1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Molukse wijk duldt geen vreemden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 6 mrt 2004.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is ook zo ...al was het in alphen gebeurt kon ik precies zeggen welke mensen moeilijk zouden doen en welke niet.
    Het zijn meestal de probleem jongeren/ouderen die veel ruzie zoeken etc. maar die nix weten.

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk van wel, door meer aandacht te schenken aan het integratiebeleid (en dat kost bakken geld) voorkom je gewoon dit soort problemen

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vraag me af hoe de WVS dit gaat uitleggen t.ov. mensen die al 4 of 5 jaar op een woning wachten.En ik vind dat niemand(geen molukkers maar ook geen nederlanders) even onderling een apart wijkje kan gaan aanleggen.Willen ze graag met mollukkers onder elkaar wonen dan moeten ze maar terug.En ben het er helemaal mee eens dat als je zoiets als nederlander wilt,je als racist word uitgemaakt,terwijl dit zomaar geaccepteerd word!Ook dit is pure discriminatie en als de overheid nog een paar jaartjes zo doorgaat,dan zal dit ook een vogelvrij landje worden waarin iedereen zijn eigen regels maakt.

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mag mijn buren ook niet uitzoeken, als ze zo graag met zijn allen wat willen doen, gaan ze maar lekker 3 weken op de camping staan.

Wat wel raar is, als een wijk met nederlanders zegt " We willen hier geen molukkers" is het gelijk discriminatie en zijn de protesten heel groot.

Hoe heet dit dan?

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit heet "Het beleid" volgensmij 8)

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    aandacht schenken aan beleid kost helemaal niets.....het beleid uitvoeren hooguit.....8)

en aan wat voor beleid zit je dan te denken....?
    nogmaals, geld zou hierzo niets oplossen denk ik

Deel Deze Pagina