1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Melk is Slecht voor je

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sebass, 7 mei 2005.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Als melk slecht voor me is eet ik mn pet op. Ik drink mn hele leven al bekers melk per dag :)
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    In principe is melk niet goed en niet slecht voor je...in de natuur ontwikkeld elk dier, ook de mens een lactose intolerantie. De reden hiervoor is heel simpel en ook al een paar keer gezegd in het topic. Ontspenen, op een geven moment moet het jong van de tepel af. Dit gebeurt door dwang van de moeder en de ontwikkeling van lactose intolerantie vanuit het kind.
    De melk die hier in Nederland in pakken zit is behoorlijk bewerkt. Er is bijna niemand die rechtstreeks van een koe kan drinken en daarna geen buikpijn heeft...
    Ik drink elke dag melk, maar heb ook last van lactose intolerantie, dat merk ik doordat mijn maag gaat prikken, waarom ik het dan toch drink? Ik vind het nog steeds lekker....
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Drink al vanaf groep 4 van de basischool geen melk en ik vind het nu ook echt niet lekker meer.
    Zuivelproducten zijn toch goed voor je botten??
    Ik eet namelijk wl veel kaas :cool:
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kaas is wel uit de schijf van 5 gehaald.... zou teveel vet inzitten...
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dan kunnen ze beter die hele schijf van vijf leeghalen, niks is meer goed voor je, alleen coka cola light...:{
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    De zoetstof, aspartaam, in cola light schijnt ook niet helemaal gezond te zijn :).....
     
  7. pls_devil

    pls_devil Guest

    terwijl melk héél gezond is _O_
     
  8. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik wat Chloor in mijn melk doe, dan is krijg je ook irritaties van de melk. Maakt de melk an sich nog niet slecht.

    Worden mensen agressief van.
     
  9. pls_devil

    pls_devil Guest

    ge moet geen chloor in melk doen |:-
     
  10. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Coca Cola Light is ook ******verwekkend. Maar ja ik zit hier nu gewoon lekker aan de melk en kan melk ook niet missen op de zondagochtend :D
     
  11. pls_devil

    pls_devil Guest

    en zeker niet appelsientje 8)
     
  12. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat is erg belangrijk jah :9
     
  13. Ik heb de laatste tijd echt rare shit. Af en toe in de zoveel tijd word ik van ALLES wat ik drink misselijk. Maar dat heb ik speciaal bij melk, maar ook bij gewoon cola of limonade ofzo. Ik was er mee naar de dokter gegaan maar ook die wist niet wat het was :eek:.
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    en als je gewoon water drinkt?
     
  15. Zelfs dan, het is zo raar..


    Edit: Tenzij ik echt heel langzaam drink, dan heb ik het niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2005
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ook last van maagzuur? Ik heb ook wel last van misselijkheid, maardan in combinatie met spanning of stress...misschien ligt het daaraan....

    IIG even je titel onder je naam veranderen: alles doet het even iets minder?
     
  17. Ja, maar dat is een liedje ;).
     
  18. pls_devil

    pls_devil Guest

    en de chemische kip danst erop zeker }:]
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zuip melk totdat ik er bij neerval. :cool: Ik drink als ik dorst heb sneller melk dan een frisdrank.

    Zoals vast al ergens is opgemerkt in deze thread, alles is slecht voor je als je het in grote hoeveelheden nuttigt.
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Behalve bier dan he, ge wordt er niet slechter van , alléén zatter. :+
     

Deel Deze Pagina