Minder "bloot" op game-beurzen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 24 jan 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind dat ze dat geld dat ze gebruiken om die boothbabes te huren beter in de ontwikkeling van het spel kunnen stoppen

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit heb je toch bij zoveel beurzen? Autobeurzen ed staan er ook vol mee, vind het wel grappig eigenlijk. Maar goed ik ga nooit naar beurzen dus wie ben ik :+

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Belachelijk dat dit weer verboden wordt. Het gaat niet zozeer om de waarde van de dames op de Expo, meer om het verbieden ervan. Als men enkele knappe schaars geklede dames wilt toevoegen aan de stand dan zou dat gewoon moeten mogen. Een bord waarop een kerel met een geweer van 5 meter in zijn handen staat, en nog een bebloed zwaard op zijn rug is geen probleem. Sowieso gaat het erom dat die dames er ter promotie zijn van, en het allemaal met de game te maken heeft (vaak zien de dames eruit als chars uit de game, of zijn ze gekleed in de sfeer van de game). En daar komt ook nog is bij dat het geheel bij de game community past.
    En het leidt ook totaal niet de aandacht af van een game, het trekt zelfs juist wel is de aandacht naar een game die anders minder populair zou zijn.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach je moet natuurlijk wel het spel aan de man (letterlijk) weten te brengen.En waar kijkt het man het liefst naar? Juistem mooie vrouwen, En wat staat er dan toevallig naast die mooie vrouw? ach een spelletje.We weten wel beter maar we blijven mannen.Stel dat we nou het liefst naar half naakte geschoren konijne zouden kijken zoude ze daar gerbuik van maken.Mijn punt? Door ze intehuren krijgen ze veel meer mensen langs hun stand dan een geek met een snodneus....;)

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom tog nooit naar de E3 dus wat kan mij t nou schelen. Voor de foto's doe ik t ook niet, daar staan er genoeg van op t internet.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er ook nooit dus het kan mij persoonlijk ook niet zoveel schelen....

Wel is dit weer een typisch Amerikaanse actie (net zoals een Arnold Schwarzenegger die tegen geweld in games is....meneer de Terminator, hoezo hypocriet ? |:- ), alleen vind ik het ook stom. Het hoort er gewoon een beetje bij daar, en dat mag van mij zo blijven. Heb ik ook nog eens wat anders om naar te kijken als ik foto's/filmpjes van de E3 zie, behalve dan de mooie games natuurlijk :+

En in hoeverre dames en (gedeeltelijke) naaktheid met games te maken hebben ? Dead or Alive (Xtreme Beach Volleyball), anyone ? O-)

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel een goede zaak:D

8. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat die dames er nog veel blooter 'kunnen' bij staan, het is niks vergeleken met het strand

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen moeite mee hoor.
    Ze doen maar waar ze zin in hebben ik vind het best.

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Boeiend, alsof ik ooit naar een gamebeurs ga ofzo, tussen al die nerds staan iew .. nee :)

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    sorry dat ik het zeg hoor maar vinden jullie games belangrijker dan lekkere games? dan weet ik genoeg

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa als het volgend jaar maar gefixed.. Hoop er dan ook rond te lopen:)

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook eerst. Maar de nerds vallen mee hoor.
    Je ziet eigenlijk amper nerds. En gamebeurzen zijn vet.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het argument trouwens van "ik kom er toch nooit" is behoorlijk retarted. Er zijn zat gelegenheden waar je wel is zou kunnen komen waar je graag schaars geklede dames ziet (club, discotheek anyone?). Dit verbod is weer een stap in de richting van meer preutsheid wat wel is zou kunnen leiden tot restricties bij bijvoorbeeld uitgaansgelegenheden of op het strand. Goed het is in Amerika, dus nog ver weg, maar het is belachelijk dat deze preutsheid toeslaat (eigenlijk nooit weg is geweest) in de Westerse Wereld.

15. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer.

Het contact met vrouwen zal voor enkelen dus helemaal verdwenen zijn.

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    preutsheid is ook niet goed, maar om bij elke expositie of wat dan ook een stel halfblote dames op te trommelen vind ik een beetje overdrijven. Als je tegen preutsheid bent moet er ten eerste open over sexualiteit gesproken kunnen worden en niet te pas en te onpas met een blote vrouw aankomen. De gevolgen van dit is dat er (gelukkig nog maar weinig) mensen zijn die sexualiteit met sex gaan verwarren en denken dat iemand die er half bloot bijloopt ook sex wil en vooral met hen...sorry dat ik het opbreng, maar denk even aan de groepsverkrachting die laatst is gebeurd...
    Ik ben zelf echt niet preuts en kan een blote dame echt wel waarderen, maarnet als met expliciet geweld moeten er grenzen zijn

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat je nu wel een beetje overdrijft.

18. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hallooo!! alleen door die vrouwen is het nog een beetje uit te houden op zo`n gamebeurs... zit je anders tussen 10000+ kansloze nerds... dát is grappig... Ik ben vóór (gedeeltelijk) naakt op beurzen, wat voor beurzen dan ook :)

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    "Die beurs" is alleen voor de pers

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep verleden week op het autosalon in brussel liep het er ook vol met die mooi babes.
    En op de stand van opel stond er een bijzonder mooi exemplaar naast de nieuwe opel astra cabriolet gekleed in een latex pakje op een draaiend plateau waarbij die dame méér bewonderende blikken kreeg toegeworpen dan de auto waar zij naast stond .:+

Deel Deze Pagina