1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mode? Trent? Muziek? WTF?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PeaCock, 10 sep 2003.

1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind mezelf skater, maar toen ik zei dat ik skat-te geloofden ze me niet..:confused: Misschien komt het wel omdat de meesten die merken niet kennen (Dc, Quiksilver, Matix, Girl, AWS, G-sus, flip enz. enz.)
    Maar ik draag skate kleren die zijn iets wijder dan gewone broeken, maar zijn smal vergeleken met kleding van "alto's".

Ach, ik vind het gewoon lekker zitten en voel me er goed bij, en daar gaat het toch om?

Maar moet zeggen dat sinds ik op MBO zit, dat er daar steeds minder groepjes zijn (alto's zijn wel vaak bij mekaar en buitenlanders ook, vooral molukkers), iedereen in de klas praat met mekaar, ongeacht sexe, groepering wat dan ook..:+

2. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, ik hoor denk ik bij de sloom lopende en muziek aan...
    (no offence)

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Een mens is zoals hij is..
    Wat maakt het uit hoe iemand zich kleedt en welke muziek hij luistert? Als ze zich maar gedragen.. dat is mijn mening.

Bij ons op school?
    -Skaters
    -Gabbers
    -Nerds
    -Mode-Merk-Bij-De-Tijd-Jongens-Meisjes
    en Leraren :+

Ik zelf?
    -Luistert: Alles (nouja bijna alles)
    -Kleding: Ik ben wel mode-merk-bewust :)

Geen probleem toch? Iedereen kan aardig zijn hoe hij/zij ook is vergeet dat niet!

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    waar je je al niet druk om kan maken, er zijn gewoon subculturen en daarmee dus ook groepjes... ik snap het discussie-punt niet echt :confused:

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm trance freak met lonsdale trui ;/

<offtopic> lonsdale is een merk dat niet alleen door liefhebbers van een bepaalde muziek soort wordt gedragen.. tegenwoordig echter hebben mensen een beeld van andere mensen die lonsdale kleding dragen.. deze zouden van harde muziek houden, en een nazistische politieke mening er op nahouden..
    Het is echter maar een héél klein deel van de Lonsdale kleding dragers, die zo is..
    we bekijken het vanuit een ander perspectief: de muziek..
    De mensen die lonsdale zouden dragen, zouden vooral Hardcore luisteren.. Echter, er zijn een heleboel mensen die van hardcore luisteren, en die geen Lonsdale dragen.. Ook zijn er een heleboel mensen die van hardcore houden, en die er geen nazistische politieke mening op nahouden.. Er is echter maar 1% van de hardcore liefhebbers, die die politieke mening er op nahoudt én Lonsdale draagt </offtopic>

Ik sta meestal gewoon bij mijn vrienden/vriendinnen.. een daarvan houden van rap en r&b, waar ik totaal maar dan totaal niet van hou, en een deel ervan houdt van hardcore/hardhouse/hardstyle.. en nog een deel heeft niet bepaald een uitgesproken muziek smaak.. Ikzelf behoor tot de liefhebber van hardcore/hardhouse/hardstyle.. Ik draag meestal wit/blauwe puma's(als ik uitga echter me zwarte badboys)/vale spijkerbroek (wel nieuw :cool:), en een shirt/vest/trui/sweater van het een of ander.. heb van alles in me kast liggen.. vaak merkkleding, soms niet.. Ik koop eerlijk gezegt alle kleding die ik mooi vind, en als ik het nodig heb..

Op onze school hebben we soort van 2 groepen die zich niet bemoeien met de rest.. dat zijn de alto's (punkers goths en ander gespuis), en de buitenlanders (met hier een daar een wigger), die groepen vind ik persoonlijk antisociaal, en gek in hun kop.. vanwege hun maatschappelijke blik, en totaal niet praktische, en erg slonzige en lelijke kledingsmaak..
    Mayb ben ik bevooroordeeld, maar ik vind dat je best aparte kleren aan kan doen, maar om er als een zwerver bij te lopen..

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K snap ook niet echt dat sommige mensen hier zich aangevallen voelen. K heb ook niemand horen janken over andere groeperingen. Het is volgens mij meer de bedoeling dat iedereen gewoon vertelt waar die zichzelf in vind passen.... toch?

7. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trendy shit(Tommy hilfiger, G-sus, Replay, G-star, Nike sneakers) maar ook skate-shit(Matix etc en Es Schoenen). Maar kwa muziek zit ik toch bij die trendy kant(Trance en R&b/bubbling), Punk enzo vind ik echt niks.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zozo, deze thread doet me denken aan mijn middelbare schooltijd en mijn universiteittijd. Nu werk ik en draag ik nette broeken met nette blousen en schoenen. Draag ook pakken maar draag evengoed ook Lonsdale of skatebroeken en Indians-tshirts. Haal voornamelijk mijn kleding bij Funkie House R'dam, omdat die nette relaxte coole kleding ineen hebben :)

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, echte groepjes heb je hier niet. Je hebt wel zeg maar vriendengroepjes, maar omdat nou als apparte groepen te zien, niet echt. Eigenlijk zijn er de alto's, nerds en de hele grote rest 8).
    Ik hou van trance, maar ik draag gewone kleding hoor.:eek: Ik merk wel dat ik beter kan opschieten met mensen die van dezelfde muziek houden (dan deel je ook weer 1 interesse meer hè). Maar speciale kleding dragen en appart te gedragen, no way:{.

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een beetje ... uitzonderlijk ? :\

Ik hou van Punk, ben licht bruin, ben een stekelvarken, val op latina's, draag NBA kleding (is niet voor donkeren maar de meeste "gangsters" dragen dit..), NHL, en merkkleding als Gsus..

Meeste jongens die van punk houden zijn blank en dragen ander soort kleding...en houden vaak ALLEEN van blanke dames..

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
  12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bullshit, ik luister naar punk (vooral Misfits en Dead milkmen de laatste tijd), en mijn ex vriendin is een indo.

Ik ben niet echt een punk ofzo, luister ook naar Child of bodom, audio bullys en Aphex twins, maar ik draag wel kisten met rode veters erin (staat voor punk) een legerjas, met daarop patches van rancid e.d., en shirts van NOFX, Rancid en Less than jake.

Je kan me ook een geek noemen, aangezien ik 2 shirts met daarop 1337 taal heb staan, Magic speel (en daarover praat op school) en hele nachten achter mijn xbox doorbreng.

Ikzelf doe niet aan dit soort indelen in hokjes. Hoewel het overduidelijk is dat veel mensen elkaar opzoeken, vind ik het nogal kinderachtig om meteen een etiketje erop te plakken.
    Een goede vriend van mij is namelijk een skinhead. Veel mensen denken dan meteen dat hij een nazi is, terwijl hij juist een gruwelijke hekel aan neo-nazis en rascisten heeft.
    Dit soort vooroordelen worden door hokjesgedrag in stand gehouden, en daarom doe ik niet aan.

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t Nosh = Saaur *eng*

Behalve de 1337 shirts ofc...I won't go that far ;)

14. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

wat een onzin...

Ik ben indo, ik luister naar Hardcore, metal -core , punk en metal.
    Het kopje " punk " kan je niet aan een bepaalde ras of type mens plakken. je kan ook "punk" zijn zonder dat je dat aan de buitenkant ziet |:-

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een trancetrut en hardstyleslet ZONDER lonsdale troep, gewoon replay en shit... :D

16. Veggie

Veggie Guest

Hehe ik hou gewoon van hiphop; trui met kapuchon (of hoe je dat ook schrijft) op, wijde trainings broek, pet en Tupac of Eminem keihard opzetten ! :)

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hallo, als ik dat niet zou vinden zou ik zelf toch niet van punk houden...

Ik zeg alleen dat de meeste jongens die van Punk houden blank zijn, dat IS gewoon zo...

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Mag ik je ff corrigeren :)

wat jij "bent" is geen punker, een punker draagt geen kisten, en al helemaal geen legerjas, échte punkers, hebben lang haar, leren jas (met buttons erop van bands zoals, ramones, mxpx). En dragen (redelijk) strakke broeken met daaronder all stars. Dat is imo een punker, jij bent meer een skater/alto (haat het om iemand in een hokje te proppen O-) )

Hoe kom je aan die 1337 shirts? Lijkt me opzicht ook wel grappig om aan te doen tijdens skaten of een luie zondag :cool: :+ 8)

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat "punkers" uit de jaren 80 dit aan hadden, wilt niet zeggen dat jij dit nu ook moet gaan dragen om een "punker" te zijn.

:eek: of zeg ik nu iets raars?

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neen hoor, in bijna geen enkele school, maar bij ons wel...:mad:
    Nuja ik vind het niet zo heel erg hoor.
    (sorry voor het late antwoord)

Deel Deze Pagina