik het nu drink (1 a 2 glazen per dag) dan krijg ik veel last van acne. Ik wil met deze thread zoveel mensen laten weten dat melk niet zo gezond is voor je als je denkt.
En op internet vond ik O.A. deze site
milk is bad(Amerikaand)
Melk is Slecht (Nederlands)
Tegenwoordig zijn er reclames op tv dat melk juist goed is om te drinken, en uit deze bronnen is dat dus absoluut niet waar
Ik vind dat de regering hier iets aan moet doen, omwille van onze gezondheid. Ik weet ook wel dat melk belangrijk is voor onze economie maar als we er lichamelijk op achteruit gaan vind ik dit geen goed argument om melk aan te raden en te blijven produceren.
Wel is het zo dat het in amerika wel is toegestaan om bepaalde voedingstoffen aan koeien te geven voor extra productie, dus voor amerikanen is het drinken van melk nog erger.
Nu wil ik van jullie weten hoeveel melk je drinkt en wat je van het feit vind dat de nederlandse regering de slechte eigenschappen van melk gewoon verzwijgt.
Ikzelf drink alleen melk in myn thee.
Grtz Sebas
Klik om te vergroten...