1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Melk is Slecht voor je

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sebass, 7 mei 2005.

  1. fablegek

    fablegek XBW Member!!

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    nee , ik kan niet tegen die smaak

    heeeeeeeel vies !!
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    melk slecht..
    melk dodend...
    melk verschroeiend...
    melk teenschimmelverwekkend...
    melk lelijkmakend...
    melk blindmakend...
    melk...

    waarom waarom vrede wereld waarom vraag ik je, moet dat nou echt moeten wij allen lijden onder de tiranie van melk, de gruwheid. moeten wij allen ten ondergaan. WAAROM
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    uit www.nu.nl, nu hebben alle dikke kinderen weer een goede reden om cola te gaan drinken.....8)

    'Melk drinken maakt dik'

    WASHINGTON - Hoe meer melk kinderen drinken, des te dikker worden ze. En dat is niet alles: halfvolle melk is een grotere boosdoener dan volle melk.
    Dat zijn de uitkomsten van een maandag gepubliceerd Amerikaans onderzoek, waaraan 12.000 kinderen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar meededen.
    De wetenschappers noemen de uitkomsten opvallend, omdat juist de magere en halfvolle melk samengaan met een hoger gewicht. "Het kan zijn dat kinderen makkelijker naar melk met minder vet grijpen. In dat geval is het niet zozeer de melk, maar zijn het de calorieën die schuldig zijn", zei onderzoekster C. Berkey in een reactie.
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    melk is goooooorrrrrrrr!!! ik ga de r van over me nek
     


  5. Ze pakken het altijd zó dom aan in dat land.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ach drink ongeveer 2 pakken melk per dag, leef nog steeds, dus valt wel wat mee ;) Tegenwoordig is alles slecht. Altijd geleerd dat melk goed voor elk is, goed voor sterke botten :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005

Deel Deze Pagina