1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen met zelfmoordneigingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 19 apr 2004.

1. Necro v2

Necro v2 Guest

ik heb ze gehad...ik was alleen thuis bij een brand in mijn huis. ik had zooon schuldgevoel terwijl ik verder niets met de brand te maken had. ik heb er alleen maar overnagedacht over wat ik had kunnen redden enz. ook het idee dat de toekomst van mijn ouders.zusjes verpest waren en die van mijzelf, door de grote schulden die het huis zal kosten na renoveren.

ik heb hierbij best vaak nagedacht over zelfmoord. nog steeds omdat ik nu niet naar huis kan en we veel schulden hebben. heeft iemand hier ytips voor om te verwerken?

tnx

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe zit het met de verzekering? Ik neem aan dat als het niet je schuld was ofzo dat er een hoop verzekerd kan worden?

Anyway, zelfmoord is niet de manier. Denk je niet dat je familie het nog veel erger zal hebben als je tot zo'n daad zal overstappen? Dit moet je dus sowieso als eerste uit je gedachten zetten!

Praat er met mensen over die dicht bij je staan, zij zullen je niet laten vallen en helpen waar mogelijk. In plaats van terug kijken moet je vooruit kijken. "Wat kunnen we doen om de draad weer op te pakken?" Het klinkt een beetje simpel vanaf hier, maar ik bedoel te zeggen dat je naar mogelijkheden moet kijken om de boel weer enigsinds op de rails te krijgen..

Hoe is de relatie nu tussen jou en je ouders/zussen? Praten is bijna altijd de manier om jezelf weer uit een (diep) dal te krijgen...

iig veel sterkte ermee..

3. Necro v2

Necro v2 Guest

ja verzekeringen vergoeden de spullen wel..maar delen van het huis moeten gesloopt worden en dan betaald de verzekering niet:mad: ook het schoonmaken van het roet word niet vergoed.

toen ik me ouders zag na de brand waren ze blij...dus ik denk eigelijk dat de band versterkt is. en mijn zusjes zijn gewoon heel verdrietig omdat ze alles kwijt zijn. mwah praten help vind ik niet..ik word er een beetje moe van om het telkens over dat huis te hebben.

maar bedankt voor het zeggen van sterkte;) altijd weer goed om te horen(lezen)

PeaCe!

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm waar ik nu mee zit: mijn vriendin heeft al keer zelfmoordpoging gedaan, toen ik nog niet met haar had. Nu met mij voelt ze zich gelukkig, maar door een aantal dingen zit ik ernstig te twijfelen of ik er nog wel mee door wil. Ben ook niet echt verliefd meer, maar kijk het nog even aan.Maarja nu ben ik natuurlijk wel bang dat ze weer helemaal terugvalt of weer neigingen krijgt als ik het uitmaak:'-(

5. Necro v2

Necro v2 Guest

probeer eerst te vragen of zij nog verliefd is...zegt ze ja dan moet t anders...maar zegt ze nee dan kan je het gemakkelijk oplosse..

maar als ze ja zegt kan je denk ik het beste een smoes verzinne..iets met school waardoor je geen tijd meer hebt ofzo..kweenie zo doe ik t meestal:eek: :cool:

Deel Deze Pagina