1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

M'n broer homo

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 9 jul 2004.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bi en verliefd op een jongen op school.
    Ik ben bang voor de reacties van m'n ouders, de enige die het weten zijn een vriendin (vriendschappelijk) van me en mijn zusje.
    Heb je enig idee hoe het is om op een jongen te vallen, terwijl iedereen het verafschuwt. Je gaat er mentaal aan kapot, ik tenminste.
    Ik heb ook vaak aan zelfmoord gedacht, het is geen pretje maar zo ben ik.
    Die vriendin en mijn zusje accepteren het wel, maar de rest waarschijnlijk niet. En dan willen ze je laten denken dat Nederland tolerant is, ik dacht het niet.
    Als Nederland tolerant is, waarom durf ik mezelf niet te zijn? Moet ik me schamen omdat ik 'anders's ben?
    Ik ben niet verwijfd, draag geen rare kleding en je ziet niet aan me dat ik ook op jongens val.
    Iedereen denkt dat ik hetero ben, maar dat ben ik niet.
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zus heeft nu met een meid van 21... terwijl ze eerst altijd met jongens ging. Stond wel even met mijn mond vol tanden toen ik dat hoorde. Als andere mensen homosexueel zijn dan vind ik het niet erg. Maar nu het mijn zus is reageer ik er toch anders op. Daar was ik toch even verbaasd over
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm dat lijkt me inderdaad niet makkelijk, wat je aangeeft is gewoon realiteit... er zullen altijd lowlifers zijn die je gaan veroordelen op het feit dat je bi bent....maar onthoud dat die mensen degenen zijn die geen leven hebben.

    Jij bent degene met lef, die het voor zichzelf heeft geaccepteerd dat hij ook op jongens valt, jij hebt het aan je vriendin en zusje verteld...

    Ik ken jouw ouders niet, ik weet niet of jullie erg gelovig zijn..jij weet vast wel of zij het zullen accepteren..
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lul niet uit mijn nek nu, maar wat jou erg zou helpen is een psychiater. Onzinnige reacties hierop zijn mensen die nog nooit van hun leven een psychiater hebben gezien of bezocht.
    Mijn vader is psychiater. Als ik een probleem heb(niet zoiets van; m'n dynamo is kapot) kan ik heel goed erover praten.

    Misschien kan je ook naar een gezinstherapeut gaan, is ook een soort psychiater.

    btw wisten jullie dat 10 % van Nederland homosexueel is?
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, 1 op de 10 hoor je wel vaker.
    Hier ongeveer 10.000 jongetjes aangemeld op deze site, even snel rekenen.
    Waar zijn die andere 999? Er is er tenminste 1 met lef...
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je moet er met iemand over praten denk ik. Val je altijd op jongens of alleen op deze ene jongen? Je moet gewoon jezelf zijn, als je echte vrienden hebt accepteren ze dat wel. (Een vriend van me heeft een broer, die is dus ook homo, en ondanks het feit dat we elkaar tijdens multyiplayer halo voorheen altijd voor leernicht uitmaakten, kan ik je verzekeren dat we hem 100% accepteren zoals hij is)
     
  7. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, Homo's ,Bi's ,Lesbiennes we zijn allemaal gelijk.
    Ik respecteer zeh voor hun geaardigheid en hun doen dat terug.

    Als ze zich beter voelen als homosexueel dan moeten ze dat doen punt.

    X heer : een Bisexuele gabber ?
    Nog nooit van gehoord..
    Maar kan gebeuren *)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  8. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 17 en hij is niet de enige jongen op wie ik ben gevallen.
    Er zijn/waren meerderen jongens die ik leuk vind/vond.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    X Heer, zelfmoord is echt niet de oplossing. Ik weet / snap dat het heel zwaar kan zijn, maar het is het echt niet waard. Ook ik heb in het verleden alle scenario's die me mogelijk leken door mijn hoofd laten gaan, maar ik houd teveel van het leven, mijn familie en vrienden om de 'easy way out' te nemen. Echt aan de orde is het dan ook nooit geweest, het is gewoon een soort negatieve spiraal waar je inzit omdat je er nog met niemand over kan praten. Logisch, want niemand weet het van je.

