1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

moord in Tilburg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zexy.Poo.Maker, 8 mei 2003.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb laatst nog FRAG YOU gescholden *dit is waar!* :D

maar, is dat verhaal wel gecheckt? weet je het zeker? (thread starter), was er geen onderliggend motief?

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah kommop.... die moord is dat toch al gebeurd...!
    Met geen enkele straf krijg je je vermoorde wat dan ook trug...

You'd better get your story straight!

3. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En toch zou het de nabestaanden meer goed doen als ie Wel een grote straf had dan niet toch? Das net zoals zeggen: Je kunt toch nooit genoeg ijs eten ( :9 ), dus dan maar niets.

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is net op de radio geweest !!!!

dus ik dacht, ik post ut meteen !! :9

er was een ruzie voorafgaande, en getuigen hadden schoten gehoord !

dus het is echt hoor !!!O-) O-) O-) O-) _O_ _O_ *) *)

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, hersenloos beginnen te lullen! Dus het verhaal met PF is belangrijk geweest om zomaar te gaan moorden? Nu heb je dus de tijd: Ohh, ik ben het niet met je eens, dus ik knal je kop ermaar af. Als iemand iets zegt wat je niet aanstaat, pak je maar een pistool en schiet je maar diegene neer. DAT bedoel ik, kijk dit is hetzelfde met deze moord, Degene heeft een ruzie, dus er NIET mee eens zijn, dus maar overhoop schieten, he!! LEKKER MAKKELIJK!!!! DUS je moet niet zeuren over PF, hij had het beter voor met Nederland dan die anderen. Die anderen waren al eerder aan de "macht" maar er gebeurde NIKS. <-- dit is zo!!

Maar zo gaat het niet meer over dit topic.

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha ik vind het allemaal maar niets dat moorden. Die mensen zijn echt gek in hun hoofd die dat doen. Ik heb daar zelf ook 7 jaar gewoond bij de westermarkt. In de eduardmeijers straat/laan (weet niet meer precies hoe je het schreef). Dat zou jij dan wel kennen. En de gemeente en de politie hadden vorige week nog afgesproken om van de westermakt de veiligste winkel centrum van Nederland te maken. Dag droom....

7. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    lol

tja en dan denk je je in dat statistich gezien in amerika wel 10x zoveel morrden enzo zijn dan in heel europa samen!

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het in Amerika allemaal niet zo erg als het lijkt. Het wordt vaak weergegeven in films, muziek (video clips) en weet ik het allemaal. Hoevaak komt er op het nieuws dat er bijvoorbeeld rellen in Amerika zijn ? Toch ook bekant nooit. Hevige schietpartijen met ontelbaar veel gewonden zie je eigelijk ook nooit. Volgens mij valt het allemaal wel mee daar in Amerika wij Nederlanders kunnen er de laatste tijd ook wat van! En dat is niet goed.

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik denk niet dat geweld dingen uit amerika hier in het nieuws komen. Ik heb veel zieke dingen gehoord op discovery enzo. Er is een goede docu/film over warom amerika meer geweld heeft dan canada waar ze de zelvde omstandigheden hebben, uiteindelijk ging het om hoe bang de mensen zijn ofzo... kwenie meer hoe die heet.

Maar terug op de subject, je hoort ook niet over moorden in japan ofzo, dus warom zou je dat wel van amerika weten, bahalve als je van een reportage UIT amerika dat hoort?

10. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mischien pakken ze alleen de landen die ze het hards kunnen kwetsen. Want bijvoorbeel de landen die bij Irak in de buurt liggen komen vaak in het nieuws qua rellen dan he.

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    De wereld is hard en de dwazen die er in wonen maken het nog harder.Ik ben tegen de doodstraf maar langzaam maar zeker word mijn mening hierover wel een beetje bijgesteld.Wat heb je toch een hoop leipos in de wereld.

12. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    doodstraf ben ik tegen vor een reden; het is niet aan wie dan ook om te zeggen of iemand mag leven of niet. Doe van mij maar langere celstraffen._O_

13. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    das waar

14. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Jaha dat klopt, dat hadden ze gezegd. Maar alle moorden gebeuren ook in Tilburg West. Met die man uit de sigarenwinkel een kogel door zijn hoofd, afrekening met de maffia --> 3 doden en nu dit. Best wel maf...

15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag eerst zo'n documantaire....er worden in Amerika jaarlijks meer dan 11.000 mensen doodgeschoten, tegen iets van 300 in Duitsland, en 150 in Japan......ik denk dat nederland ongeveer vergelijkbaar is met duitsland...

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat was Bowling for Columbine O-)

17. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja die bedoelde ik in mn post

18. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kan wel goed mikken :d
    Dat moet je d'r wel nageven.. :D

Maar wat ze heeft gedaan , dat kan niet...
    Ik wil weten wat die klant heeft gedaan om dat voor mekaar te krijgen...

Ik zou gaan voor levenslang... ( en dan niet 20 jaar )
    Maar gewoon ECHT levenslang..

Rocky

19. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Komen ze er veel te makkelijk vanaf.
    Levenslang gevangenisstraf is veel zwaarder.
    De straf van folkert van de g is hoog zat. Er is geen gevaar voor herhaling, en hij krijgt er toch nooit spijt van.

Ik vind dat ze ook moeten kijken naar motief(doen ze ook trouwens hoor). Folkert heeft Fortuyn vermoord omdat hij deze zag als een gevaar voor de samenleving. Dit is klets, pim was geen gevaar, maar wat een feit is, is dat Pim fortuyn onwaarheden vertelden, en dat veel (meestal domme, laaggeschoolde) mensen hem geloofden|:- .

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand onwaarheden verteld is dat geen motief om iemand van de wereld te schieten! Laat dat even duidelijk!

Volkert van de Graaf is gewoon een geschifte debiel. En dat over domme en laaggeschoolde mensen klopt ook niks van (en het maakt niks uit). Aangezien Nederland een demokraties land is en iedereen boven de 18 mag stemmen staat iedereen in zijn recht. En 26 zetels ik geloof niet dat wij zoveel domme en laaggeschoolde mensen hebben. De echte domme hebben geen mening en gaan niet naar de stembus !

Deel Deze Pagina