LOL weet je dat jou hele tekst totaal niet op mij slaat? Ik ben juist iemand wiens motto "I just dont give a fuck" is en een hekel heeft aan merkkleding / uitgaan
Ik draag geen skateschoenen kleding omdat het zo mooi is of omdat het ''stoer" is maar omdat het gewoon nodig is om goed te kunnen cruizen /skaten.
De massa zijn voor mij alle mensen die de mode volgen, het geen reet boeit wat er buiten hun stad gebeurt zolang ze zelf maar hun hapje thuis hebben staan. Oftewel simepele mensen. Skaters zijn dat over het algemeen juist zeker niet, dat zijn sociale mensen die nadenken over het leven en andere belangerijke dingen.
Het is gewoon erg irritant als mensen de kledingstijl die bij jou levensstijl hoort gaan dragen omdat ze denken dat dat de mode is, en soms zelfs bij skateparken gaan rondhangen met hun zielige opgefokte golfjes
trouwens jij hebt het over mensen in een pak, maar bijvoorbeeld op mijn opleiding het Grafisch Lyceum zullen er misschien 5% van de mensen er zo gaan uit zien laten simpelweg omdat ze niet beroepen gaan uitoefenen. Het zijn vooral creatieve mensen die later thuis achter hun mac, logo's folders, en sites gaan maken. dus ook dat slaat totaal niet op mij.
Klik om te vergroten...