1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

M'n broer homo

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 9 jul 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

hahaha, I'm german :)

2. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu ff te denken, maar kan homofilie ook niet een schreeuw naar aandacht zijn? Je staat gelijk in het middelpunt als homo. In de showbizz sta je ook in het middelpunt van de belangstelling en als we kijken naar de mannelijke sterren in nederland dan is het homopercentage behoorlijk hoog. Ik zelf heb niks tegen homo's en heb ook niks met ze. Maar ik vraag me wel eens af, of deze mensen geen aandachtsprobleem hebben.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gevaarlijke uitspraak. Ze staan misschien juist in het middelpunt omdat ze zich op een andere manier uiten. Zelf ben ik in disco een typische boeren hollandse hetero (Je ziet me niet vaak wil gaan, en dansen op Boney M ;)).

Die twee zaken hebben niks met elkaar te maken DMX.

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom willen ze dan altijd in het middelpunt staan van belangstelling. niet alleen showbizz. Misschien herinner je nog die homo die bij idols was (niet jamai) maar die gozer van dit jaar. Hij schreeuwde gewoon om aandacht met al zn overdreven gebaren en zn manier van doen. (hij had een vriendin, maar die was weer lesbisch en zag eruit een als man)

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

uhm, ik ben hetero, leraar, en heb veel aandacht nodig. Ik sta soms graag in het middelpunt soms niet. Dat heeft niks met geaardheid te maken.

Ik bedoel, Boris was hetero, en ook aandachtsgeil, en Jim (ook hetero) ook.Er is geen echt verband te vinden tussen in d epicture willen staan en geaardheid.

Homoseksuele mensen zijn er in evenveel variaties als heteroseksuelen.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2004
  6. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom is het percentage aan homo's in de showbizz veel hoger in vergelijking met het percentage in samenleving?

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    homos worden minder geschuwd dan vroeger, mensheid word meer
    open, en accepteerd hun sneller.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoor ook niemand klagen als mensen allemaal een specifiek broekenmerk kopen dat in de mode is, dus waarom zou 't uitmaken als iemand iets doet dat 'hip' is? Als dat al de rede is natuurlijk!

Verder, mensen zijn er bang voor I guess, zit gewoon in de cultuur. Iedereen doet alsof het slecht of vies is, dan gaan mensen dat napraten. Als jij opgroet en iedereen denigerend ziet doen tegenover homofielen, dan neem je dat gedrag over.

Hypocriet genoeg wil iedere vent twee vrouwen elkaar zien afwerken, en dat is dan zogenaamd wel goed. Pure angst om aangetast te worden in je eigen 'mannelijkheid'. Wat maakt het nou uit waar je sex mee wilt hebben? Als beide partijen er mee instemmen, en geestelijk in staat zijn die keuze te maken (geen kinderen en dieren etc.) dan heeft niemand er wat mee te maken en is het niet gekker dan een man en een vrouw.

Omdat jij als mens bewust bent, hoef jij je namelijk niks aan te trekken van instincten. Je MOET je helemaal niet voortplanten, je kan. Je bent je bewust van de mogelijkheid. Ik vind het dan ook een grote culturele misconceptie dat mensen kinderen willen. Want er zijn verdomme al genoeg kinderen op de wereld, waarom zou iemand in godsnaam NOG meer kinderen op de wereld willen brengen? Adopteer liever een kind dat geboren wordt en anders zou doodgaan aan de honger, of door oorlog. Dan doe je iets goeds in de wereld. Zelfs een kind op de wereld brengen is absoluut crimineel, maar goed. Is ook maar mening.

Blijf er bij dat culturen doorbroken moeten worden om mensen elkaar te laten respecteren, plus er moet beter onderwijs komen dat mensen 'leert' bewust te zijn van zichzelf en anderen. In plaats van zich als een (kude)dier te gedragen en alle winden na te blazen en hun instincten te volgen.

Kortom, homo of niet homo, het enige wat uitmaakt is dat je alle mensen om je heen lief hebt. Niemand kan daar over oordelen behalve jijzelf. En de mensen die iets hebben tegen homo's of andere mensen die volgens culturistisch conform niet in een laantje passen, zijn slachtoffer van onwetendheid en onderontwikkeling van hun bewustzijn. Daardoor hebben ze gelimiteerd beeld van goed en kwaad, gevormd door antieke gedachtengoeden stemmende uit de cultuur, en zijn ze niet in staat zichzelf te vormen volgens het veelbegeerde concept van vrijheid en respect.

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

maar het is een keuze van iemand, of hij homo word. en zoveel homo's zijn er nu ook weer niet in nederland hoor

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ...wel eerlijk dat hij er voor uitkomt,
    al moet ik er zelf echt niets van hebben

iemand, volgens mij timmaniac, zei: God stuurde de homo's om te zorgen dat de bevolking minder snel uitbreidt.
    vind 't wel een mooie uitspraak, misschien zit er iets van waarheid in? :eek: al met al vind ik een homohuwelijk toch niet kunnen...

Even voor iedereen: Kijk je er ook hetzelfde tegenaan als het vrouwen / meisjes betreft? of veranderd jullie standpunt dan opeens?

