1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metal Gear The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zeroine 83, 8 jun 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @kameo. Jet li speelt geen rollen meer waarin gevochten wordt voorzover ik weet ( :{ ) die valt dus af..

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In ieder geval, ik hoop dat Hideo er zich goed mee moeit. Maarja, dat is hopen natuurlijk. Ook hoop ik dat het een enorme regisseur word, die weet hoe en wat er moet gebeuren. Want mgs krijg je eigelijk niet in 1 film, vanwege het complexe verhaal, de enorme personage-uitwerking, de emoties, en ga zo maar door. Dus k hoop stilletjes op een triologie, maarja, we zullen zien he :).

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    kunnen ze kurt russell niet ff klonen en die kloon versneld laten leven, of is de techniek nog niet zo ver? 8)

Die gast is gewoon perfect als Snake

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is ook Snake:cool:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Newsflash, in FF VII zijn er geen stemmen.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hhaha nou dan kan die mooi gaan stoppen met acteren!!!!

Maar ja ik vind voor Snake geschikt:

Tom Cruise

Eric Bana

Hugh Jackman

Cristian Bale

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat klopt he. In die 2 films. Escape from L.A en New York toch???

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Advent children wel hoor.:)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar niet in de game van FFVII, en dat bedoelde hij ;)

Anyways, het gaat hier niet over Advent Children maar over Metal Gear....dus back ontopic guys :+

10. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar hij reageerde op Speaker die het dus wel over Advent children had.;)

Maar ik ga weer ontopic als ze het op Metal gear solid 1 baseren moet sniper wolf er ook in zitten.
    Maar ik zou echt niet weten wie haar zou kunnen spelen hehe mei ling en meryl moeten er dan ook in natuurlijk.:D

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je de post van Speaker wel goed gelezen? Hij zegt dat de 'acteurs' uit de film dezelfde stemmen hadden als in de game.
    En juist, in de game zaten geen stemmen.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764

Ja, Snake Plissken. Ik moet Escape From New York nog steeds een keertje vinden. Escape From LA heb ik al een aantal keer gezien. Klassieker _O_ :+

13. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja hehe dan had ik het idd niet goed gelezen ik lees echt te vaak over sommige dingen heen.|:-

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    plisken was tog ook iets bij mgs 3 of had ik dat? wel cool dat je zoon samenhang hebt.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    in mgs 2, ja.

quote van wikipedia:

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja! tuurlijk, ja ik was het ff vergeten. Maar dat soort dingen vind ik altijd wel cool bij Mgs. Ik vraag me af hoe het verhaal word, gaan ze snake gebruiken of Raiden (ik hoop geen Raiden anders word het een \o/ film, tenzij het de Raiden word van Mgs 4 natuurlijk) en welke tijdlijn, deel 1 met Shadow Moses en zo? of gewoon een heel ander verhaallijn.

17. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Wie de film mag maken weet ik wel: JJ Abram ( I love Alias!)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooi er ff een onderwerp tot discussie in als jullie het niet erg vinden ;)
    Wat vinden jullie bijvoorbeeld van Hideo's bewering dat hij zelf op geen enkele manier betrokken zal zijn bij de film ?

Eigenlijk is dat toch best wel raar, want wat is Metal Gear nu eigenlijk zonder Hideo ? Ik mag dan op z'n minst hopen dat het een filmregisseur wordt (welke weet ik niet, ben niet zo bekend in dat wereldje) die het geheel netjes kan gaan weergeven, zoals de games dat ook met je doen. Achter Metal Gear schuilt een diepgaand verhaal en ook eigenlijk wel de nodige drama. Precies die elementen uit de game wil ik in de film eigenlijk ook terug zien, al is dat denk ik een beetje teveel hopen op het goede.

Ik bedoel, kijk wat ze met de Resident Evil films gedaan hebben. Op zich geen uberslechte films, ik vond ze toch wel vermakelijk om naar te kijken....maar om nou te zeggen dat ze echt aansloten bij de games, nee. Vooral Apocalypse was eigenlijk meer een actiefilm met special effects dan een survival-horror gevoel wat je er bij kreeg....

Mijn laatste hoop is dat het een filmregisseur wordt die zelf ook helemaal die-hard Metal Gear fan is en de games van achteren naar voren kent 8) :+

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  19. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik nou ook echt want als het maar een neppe film word met een slap verhaal dan is het echt goed verpest.
    Mis heeft Hideo Kojima afgesproken dat ie wel eerst het script moet goedkeuren.

Deel Deze Pagina