1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metallica St. Anger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McLaren, 19 jun 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Avril Lavigne die Metallica covert? Mmmm, straks wordt het nog T.A.T.U. die System of a Down gaat coveren. Of Kelly Osbourne die Madonna gaat coveren...

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Jim of Jamai die Six feet under of morbid angel covered? :)

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HAHAHAHA, dat zou dan wél weer grappig zijn. Of "Fuck the Middle East" van S.O.D. door Tarkan...

Maar ff serieus, ik ken die plaat van Metallica nog niet. Is het de moeite van het kopen waard? Misschien rare vraag: St.Anger of Panzer Dragoon Orta? Zit te twijfelen en ik heb zometeen pauze en ik kan maar 1 zaak bezoeken: de gameshop of de Free record Shop

EDIT: laat maar, domme vraag ...duh... lang leve multimediazaken...)

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Jup, Als er een band is die onderschat wordt dan is het wel Gwar, America must be Destroyed is een van de beste Metal Albums aller tijden.

En inderdaad het nummer van Avril was misschien niet slecht maar het gaat er om dat die chagerijnige doos er bij staat als een leeggelopen opblaaspop "Tralalala Tralala give me fuel give me fire". Maar Limp Bizkit's "Sanatarium" was echt veruit het beste. Ik vind Limp Bizkit echt een zouteloze band maar die hadden van dat nummer echt iets vets gemaakt.

5. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ze stond er inderdaad best wel saai bij. en trouwes, de nieuwe limp bizkit gitarist ziet er redelijk stoer uit. (maar wes was het enige talent vd. groep)

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    st Anger is zeker het beluisteren en kopen waard.. Maar met de keuze tussen PDO en st Anger ga ik voor PDO dat is gewoon een prachtig spel.
    Maar luister hem idd geval maar ff.. Zoals ik al zei hij is beter als wat ik ervan verwacht had.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dan word het gewoon PDO! Thanx voor de tip. St.Anger zal ik zekers ook beluisteren.

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kan natuurlijk alleen uit eigen ervaring spreken. Maar IK vond/vind PDO een fantastisch spel.. Je moet van rail-shooters houden alleen. Ik heb hem uitgespeeld en toch speel ik hem nog regelmatig om meer te unlocken betere scores te halen etc. Iets wat ik zeker niet doe bij elk spel.

Moet je echt ff doen. Wel als je de oude metallica weet te waarderen.. Nou is st-anger geen "retro" album ofzo. Er zitten duidelijk nu-metal invloeden in maar het is gewoon een goede CD. Ik hoop alleen dat ze deze weg op blijven gaan en niet weer de "cheap" toer opgaan. 1 LB in de rock-scene vind ik wel genoeg }:]

9. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    kvond ook dat van avril niet zo slecht, ben wel avril fan, maarja...
    Ik vin eigenlijk dat het nieuwe album van metallica totaal niet commercieel is, en dat ze duidelelijk wel doen waar ze zin in hebben ...

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb Avril een keer SoaD horen doen...chop sue....OMG, dat was echt heel erg slecht :'-(

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ligt het even anders, M........... heeft gewoon voor het grote geld gekozen en is commercieel geworden, al maken ze nu de hardste plaat van de wereld dat maakt niet uit ze kunnen niets meer doen om de schade te beperken ze hebben zich gewoon verkocht, dus het maakt niet uit dat hun laatste album weer wat harder is, het is net zoiets als dat iemand je eerst zonder reden een klap op je bek geeft en dan weer aardig gaat doen dan vind je hem toch ook niet weer meteen een toffe peer???

12. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    En als je dan de combienatie klassiek/metal mooi vind moet je vooral de cd's van Haggard, Therion beluisteren.
    Voor het perfecte gevoel van de mix Orchestrial/Rock moet ik je zeker de cd's Stille en Elodia van Lacrimosa aanbevelen.
    Mijn vrienden zeggen altijd dat s&m zo'n geweldige combinatie was, nou dan hebben ze dus echt nooit van Lacrimosa gehoord.

13. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Metallica is gewoon de beste BAND !!!!!!!

Als ze zo bagger zijn en commercieel geworden mietjes.. waarom zijn al hun concerten/ festivals uitverkocht ???
    Iedereen jong of oud (niet bejaard ofzo) wil ze zien.. waarom omdat ze vet ROCKEN !!!!

ze zijn gewoon de beste LIVE band !!!!
    Ze maken nummer waar andere band nog wat van kunnen leren.
    met die simpele powerchords nummers en simpele akkoordjes!!!!

Dat kan iedereen die een beetje gitaar kan spelen.

Ik ben naar Fields of Rock gegaan en Metallica was MEGA VET!!!!
    Bijna iedereen kwam daar voor Metallica.

Metallica
    _O_ _O_ _O_

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hebben ze nog wat oud materiaal gespeeld?

15. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    De setlist...

Blackened
    No Remorse
    Harvester Of Sorrow
    Welcome Home (Sanitarium)
    For Whom The Bell Tolls
    Frantic
    Sad But True
    St. Anger
    Seek and Destory
    Master Of Puppets
    Damage, Inc.
    --------
    Ride The Lightning
    Nothing Else Matters
    Creeping Death
    --------
    Hit The Lights
    Enter Sandman

16. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ze proberen wanhopig de oude fans weer terug te winnen door alleen maar oud materiaal te spelen, en rot toch op met je beste live band, je had Iron Maiden op WALDROCK moeten zien zaterdag dat is pas een liveband, iedereen wil metallica zien omdat het van de commeciele moederneukers zijn, die bij iedereen in de smaak vallen, zoals je zelf al opmerkte zelfs bij je oma!!!!!

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat boeit het nou eigenlijk dat ze commercieel zijn?
    ik vind persoonlijk Load nog een goed album... Re-load, Garage Inc en S&M waren 3* niks, maar dat neemt nog niet weg dat ze het muziekmaken verleerd hebben... alleen is het al te lang geleden dat ze een harde plaat hebben uitgebracht. Dat is denk ik ook de reden dat ik het een beetje eentonig vind klinken, en de lyrics slaan af en toe ook nergens op, maar ja...

Opzich toch een behoorlijk goeie plaat, maar zeker nergens de kwaliteit van oudere albums als Justice for All of Master of Puppets.... helaas....

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Therion heb ik zelf ook al :) en idd Lacrimosa heeft ook goede cd's

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Check de laatste cd van Yngwie Malmsteen, zoveel Paganini hij in zijn muziek stopt is echt ongelooflijk (ok, hij gebruikt geen orkest maar muzikaal is het geweldig: klassieke muziek op electrische gitaar)

20. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb ooit een cd gehad van Malmsteen. En zeker het is een enorm goede artist maar op de een of andere manier sprak zijn muziek mij toch niet aan.

Overigens tip van flip de nieuwe van Type O Negative is weer erg goed.

Deel Deze Pagina