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    .....knap van je broer dat hij dat durft te zeggen,
    tegenwoordig wordt je (in heb het over de puberteit) nog steeds uitgelachen als je homo bent, ik merkt het bij mij op school: in mijn klas zit een homo, ik vind het niet erg.....je bent wie je bent en wij moeten dat accepteren.....alleen hij wordt zwaar uitgelachen door vaak de hogere klassen, dat is echt te zielig.....die hogere klassen (heb het over de 4e en 5e klassen) moeten het voorbeeld geven, wat doen ze? ze lachen je uit......gelukkig voor die jongen kan hij het van zich afzetten en kan goed van zich afpraten. toch blijf ik het zielig vinden als je homo's niet kunt accepteren :mad:

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me toch geen keuze hoor. Het is een keuze of hij er voor uitkomt. Net zoals het bij allemaal werkt bij vrouwen :9 werkt het bij zijn broer bij kerels. Daar kan je niks aan doen lijkt me zo en mensen moeten daar wat soepeler mee omgaan. Er is trouwens al aangetoond dat mannen die beweren vrouw te zijn een hypothalamusafwijking(hersending voor leken) hebben ten opzichte van mannen die dit niet hebben. Ik denk dat als er doorgezocht wordt zo'n verband ook vast bij homo's gelegd wordt. Je kan er net zo weinig aan doen als dat je in Amerika/Afrika geboren wordt, denk dat het gewoon in je zit. Ik zou er persoonlijk niet zo mee zitten als mijn broer homo was wat ie gelukkig niet is, want ik zie natuurlijk ook mijn broer liever met een mooi vrouwtje thuis komen *)

Ik irriteer me dus wel aan die nichterigheid van Kwalbert Verlinden, dat vrouwelijke man zijn, dat stoort me.

Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  13. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd knap vindt is het openbaar maken dat je homo bent, je kunt nooit weten hoe andere mensen erop reageren en wat ze ervan denken. Als nu bijv. mijn schoolvriend die naast mij zit zou zeggen dat hij homo is dan kijk ik hem denk toch wel raar aan, niet dat ik hem haat maar omdat je het niet verwacht. Persoonlijk zou ik ook niet moeten denken om homo te worden want ik zit liever bij het vrouwelijke volk.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Uit onderzoek is gebleken dat over het algemeen homo's artistieker, creatiever en socialer zijn dan de meeste hetero's. (en dus genknipt voor o.a. de showbizz) Het hoe en waarom is vrij onduidelijk maar het heeft idd. iets te maken met de ontwikkeling van de hersenen zoals de Walrus al eerder zei.

@Fearless, ik denk dat je broer nu opgelucht is dat hij 'uit de kast is gekomen' maar ook een klein beetje bang is voor negatieve reacties vanuit zijn omgeving. Neem hem dus in bescherming van de boze buitenwereld en steun hem door deze toch wel onzekere tijd. Succes :cool:

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Waarom dan niet? Als deze mensen gelukkig kunnen zijn door met elkaar te trouwen, dan moeten ze dat gewoon lekker doen!! Natuurlijk zal zo'n huwelijk in jouw ogen niet kunnen, maar moet het dan meteen maar afgeschaft worden? Ik vind stappen zoals het invoeren van een homohuwelijk juist pleitend voor de mensheid, aangezien daaruit blijkt dat mensen wel degelijk ruimdenkend en open kunnen zijn.
    Een huwelijk is een verbintenis van twee mensen die zielsveel van elkaar houden en niet zonder elkaar kunnen. Dat het in dit geval twee mannen of twee vrouwen zijn, soi. Bottomline is dat je uiteindelijk een stel in de wereld hebt die gelukkig zijn en die functioneerd in de maatschappij. Wat wil je nou nog meer? Dat is toch het ideaal van iedereen? Een gelukkig leven hebben? En krijg jij een minder gelukkig leven als mensen met dezelfde geaardheid met elkaar trouwen? Dacht het niet toch? Laat die mensen lekker. Ik gruwel bij de gedachte een man te moeten zoenen, maar als zij dat willen, dan doen ze lekker. Zij gruwelen waarschijnlijk net zo hard als ik mijn vriendin zoen. So what? Als iedereen zich voor de rest normaal gedraagt en elkaar respecteert, go ahead! :)

16. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Toch moet ik er nog aan wennen dat hij voortaan hand in hand met een vent thuiskomt...

17. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet hoe je voelt, maar niet hetzelfde heb ik meegemaakt, een keer op een feest van m'n oom, die zei dat hij homo was, en de hele familie stonden met open mond, ik dus ook.
    Maar het is wel uiteindelijk m'n lievelingsoom geworden!

18. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn wat dat betreft altijd gezellige mensen.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ach, je went er vast aan! Misschien dat je dat binnenkort ook gaat doen, het is namelijk aangetoond dat homo zijn genetisch bepaald is! Dusse, doe je lederen pet alvast maar op en laat je snor maar staan...

:D

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Dan maak me eigen van kant echt waar...
    Wil geen homo worden/zijn .

Deel Deze Pagina