1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mode? Trent? Muziek? WTF?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PeaCock, 10 sep 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Hahahaha, sorry hoor, maar mag ik je uit je dromen helpen: een beetje punker boeit het geen ene r**t wat hij/zij aanheeft

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ken mensen (punkers) die zich nog steeds zo kleden, zie je wel meer hoor.
    Maar wat hij allemaal vertelde kwam bij mij niet echt uit op een punker (de muziek wel oké), maar op die manier gekleed is wel het ideaal beeld van een punker O-)

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    k weet niet war je mij in moet groeperen. ik ben wel mode bewust, want dat vind ik belangrijk en ik houd ervan.
    ik luister bijna alleen hiphop, funk en soms wat garage.

nja fotos helpen misschien wat meer.

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik ben beetje sk8r, beetje de groep die zich nergens wat van aantrekt. Onze school is echt bezeten van de alto's/gothics. Opzich wel lagguh, zie je heel duidelijk in de pauze. 1 enorme groep :p
    Hokjes zuigen...
    P.S. ik luister Punk, Punkrock, Rock, en beetje metal en hardrock.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Weet niet hoe mijn groepje heet. Ben wel een merken freak en loop altijd in de nieuwste trend enzo. Loop het liefst in een spijker broek, versleten en met die wassingen enzo. Favo pant's zijn nu mijn type one van Levi's en mijn kratt van Diesel die zitten echt super lekker. Geef graag veel geld uit aan kleding. Hou niet van Alto's en Punkers en gabbers. En daar bedoel ik niet de persoon mee maar hun stijl. Op mijn werk zie ik er weer netjes uit. Overhemd, Armani pantalon en Botticelli's.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is oldschool-punk..

in de jaren '70 mensen die naar Sex Pistols, Dead Kennedy's, Ramones etc luisteren...

punk veranderd, dus ook de punkers...

en wat doet het er ook toe of je nou punker bent of alto of iets anders??

en stel je eens voor dat iemand hiphop luistert en zich 'metal' kleedt??
    /edit: daarmee bedoel ik maar te zeggen dat het onzin is... ieder mens is mens, er zijn geen verschillende soorten mens imo....

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

Amen _O_

8. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van bijna alle soorten rock, en ik kleed me op mijn manier..

Ik had een vage bui toen ik deze topic begon maar ik wilde eigenlijk weten waar je bij hoort..

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou ook vooral van punkrock (NOFX, Deviates, Millencolin, Anti-Flag, AFI, Offspring. Greenday, Lagwagon en veel meer natuurlijk) Maar ik doe zeker geen moeite om me naar m'n muziek smaakt te kleden :confused: Muziek vind je leuk om de muziek en ik ga het niet leuker vinden als ik me daar anders op kleed en vind het ook niet boeiend dat mensen aan mijn kleding stijl zien van wat voor muziek ik hou.. Vaak loop ik in uiteenlopende kleding: iets van broek van carhartt, blouche van tommy onder trui van replay met schoenen van lacoste (zoek nog de ultieme blauwe globe schoenen :p).

10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij en net als op alle andere scholen zijn die groepjes er natuurlijk ook. Ik had ff een vraagje, merken zoals lonsdale en anti-blanke merken hoe wordt daar mee omgegaan op school?

edit. weet iemand toevallig of dat ene mer met een dubbelkoppige adelaar erop :confused: iets te maken heeft met nazi's?

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben trendsetter :p

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    IT'S ALIVE! THIS THREAD IS ALIVE!

Zelf vind ik het verbod op merken als lonsdale en Fubu achterlijk. Lonsdale is oorspronkelijk een boksmerk, en in Engeland en Italie is het nog steeds razendpopulair als retromerk, maar uitgerekend hier wordt het weer verpest door een stel zwakzinnige kaalkopjes. Zelf heb ik één hooligan trui, en zodra ik die aanheb krijg ik al te horen dat ik een rascist ben.
    Het verbod op lonsdale lost gewoon niks op, omdat rascisme en haat in het algemeen van alle tijden is, en het verbod van een kledingsmerk veranderd daar niks aan. Sterker nog, de gemiddelde extreem rechtse debiel denkt dat het de schuld van buitenlanders is, zodat de haat alleen maar wordt gevoedt.

13. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    whaha, mijn post van precies een jaar geleden gek 8)
    Hoe je kan veranderen in een jaar!
    Nah ik luister nog steeds wel naar die punkrock shit, maar het is erg in de verdrukking gekomen door ska en de laatste tijd allerlei jazz achtige dingen. En ik ben me niet eens anders gaan kleden.

