Nee, homofilie is goed (klinkt maf, om dit als hetero zo te zeggen)
We hebben een te grote bevolkingsgroei. Ik verwijs naar Malthus. Is de bevolking te klein, en komt er meer welvaart in de vorm van meer voedsel, dan groeit de bevolking. Wordt de bevolking te groot onstaan er ziektes en hongersnood. Depositive checks van Malthus.
Bij homoseksuele mannen is een bepaald emotioneel deel van het brein verder ontwikkeld en daardoor zijn ze communicatief en empathisch (wat betreft gevoel van anderen begrijpen sterker) en ze vormen vaak belangrijke personen in de gemeenschap. Geven advies bij de partnerkeuze, van vrouwen, bemiddelen vaker, slaan een brug tussen verschillende mensen en de homoscen schijnt de bron te zijn voor culturele verandering.
Homoseksualiteit hangt samen met de ontwikkeling van zowel een hersenkwab als ervaringen. Maar het is te bewijzen dat homoseksualiteit iets is dat aangeboren is. Uit frustratie wend iemand zich niet tot de mannenliefde.
Homo zijn is niethip, en geen keuze. Het is iets dat mensen met zich meedragen. En het is nog steeds niet volledig geaccepteerd. Als iemand homo is dan is dat vast niet makkelijk.
Ik ga niet om met homo's, en wat dat betreft is mijn verhala misschien hypocriet. Ik accepteer en respceteer ze wel.
Natuurlijk si het als hetero weleens vervelend als een homo laat blijken je ene lekker ding te vinden (ik spreke uit ervarinG) maar ik stoor me ook aan veertienjarige puistenmeisjes die dat doen.
Net als met vrouwen valt echt niet elke homo ineens op je. Accepteer ze als mens met een andere geaardheid dan jj en niet als iets dat niet hoort of onnatuurlijk is omdat homoseksualiteit eigenlijk heel normaal en natuurlijk is.
Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004