1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Minister Remkes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door VySio, 7 jan 2005.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Remkus is een lul die weleens z'n tanden mag bleken.
    Maar aangezien dat ook uit het ziekenfonds is gehaald, kan hij dit niet betalen. |:-
    Een tandarts is ook een luxe die niet iedereen zich kan permiteren. :p

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heeft volgens mij zijn vakantie bij de tandarts doorgebracht.

Ik vind de kritiek terecht, die man is daar en hij doet niks, terwijl hij minister is, whoah wat een leider. Hij is trouwens al eerder in opspraak geweest over zijn acties. In mijn ogen niet echt de juiste persoon om dit land te helpen leiden.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Remkes is een idioot. Hij doet vrijwle alles fout. Na de brief die niet bestond en de vele fouten van de binnenlandse veiligheidsdiensten denk ik dat we deze man niet serieus kunnen nemen. Nu hij ook nog eens niet even zijn nek uitsteekt is hij helemaal in aanzien gezakt. Natuurlijk hoefde hij er niet naartoe, maar zo weinig interesse en laksheid tonen is belachelijk. Men vergelijkt hem snel met de zonnende idioten naast de lijkzakken.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Hij heeft gezecht in een pers bericht: Ik laat mijn vakantie niet onderbreken
    Lijkt me duidelijk en voor het geval dat je me niet geloofd zoek je de aflevering van RTL boulvard van een paar dagen gelden op

5. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast moet niet zeuren;

Amper één dag na de ramp praatte ie van "Ik ga in Thailand van mijn 'welverdiende' (?) vakantie genieten...
    Één dag later na een heleboel commentaar van de bevolking "Ja, ik was zeker van plan om te gaan, alleen d..... (huppelepup)

Ik kan dat soort houdingen gewoon niet uitstaan. Je vertegenwoordigd Nederland tenslotte!!!

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dus ik moet jouw bron maar even opzoeken? Jaja.

7. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of er Aziaten zijn die Remkes gezicht eigenlijk wel willen zien:

Enfin, ik vind het dat typische overdreven gedrag van de laatste tijd. Hij was gewoon op vakantie daar en eigenlijk heeft hij heel weinig te maken met de ramp of kan hij er wat aan doen. Ik snap het probleem niet. Ik zou er in ieder geval niet door in gewetensnood komen, maar het is weer typisch dat "Uh, Uh, laten we op iets gaan zeiken" gejengel van de media. Sowieso vind ik objectiviteit ver te zoeken bij de media de laatste tijd.

Boeiend, wat zou het toevoegen als Remkes daar nou toe zou gaan. Hoi allemaal, wat ben jij een zielig Thai'tje. Ja, zullen we samen gaan huilen? Ik ben meneer Remkes, hoe heet jij?

Kom op zeg, die mensen moeten weer bezig met het opbouwen van het land. En niet dat gezeik van een paar bobo's uit een land dat je toch niet kent.

8. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus zo erg aan de media, politici kunnen niet eens meer zichzelf zijn, altijd is er wel iets te vinden aan ze waardoor gelijk heel de bevolking om aftreden roept.
    Sommige mensen, zoals artsen in opleiding, gaan naar Azie, dit vind ik zo ontzettend goed, niet normaal! Maar dat een minister van binnenlandse zaken daar heen moet? Dat is echt alleen voor het beeld, 'kijk ik kom hier even namens de NL bevolking mn medeleven tonen.'
    Dat soort beelden heb ik nou juist een hekel aan.
    Die man heeft vakantie, hij kan daar (in het rampgebied) niks uitvoeren, hij hoeft zich aan niemand te verantwoorden. Laat die man toch.
    Het gaat te veel om beelden en make-believe, stuur liever 10 dokters ipv 1 minister van binnenlandse zaken..

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een complete gestoorde onzin. Waarom moet een Nederlandse minister zo nodig - zoals gezegd - alle hulpverleners daar voor de voeten gaan lopen. Dan krijg je natuurlijk het 'argument': "Ja, maar Nederland moet medeleven tonen". Man, we storten Giro 555 helemaal vol met miljoenen (wat ik ook aanmoedig, daar niet van). En dan hebben we nog die drie minuten stilte. Komop zeg: wat schieten de slachtoffers op met (een gedeelte van) het Nederlandse volk dat drie minuten stilte houdt? "Stilstaan bij de slachtoffers" vind ik geen argument. Want 1: dan schiet men er nog steeds niks mee op, en 2: volgens mij zien veel mensen die aan de zgn. 'drie minuten' hebben meegedaan het als een verplichting of/en staan ze nog geeneens bij de slachtoffers stil... Ik ben trouwens wel drie minuten stil geweest: lag te slapen :+.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Goed gezegd kerel , als hij zich daarheen gerept had om zijn gezicht te laten zien zou het voor de helft van nederland ook niet goed geweest zijn.
    De enige westerlingen die daar in mijn ogen momenteel heen moeten zijn diegene die men daar het hardst nodig heeft namelijk dokters en verplegers.
    Men kan nog vrijwilligers heensturen om te helpen met de wederopbouw , maar al de rest en politiekers op kop moeten daar wegblijven omdat ze toch niets nuttig verrichten en alleen maar in de weg lopen. :cool: :+

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0

Wtf heeft dit nu weer met Groningen te maken :{ , alleen omdat hij Groninger is zijn alle groningers zo? simpel denkend mens ben je dan :{

Idd goed gesproken.

Misschien is het wel weer de discussie van links en rechts, Links georienteerde mensen zullen hier misschien wel meer waarde aan hechten dan rechts, zou kunnen. Elf ben ik ook rechts, mij maakt het me niets uit dat hij wel of niet gaat, als die wel zou gaan misschien beter voor zijn imago. Hoezo vertegenwoordigd hij Nederland dan? zijn er ook andere leiders naar toe gegaan? Zullen vast wel een paar naartoe zijn gegaan. Maar niet echte wereldleiders, wat Remkes al helemaal niet is dus. (misschien is inmiddels al iemand geweest, maar volg het nieuw al totaal neit meer over Azie, heb het nu wel een beetje gehad.)

Ik vind het van de 3 minuten ook onzin trouwens, ik was om 12 uur lekker aan het werk, wij deden de muziek uit in de winkel verder niets, niemand heeft zich stil gehouden, personeel niet, klanten niet. Waarom zou dat ook moeten. De herdenking die de slachtoffers hebben is het geld waarmee de maatschappij weer opgebouwd kan worden, de overleden slachtoffers hebben er misschien niets aan, maar die hebben ook neits aan een grote stilte over de wereld. Dan vind ik benefietconcert een veel beter iets, én dan haal je geld binnen voor het goede doel, én je toont respect voor je medemens, maar nu moest over de hele radio 1 zender zijn, tv was samengevoegd. Waarom in godsnaam. MAarja dit heeft er weinig met de thread te maken denk ik.

Laatst bewerkt: 9 jan 2005

Deel Deze Pagina