1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metallica St. Anger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McLaren, 19 jun 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    la la la la happy happy?????

waar gaat het heen met de wereld ? :mad:
    Waar is de tijd dat hard-rock synoniem stond met duivelsaanbieder? :)

Helloween is ook cool idd..
    trouwens wat ook een aanrader is (als je van een beetje old-school houdt) is de band van Zack Wylde Black Label Society.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahaha, die duitse powermetal noemen ze toch altijd lalala-metal? Ik heb de voorlaatste plaat van Zakk Wylde, zeer goeie gitarist maar er ontbreekt iets. Goeie zang en een goeie produktie. Iets wat bij de laatste Ozzy paat wel goed naar voren kwam. Daar knalt zijn gitaarspel.

3. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    in de laatste van BLS (cd heet blessed hellride) doet ozzy ook een nummer mee. goede cd..

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Check Hammerfall eens gasten!!!

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hammerfall? Nee sorry, maar dat vind ik echt niks. Ik heb ze leren kennen met hun 'Riders on the Storm' en mijn tenen trokken krom. BTW, ik snap wel waarom mensen het wél leuk vinden maar mij doet het niks (op mijn tenen na :))

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt niet wezelijk van Iron Maiden maar goed ieder zijn eigen smaak!!!;)

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Als je hammerfall goed vind en maiden moet je zeker Iced Earth eens luisteren..

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Grappig, Iced Earth zat ik gisteren te luisteren terwijl ik te replyen zat op dit forum. Iced Earth is cool

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Heb je horror show? zeer goed album..

egh misschien is het tijd om een metal thread ofzo te maken? :) dit heeft zo langzamerhand niets meer met Metallica te maken

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  11. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind St. Anger een goed album, het harde oude metallica is echt weer terug. Maar ik vind het zeker niet het beste album, dat is vind ik nog altijd Metallica - Metallica (AKA ''The Black Album'') want die is natuurlijk echt GEWELDIG!_O_

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    The black album...? Mmmmm, ik zie die cd juist als het verval van Metallica. Geef mij de ouwe krakers maar

13. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die nieuwe cd wel goed alleen mis ik de solo's van Kirk en op de DVD spelen ze 'harder'.

14. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ok bijvoorbeeld Ride The Lightning is natuurlijk ook geweldig (met o.a toppers als From Whom The Bell Tolls en Creeping Death)
    Maar ik vind The Black Album toch echt heel goed met nr's als Sad But True, Unforgiven,The God That Failed enz.
    En wat Virus666 zegt, in de nr's op the Black album speelt Kirk Hammet bijna bij elk nr wel een mooie solo..

Maarja de een vind dat Bob Rock het verneukt heeft en de ander vind dat hij het juist heeft verbeterd.

Eigenlijk komt het neer op smaak en dat is gelukkig bij iedereen anders..

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  15. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Ik had het over het nieuwe album.

16. Alekzz

Alekzz ForZa JuVe

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duhh, maar daarmee wil ik zeggen dat The Black Album wel degelijk een goed album is..

17. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zeg ik toch ook helemaal niet.

18. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daarom zegt hij ook van wel :+

Deel Deze Pagina