1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn VFX Showreel 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nick V, 27 feb 2011.

  1. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, maar deze sectie lijkt me het meest logisch.

    Ik wil graag naar de filmacademie voor IMVFX (interactive media and visual effects) in Amsterdam en voor de eerste selectieronde heb ik deze showreel gemaakt. Ik wil graag jullie mening. :)



    De showreel heb ik in 5 minuten in elkaar moeten zetten dus vandaar dat er niet echt een goede intro is. Op het einde horen mijn contactgegevens te staan, maar die ga ik natuurlijk niet op Youtube zetten. Die staan wel in de originele file. :)
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Hip hoor :)
     
  3. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nick, waarom het radius gekozen om op te blazen? :+

    Toffe showreel.
    Heb je toch nog wat geleerd hier ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat wil je zeggen over 0.36 t/m 0.42 ???

    Tevens vind ik de intro te lang. Dit mag naar mijn mening wel korter. Het gaat om datgene wat je laat zien NA de intro.

    Showreel

    Ben jij dit ? Is dit wat je kan qua special effects,editing en visualisatie ? Geeft het filmpje goed weer wat jou kunnen is ?
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er wel tof uit, hij was alleen wel heel snel afgelopen.


    Ooit (in een ver en grijs verleden) ook zo'n ding gemaakt. Compleet ruk natuurlijk maarja met zeer matige muziek, maar toen was het vet... 8)

    [yt]FZSbeEKRJHw[/yt]
     
  6. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha Marcel?! Radius is een kutschool... :p Niets geleerd daar! Alleen op stage.

    Het geeft weer hoe de scene is opgebouwd.

    Is het ook wel, alleen qua muziek vond ik dit ook passend. Origineel wilde ik hier een 3D animatie neerzetten die mijn naam wat later zou weergeven alleen had ik daar geen tijd meer voor. Dat is een optie voor mijn volgende showreel voor dit jaar. Hopelijk kan ik wat klusjes binnenhalen om te doen. :)
    Ik kan natuurlijk nog wel meer dingen alleen had ik jammer genoeg niet genoeg gedaan dit jaar. Maar dit zijn wel dingen waar ik trots op ben of opdrachtjes waren die ik 'wel leuk' vond.

    Haha wel vette 3D animaties. :) Vue voor de landschappen?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja Vue en Terragen, dat was voor mijn studie. oHeb het ook veel gebruikt toen ik reclame filmpjes. Kan me nog rendertijden herinneren van 3 dagen voor 20 seconde animatie. 8)

    Nu werk ik nog wel eens met Vue(in combi met Photoshop) voor op canvas te drukken.
     
  8. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me voorstellen ja... Vue is een onwijs zwaar programma. :p
     

Deel Deze Pagina