1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

moord in Tilburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zexy.Poo.Maker, 8 mei 2003.

1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij int dorp had een vent zn vrouw vermoord. Hij kreeg 8 jaar!! :eek: :confused:

2. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: damn, das wel erg zeg.

Die dader mogen ze van mij tussen 2 paarden binden, die dan met 50 km/h allebei de andere kant op laten rennen.

de resten zijn voor de gieren

3. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hele gedoe met minder cel straf door gebrek aan cellen en zowiezo ERG korte straffen stom. Ik ben half nederlander en dit is echt iets waar ik mij voor schaam. Ik vind het lullig. Idioot. Het zal wel moelijk zijn om het te veranderen, maar het moet! Warneer zie je ooit levenslang in nederland? En als je er over denkt: Kom je om een goede dag binnen, wordt je neergeschoten. 18 jaar cel is niet genoeg voor vd.g, of voor welke moordenaar(es) dan ook. Kom maar niet met redens, want ik ken ze en vind nog steeds dat het onjuist is. Daarmee is mijn "punt"gemaakt en beschouw het niet een aanval op nederlanders, natuurlijk zijn jullie geneigd om te beargumenteren, maar dat zou iedereen doen als het over hun land ging. Evegoedevriende.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar heb je ook enig idee wat dat allemaal kost zo'n persoon in de gevangenis....?? <-- En dat is meteen ook de grootste reden.

Dus gewoon los laten lopen dat scheelt ons weer belasting betalen.....

Deze thread kan ook wel eindeloos doorgaan met "Levenslang", "De stoel", "Ophangen" etc etc etc maar je schiet er niks mee op. Iedereen weet toch dat het een aantal bepaalde jaren worden en een paar gesprekjes en daar blijft het wel bij. We gooien er weer een stille tocht tegen aan en het is weer gedaan.

En wat dat betreft zouden ze het gevangeniswezen hier in Nederland heel anders moeten aanpakken, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Maar idd lullig voor die gast stap je met het verkeerde poot uit bed moet je het met de dood bekopen.

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    droog brood en water....een stro-bed en een wc in de hoek....voor de rest niets....

dat zijn tenminste echte gevangenissen

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon ook in Tilburg, maar waar was dat dan ergens in de stad??

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zoiets maar dan moeten ze het zelf verdienen. Zo'n gevangenis zou zichzelf moeten kunnen financieren, dus dat het geen geld van buitenaf nodig heeft.

Laat die lui maar keihard werken, moeten wij ook. Niemand maar dan ook helemaal niemand heeft 8 jaar vakantie alleen de criminelen |:-

8. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tot je zelf het slachtoffer wordt van dat soort organisaties. Hou je liever bij de zaken waar je verstand van meent te hebben. Dom, rechts gewauwel dit. Mijn hemel, "vermeende" verkrachters. Als het nou nog om echte ging!!!

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah het is ziek...
    maar wat ik eigenlijk nog zieker vind, is dat er niemand meer neergeschoten kan worden zonder datter weer een hersenloos iemand begint te lullen over een of andere PF...|:-
    En jah... Het rechtssysteem is in Nederland altijd zo geweest... dus waarom gaan lopen janken alser es iemand neergeschoten wordt, en dan "maar" 12 jaar krijgt...
    Denk eens na... 12 jaren opgesloten...

10. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij in de buurt, Ubach Palenberg, heeft een man de kop van zijn vrouw eraf gehakt en is daarna ermee door de straten gaan lopen, terwijl het bloed er nog uit spoot. Ik ben trouwens wel tegen de doodstraf, als je iemand vermoord kun je toch veel beter iemand opsluiten om hem daar te laten lijden dan iemand doden. Met doden los je helemaal niks op en je hebt ook nog zoiets als geestelijk zieken, die kunnen beter opgesloten worden in een psychiatrische inrichting. Die helpen de persoon en als ze hem niet kunnen helpen dan laten ze hem daar zitten, want dit kan wel levenslang.

11. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    iemands kop eraf gehakt!! ziek.... dat zulke dingen in nederland gebeuren.....

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat het net over de grens in Duitsland is;)
    Maar idd, gaat lekker hier in de buurt...eerst 2 kinderen vermoord, daarna iemand die een vrouw onthoofd:{, zijn we mooi klaar mee, tssk.

13. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    heheh nee maar ik bedoel al die moorden

14. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    denk eens naa, GEEn jaar meer leven. levenslang spijt treuren voor vrouw/kinderen/man/moeder/vader.

Man get your priorities straight.:mad:

15. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al dat gekill begint wel uit de hand te lopen

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In vergelijking met..?

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Whoppa, mee eens _O_

Door de softy-wet van Nederland krijgen moordenaars een te lage straf.. : 8 jaar voorwaardelijk.. 4 jaar vrij wegens goed gedrag |:-
    Er zijn gekken bij die 't er voor over hebben om 4 jaar vast te ziiten om iemand leven te kunnen ruineren.. Voor deze gekken moet er gewoon een geheime organisatie komen, soort van Greanpeace ofzow, maar 't liefst een door de regering ondersteunde organisatie...
    PANG > Weg met de criminaliteit ! Wed maar dat die gekken bang worden :cool:

18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet er dan een speciale organisatie komen dan kunnen ze net zogoed de doodstraf krijgen.

19. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, zal jullie eens vertellen, een vriend van mij die nogal in de wolken zit (SUPER bruce lee fan enz), deed het niet zo goed op school, maar is goed in de vechtsport ect. Zei dat hij graag professionele "Assasin" wou worden voor het killen van criminelen en het "assasination" van mensen voor de fbi. Zeg ik dat bestaat niet, zegt hij nou dan wordt ik toch Vigilante, dat betaald toch ook goed!|:- |:- :9 :9

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Al dit geweld komt door het spelen van geweldadige spelletjes...:)

Deel Deze Pagina