Maar eigenlijk heb ik wel een hekel gekregen aan al die merken die er beschikbaar zijn. Om een soort van exclusieviteit te berijken als merk moet alle kleding steeds maar duurder lijkt het :{
    En 40 euro heb ik nou helaas niet over voor een t-shirt. Het gevolg is dat ik weinig kleding koop en veel dingen compleet opdraag. Zo zat er laatst en gat in m'n lievelings spijkerbroek :'-( en die draag ik uiteraard nog steeds. (een gat erin is toch mode? ;))

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoor het meeste bij skaters. Maar goed, vooroordelen zal je altijd blijven houden. Zelf loop ik niet sloom (wel met muziek op weg naar school/huis, maar dat is niet zo vreemd). Heb wel zwarte shirts en skateschoenen en een skatebroek, maar ook wat normale allround kleding.

Nog even over Lonsdale:
    sommigen zeggen dat het bij oorsprong door zwarten (niet discriminerend bedoeld) gedragen werd. Snap dan niet zo goed de link dat wanneer een blanke (gabber) het nu draag een rascist genoemd moet worden. Vooroordelen weer neem ik aan.

15. XeoN

XeoN Guest

Heb 1 Lonsdale trui, en ik luister hiphop enzo?
    Draag het omdat het een duur merk is.:+

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Link is gelegd toen Duitse en Nederland neo nazi's het begonnen te dragen. Duitsers omdat als je er een bomberjack over droeg je 'NSDA' zag staan, Nederlandsers kwamen met de betekenis: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren.
    En aangezien veel gabbers nu kisten met witte veters dragen, strakke jeans met omgeslagen pijpen en een kale kop hebben (precies dezelfde kenmerken als neonazi's) is de linkt tussen lonsdale en neonazisme snel gelegd.

17. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    uiteindelijk als jullie ouder worden gaan jullie toch allemaal hetzelfde uitzien. is eigenlijk btj bullshit soort kleding enzo(hoort wel leuk allemaal bij puberteit/jeugd anders is t n ook beetje saai), mensen in de laat twintig begin dertig (bejaarden helemaal) zien er allemaal hetzelfde uit nog nooit n vader gezien in n baggybroek met n badreligion t-shirt (zijn natuurlijk zeldzame uitzonderingen). ik probeer gewoon nu gewoon normale nette moderne kleding te dragen (volwassenheid??) moet tog uiteindelijk n goeie baan vinden en mezelf presenteren op universiteit. ja toch...en als jullie ouder worden en kinderen krijgen die allemaal (vlgns jou ogen) aparte kledinge dragen en die zo dringend die bepaalde schoenen willen hebben. dan zien jullie ook het nut er niet van in gewoon weg verstand gebruiken. maar t is natuurlijk geen slecht iets altijd goed beetje experimenten met kleding stijl enzo goed voor je smaak, maar neem t natuurlijk niet allemaal te serieus, imago enzo

Laatst bewerkt: 26 sep 2004
  18. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    hmm normale zwarte broeken, Fila T shirtje of Jackass Trui, DC Shoes en Vans petje, Luisterend naar N*E*R*D, Neptunes, Jay-Z Kanye West, Linkin Park, Evanescance..

kleding is niet echt sk8 stijl, alleen petje / schoenen (schoenen zijn echt nodig voor skaten)

Als skater word ik wel strontziek van al die wannabe skaters (qua kleding), de vroegere popi jopie figuurtjes die nu denken dat dat de nieuwe mode is en het nu ook gaan dragen. dit is echt zeer irri omdat jij dan door andere ook ineens als trancefiguur word gezien :mad:

Naja ik sk8 veel, dus ben sk8ter :p Ik zie die trancehoertjes (zo noemen we trancegasten hier) niet zo snel droppen in een pool :D

19. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je hebt een punt, maar ik ben het er toch niet mee eens, waarom zou je je aanpassen aan de massa als je ouder word? tenzij je een een of ander saai kantoorbaantje wilt blijf je gewoon dragen wat je nu draagt (niet prescies, maar wel die stijl lijkt me)

Beetje aanpassen omdat het moet.. pff wat denkene ze wel he :{ _0/ |:-

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Euhm daar zal ik dan wel bij horen, maar heb een scheithekel aan trance dus ik ben een:
    Hardstyle/Hardcore freak, die in normale kleren loopt en geen Lonsdale in de kast heeft hangen en loopt in een bomber jack (of hoe je dat ook maar noemt) :)

Maar ik luister ook veel naar andere artiesten like : NERD, Lost Prophets, The Prodigy, Muse enz. Ik snap niet meer waark bij hoor. Identiteits Crisis! :+

Deel Deze Pagina