    Je coming out zal veel met zich meebrengen, je bent van te voren bang dat alles en iedereen je laat vallen. Maar doe het gewoon verstandig (wanneer en als je klaar voor bent dan), laat je niets wijsmaken en begin bij de mensen die het belangrijkst voor je zijn. Ga niet mensen die ver van je weg staan, of mensen die al erg oud zijn inlichten. Geloof me, dat is alleen maar extra druk op jezelf leggen. Bij mij is alles reuze meegevallen. Uiteindelijk blijft je familie je familie en als je goede vrienden hebt, accepteren ze het gelijk, draaien ze bij of proberen ze het te begrijpen. Ik was van te voren ontzetten bang, maar niemand die er echt moeilijk over deed in mijn vriendenkring.

    En nogmaals (voor verschillende personen in deze draad), 'homo zijn' is geen keuze. Je hebt er zelf niet voor gekozen, net zomin hetero's ervoor kiezen op het andere geslacht te vallen. Als iemand homo is, dan is dat zo. Maar of die persoon er zelf voor durft uit te komen heeft alles te maken met persoonlijkheid, omgeving, religie, cultuur etc.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    *geschokeerd is en terugdeinst van marius }:] :D :D
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij de vermoorde onschuld spelen heh? :cool: Kijk maar uit, ik ben gek op kabouters met een baard! Whehehe



    ...../edit: vooral als ze in een potje Halo me voor de voeten lopen }:]
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb juist respect voor mensen die open zijn en voor hun aard uit durven te komen. Het moet toch vreselijk voor iemand zijn om met zo'n gevoel/geheim rond te lopen en te doen alsof je gewoon hetero bent?

    Ik ken een paar homo's en dat zijn echt prima kerels. Het enige waar ik persoonlijk iets meer problemen mee heb zijn de echte 'verwijfde' homo's die in Amsterdam trots door de stad paraderen tijdens de gayparade. Waarom moeten ze er nu weer dat schepje bovenop doen? Er is toch ook geen hetero parade? Waarom moeten zij dan die extra aandacht hebben?

    But again, ik heb dus absoluut niks tegen homo's en ik heb het liefste dat iedereen er gewoon voor uit zou durven te komen, al kan ik snappen dat dat niet altijd even makkelijk is.
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Die echte verwijfde homo's die getooid in boa en naaldhakken over de grachtenparade varen, dat is maar een kleine groep binnen de totale homogroep. Maar zij zoeken graag op de meest exhibitionistische manieren de media, dus zij bepalen grotendeels (helaas) het beeld dat de doorsnee persoon heeft van homo's in het algemeen. De media vind het ook wel best, het is natuurlijk makkelijk vermaak en erg spraakmakend. Jammer dat veel mensen dan gelijk dat beeld bij homo's hebben.

    Maargoed, to each his own. Mij zie je daar niet op zo'n boot varen om mijn prachtige borstharen te showen, enkel getooid in een tanga. Maar zolang het 1 groot feest voor die mensen is - het is toch een daagje uit voor veel hetero's, en je hoeft niet te kijken als je het zo erg vind -, iedereen er zo blij mee is en er geen gekke dingen gebeuren vind ik het voor hun best.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen weet toch dat ik lesbiene ben, en het zachte vrouwenlichaam het mooiste van de wereld vind.

    Maar, tja, net alsof er geen verwijfde aandachtsgeile hetero's zijn...

    Wat is carnaval dan weetje????
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  15. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben jij lesbienne dan :{
     
  16. Lionhard

    Lionhard Guest

    het is een man...
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mirik heeft soms de neiging om zich als vrouw voor te doen. Xbw bazin is maar een van de voorbeelden.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is Mirik nou? :+
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat weet ze nogsteeds niet :cool:
     
  20. Lionhard

    Lionhard Guest

    Laten we het maar op een HET houden :+
     

Deel Deze Pagina