1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal bedoelen we dan hetzelfde :+
     
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    als die armani longsleeve maar €50 goedkoper is als normaal had je wel ff kunnen wachten tot december ( uitverkoop) en dan in de winkel in de buurt gaan halen .. weet je zeker dat het echt is..

    en als je neppe zooi koopt... koop dan gewoon geen merkkleding want je ziet het vaak toch wel van 2/3 meter afstand dat het nep is :9 :+

    en geloof me ik heb zelf een tijdje ''gehandeld'' via marktplaats 95% ( als het niet meer is) is nep had zelf ook ooit een evisu puma broek gekocht dat was dan een speciale editie die normaal in de winkel 3/400 euro kost 8) die broek heb ik niet meer als 3/4 keer kunnen dragen en toen ging de ''verf'' achterop al vervellen'' die broek heb ik dus meteen weer door verkocht :9
    en ik heb me lesje geleerd dat ik nooit geen neppe zooi meer koop en zeker niet via marktplaats of ebay etc.
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf wel wat merkkleding, maar ook genoeg H&M. H&M vind ik echt een super winkel. Vaak echt heel mooi en het blijft simpel en goedkoop. Ook over de kwaliteit valt niet te klagen vind ik. Maar ik koop echt gewoon wat ik mooi vind. ik zou zo 150 euro uit kunnen geven aan een vest/trui. Maar ook makkelijk 20. ik vind het vaak een beetje onzin dat mensen gelijk over kwaliteit gaan beginnen, want dat valt vaak harstikke mee (het verschil tussen merk/geen merk). Als ik merkkleding koop is het vaak lacoste, replay(alleen broeken dan), diesel, ra-re of bikkembergs. En champion kleding is echt heel chill _0_
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vriend van me had een hele tijd geleden een Evisu broek gekocht bij ene 'Meneertje kleertje'. Bleek dus gewoon nep te zijn. Jammer genoeg kwam hij er pas later achter dat er al hele internet sites etc. tegen die gast waren gemaakt..
     
  5. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er nou zo slim om bij iemand die zo'n naam heeft merkleding te kopen:{

    Het is wel erg lullig als je zoiets overkomt daarom geef ik een tip voor alle gedupeerden van neppe merkleding.
    Koop gewone kleren dan heb je nergens last van dan ga je er nog beter uit zien ook, i.p.v. dat je neppe merkkleding koopt voor een godsvermogen en depressief raakt:)
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Meneertje Kleerte was toendertijd zeer populair, hier tenminste.. Al die verdomde breezers liepen met neppe merkkleding, met de gedachte dat het echt is en ze pimp zijn
     

Deel Deze Pagina