1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Michael Jackson: The King of Pop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 3 jun 2003.

1. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ey!
    weet jij meschien hoe die clip van hem heet dat hij in zo mansion zit en dat je zo van die dansende skeletten zie, dat is een gave clip!

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je misschien Thriller?

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Neej die is ook goed!
    ik zal effe zoeken

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Scream, of Ghost toch?

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Ghost bedoelt hij denk ik.. Maar Michael Jackson is zeker the king of pop. Ok hij tikt niet helemaal, maar zijn muziek is super. Je moet eigenlijk eens op kazaa zoeken naar wat video's van zijn 30th anniversery concert , dat is van nog niet zo lang geleden. Heel vet concert, en de moonwalk is nog steeds da bomb!

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    zeker vet concert, voral dat stuk met Usher erbij is vet, en Criss Tucker ( denkt bij zichzelf "kon ik maar zo goed dansen" )

dat stukje heet trouwens zo:

Videos - Michael Jackson - You Rock My World (Live)

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de film Moonwalker. Zie hem vanaf hier liggen op de kast:p

8. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Billie Jean is mijn favo nummer en inderdaar ook don't stop till ya get enough.

de jackson five gaat binnekort weer on tour he?? Las ik een poosje geleden in de krant.

Ik ben 1 keer naar michael geweest. In de kuip, was volgens mij the dangerous tour. Ik heb het groene entree kaartje geloof ik nog wel ergens liggen.

En ja ook op zijn nieuwe cd staan goede nummers.

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hij maakte gewoon geweldige muziek, hij heeft echt een rustige en mooie stem. en danst als niemand anders...

maar dat is het dan ook,,,
    ik vind het wel een boeiende man als er een documantere ofzo kom kijk ik er altijd na op tv

11. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat ook samenwerken met de The neptunes(producers van justin timberlake, britney spears,jay-z enz). Ik hoop dat dan ook een paar top nummers zullen komen.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja zoiets had ik ook al gehoord. weet jij wanneer daar iets van uitkomt?

13. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik denk niet voor maart/april volgend jaar.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    You rock my world, vond ik toch ook wel een errg goed nummer(om MJ te na te doen, met playback show op school) en om te dansen in discotheken.net als billy jean.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het ook een goed nummer. Maar Billy jean is toch mijn all time favourite

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Michael Jackson was ooit briljant,

Heel thriller is een meesterwerk (nou ja, ach, zelfs the girl is mine voor deze keer), met zijn briljante sounds.

Bad vond ik al iets minder maar wel steengoed.

Dangerous en verder begon het naar mijn idee wat minder te worden, teveel gehannes,minder goede muziek, wel betere teksten overigens.

Die laatste CD vond ik ruk, alleen You rock My World en unbreakable waren wel leuk, maar in mijn oren ook niet meer dan dat.

Ik denk dat michaels momentum voorbij is. Een goede producer kan een slecht nummer slechts redelijk, en niet goed maken. Als Michael jackson echt een come back wil, raad ik hem aan Quincy te bellen.

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind het echt superjammer hoe het nu met hem gaat, maar ik vind hem een van de beste artiesten allertijden. ik zoek ook al heel lang een live concert op dvd maar die bestaan volgens mij niet, heeft iemand er toevallig wel een, zo ja hoe kom je er dan aan??

heb net ff uitvoering van billy jean bij 25 jaar motown gedownload, die is echt geweldig!!

ps. ik bedoel dus niet die dvd's met videoclips erop!!

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Was gister op mtv, docu over hoeveel geld MJ verdient. Egt ziekelijk veel! 8)

19. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd of het genoeg is om al zijn toekomstige vriendjes in de gevangenis ervan te overtuigen hem met rust te laten.

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Michael Jackson (The king of pop _O_ ) was goed, maar de laatste jaren is hij persoonlijk een wrak geworden.
    Maar zijn muziek blijft goed: vooral 'Billy Jean' en 'smooth criminal' zijn een aantal van mijn lievelingsnummers.......
    En zijn stijl van dansen was ook geweldig.

Deel Deze Pagina