Wtf heeft dit nu weer met Groningen te maken :{ , alleen omdat hij Groninger is zijn alle groningers zo? simpel denkend mens ben je dan :{
Idd goed gesproken.
Misschien is het wel weer de discussie van links en rechts, Links georienteerde mensen zullen hier misschien wel meer waarde aan hechten dan rechts, zou kunnen. Elf ben ik ook rechts, mij maakt het me niets uit dat hij wel of niet gaat, als die wel zou gaan misschien beter voor zijn imago. Hoezo vertegenwoordigd hij Nederland dan? zijn er ook andere leiders naar toe gegaan? Zullen vast wel een paar naartoe zijn gegaan. Maar niet echte wereldleiders, wat Remkes al helemaal niet is dus. (misschien is inmiddels al iemand geweest, maar volg het nieuw al totaal neit meer over Azie, heb het nu wel een beetje gehad.)
Ik vind het van de 3 minuten ook onzin trouwens, ik was om 12 uur lekker aan het werk, wij deden de muziek uit in de winkel verder niets, niemand heeft zich stil gehouden, personeel niet, klanten niet. Waarom zou dat ook moeten. De herdenking die de slachtoffers hebben is het geld waarmee de maatschappij weer opgebouwd kan worden, de overleden slachtoffers hebben er misschien niets aan, maar die hebben ook neits aan een grote stilte over de wereld. Dan vind ik benefietconcert een veel beter iets, én dan haal je geld binnen voor het goede doel, én je toont respect voor je medemens, maar nu moest over de hele radio 1 zender zijn, tv was samengevoegd. Waarom in godsnaam. MAarja dit heeft er weinig met de thread te maken denk ik.
Laatst bewerkt: 9 jan 2005